Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2004 #1 Del Skrevet 18. august 2004 Har kjøp en pakke med CB eggløsningstester I følge den skal jeg starte med testingen i dag, men har sett her inne at man skal ha EL slim i forbindelse med EL - det har ikke jeg..... Vil det si at EL ikke er i gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 18. august 2004 #2 Del Skrevet 18. august 2004 Ikke alle har så mye el-slim at en merker det. Derfor bør du nok begynne testingen på den dagen som det står oppgitt i "bruksanvisningen", ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2004 #3 Del Skrevet 18. august 2004 Til Gjest: Hvor mange testpinner inneholder EL-testen til CB? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 18. august 2004 #4 Del Skrevet 18. august 2004 Og noen (f.eks. jeg) har EL-slim flere dager før EL. EL-slim er ikke en spesielt sikker indikator på EL. Tips: Persona-pinner er et langt mer rimelig alternativ. 8 stk. EL-pinner til ca. 130 på apoteket. Bruksanvisning finner du her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå