AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #1 Skrevet 21. mars 2015 Noen her som har erfaringer med å handle derfra? Har funnet et par gensere der inne som jeg sikler veldig etter, og som er veldig rimelige. Det jeg lurer mest på er om dette er en pålitelig side, om de leverer varene som lovet og hvor lang tid det eventuelt tar, pluss kvalitet på varer osv? Anonymous poster hash: 716cf...49e
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #2 Skrevet 21. mars 2015 Det er kineserenes egen Ebay. Den er pålitelig, og du har sikkerhet der på lik måte som på Ebay. Klær er aldri så bra som det ser ut på bilder. Samtidig som du bør bestille et par størrelser større enn det du bruker til vanlig. Det er kinesiske størrelser. Så XXL kan være som europeisk medium. Handlet mye der, og er stort sett fornøyd. Anonymous poster hash: 60b87...df1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #3 Skrevet 21. mars 2015 Det er kineserenes egen Ebay. Den er pålitelig, og du har sikkerhet der på lik måte som på Ebay. Klær er aldri så bra som det ser ut på bilder. Samtidig som du bør bestille et par størrelser større enn det du bruker til vanlig. Det er kinesiske størrelser. Så XXL kan være som europeisk medium. Handlet mye der, og er stort sett fornøyd. Anonymous poster hash: 60b87...df1 Tusen takk for svar Hvordan har klærne derfra vært, synes du? Og hva er det som ikke stiller helt til forventningene når du får se de i virkeligheten? Anonymous poster hash: 716cf...49e
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #4 Skrevet 21. mars 2015 På gensere har det vært et stivt stoff noen ganger. Men stort sett bra. Det viktigste er at du må gå opp et par størrelser. Det fine med aliexpress, er at man kan sortere etter "orders". Det som det er mange som har kjøpt, er stort sett bra kvalitet. Du kan også lese anmeldelser hva andre syns om produktet og selgeren. Så der er det ofte litt å hente. Men kjør på. Jeg har nok snart passert 500kjøp der over en del år. En fin ting i forhold til Ebay, er at historien om alt du har kjøpt der blir ikke slettet. Slik at du kan gå inn om et par år å kjøpe det samme om det du kjøpte har blitt utslitt. Anonymous poster hash: 60b87...df1
Cuntzilla Skrevet 22. mars 2015 #5 Skrevet 22. mars 2015 Har bare handlet der noen få ganger, men har god erfaring. Det er jo som med eBay, varierende kvalitet, man må jo se an pris, selger etc. Opplever at det er veldig mye mer "made in china"-varer der (naturlig nok), så det er mye klær som er bittesmå i størrelsen, og en del billigproduksjon. Men mye av det koster en slikk og ingenting, man kan gjøre noen kupp om man handler med omhu Skal man først ha noe "made in china"-greier som et polyesterhelvete av et Halloween-kostyme e.l., så er det bedre å kjøpe det for 10 dollars på Aliexpress, enn å gå på eBay eller i en norsk kostymebutikk som har importert det fra samme fabrikk og tar dobbel eller trippel pris. Man dropper et fordyrende mellomledd. Vær obs på at det kan være veldig lang leveringstid. 1
Sirah Skrevet 9. august 2015 #6 Skrevet 9. august 2015 Jeg har hørt både positive og negative ting om Ali, samme som ebay og wish. Tror du bare må være kritisk til hvem du kjøper av
closere Skrevet 26. januar 2017 #7 Skrevet 26. januar 2017 (endret) Erfaringer med AliExpress - http://lonzes.com/aliexpress.htm Jeg har de siste månedene bestillt enorme mengder varer fra AliExpress. For det meste små pakker som kommer i postkassen, men også noen større pakker jeg må hente på posten. Jeg har bestillt intet mindre enn totalt 112 stk. pakker på under 2 måneder og ny bestilling er lagt inn i skrivende stund. Så langt har 92 av pakkene kommet frem helskinnet. Det tar selvsagt litt tid. Man må beregne rundt 30 dager fra man bestiller til man finner den i postkassen. Ingen av varene har vert skadet så langt. Det er for det meste elektronikk jeg har bestillt. Endret 25. desember 2020 av closere
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #8 Skrevet 26. januar 2017 Les nøye på størrelsesguiden. Kinesiske størrelser er mye mindre enn Norske. Men guiden pleier å stemme. Norsk M kan ofte være XL i kinesiske størrelser. Ellers er Aliexpress et bra sted å handle. Men leter forgjeves etter fleecestrømpebukser som er lange nok der. Bomkjøpt mange som er alt for kjorte. Anonymkode: 0698c...b93
Anglofil Skrevet 26. januar 2017 #9 Skrevet 26. januar 2017 Tråden er ryddet for oppfordring av brudd på norsk lov, samt svar til dette. Yvonne (mod)
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #10 Skrevet 26. januar 2017 Er ikke den siden ignende Kina-rælet på Ebay? Jeg styrer unna. Jeg styrer også una Kina-ræl på Ebay. Ebay er så mye mer enn hva mange norske tror Ebay handler om! Anonymkode: 8e1b3...443
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå