AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #1 Skrevet 21. mars 2015 Hei! Dette er litt flaut men jeg skal dra på byen alene i kveld. Mine venner er alle bortreist eller opptatt med noe denne helgen så jeg må ta saken i egne hender. (Jeg er 21 om det er av betydning) Noen som har vært ute på byen alene før som kan dele noen tips og triks? Aldri vært på byen alene, jeg ønsker bare å ha en litt annerledes kveld Anonymous poster hash: cca64...c6e
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #2 Skrevet 21. mars 2015 min svigermor gjør det stadig vekk, faktisk. hun har vors hjemme med musikk så går hun å danser ræva av seg på nattklubb. hun treffer som regel noen på 20 hun kan henge med Anonymous poster hash: 3b61f...f1f
Summers Skrevet 21. mars 2015 #3 Skrevet 21. mars 2015 (endret) Gå på de utestedene hvor det er stor sjanse for å møte folk du kjenner. Endret 21. mars 2015 av Summers
Caramela Skrevet 21. mars 2015 #4 Skrevet 21. mars 2015 Gjorde det i Trondheim en gang. Rakk knapt å kjøpe en øl før jeg var i prat med folk Kos deg!!
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #5 Skrevet 21. mars 2015 Gjorde det i Trondheim en gang. Rakk knapt å kjøpe en øl før jeg var i prat med folk Kos deg!! TS her, Nå har jeg funnet frem vin og klærne jeg skal ha på meg i kveld, kjenner jeg er litt spent på dette her! Jeg bare lurer på, når du var ute på byen alene, var det for å treffe nye venner, for flørt eller hva? Anonymous poster hash: cca64...c6e
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #6 Skrevet 21. mars 2015 Hei! Dette er litt flaut men jeg skal dra på byen alene i kveld. Mine venner er alle bortreist eller opptatt med noe denne helgen så jeg må ta saken i egne hender. (Jeg er 21 om det er av betydning) Noen som har vært ute på byen alene før som kan dele noen tips og triks? Aldri vært på byen alene, jeg ønsker bare å ha en litt annerledes kveld Anonymous poster hash: cca64...c6e Hei! Jeg er bare nysgjerrig, hvilken by tenker du deg ut i? (Evt del av landet?) Anonymous poster hash: 805d7...0d7
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #7 Skrevet 21. mars 2015 Hei! Jeg er bare nysgjerrig, hvilken by tenker du deg ut i? (Evt del av landet?) Anonymous poster hash: 805d7...0d7 Stavanger TS Anonymous poster hash: cca64...c6e
Gjest Caress Skrevet 21. mars 2015 #8 Skrevet 21. mars 2015 Jeg liker best å dra ut alene, jeg. Eller, det spørs jo selvsagt på hvem man er med, men ofte synes jeg det blir til at man låser seg fast til de samme personene som man kom med, særlig om de er av typen som trenger å bli passet på. Nå er jeg relativt eksentrisk og utadvent, så jeg får lett andres oppmerksomhet, men slikt ordner seg uansett etter litt drikke. ^^ Kos deg, du! Og om du synes det er kleint å si at du er alene kan du alltids si at vennene dine forsvant om noen spør.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #9 Skrevet 21. mars 2015 Synes det er en dårlig ide av ts å dra ut på byen alene. Folk vil bare stirre på deg og tro du er viggo venneløs. Og du vil ende opp med å drikke deg altfor full for å døyve en pinlig situasjon hvor du er helt alene. Anonymous poster hash: 093a1...153 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #10 Skrevet 21. mars 2015 Hei! Dette er litt flaut men jeg skal dra på byen alene i kveld. Mine venner er alle bortreist eller opptatt med noe denne helgen så jeg må ta saken i egne hender. (Jeg er 21 om det er av betydning) Noen som har vært ute på byen alene før som kan dele noen tips og triks? Aldri vært på byen alene, jeg ønsker bare å ha en litt annerledes kveld Anonymous poster hash: cca64...c6e Beverly og checkpoint pleier det å være hyggelige folk! selv om beverly er litt harry og stappfult med gamle menn som prøver å få en 19åring i senga... men masse gratis øl chekpoint er det allti mange hyggelige folk og aldri noe slosskamper eller drama. der kan man også sette seg fint i baren. Anonymous poster hash: 3b61f...f1f
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #11 Skrevet 21. mars 2015 Stavanger TS Anonymous poster hash: cca64...c6e Da hadde jeg stukket på Bøker og Børst, evt Gnu. Mer brun pub, syns det er lettere å komme i snakk med folk der enn på en nattklubb. Husk å ikke drikke for mye - du kan ikke regne med at noen passer på deg! Anonymous poster hash: 4f061...0fe 1
Lillie Skrevet 21. mars 2015 #12 Skrevet 21. mars 2015 Dette synes jeg høres så skummelt ut, men mest fordi jeg alltid går ut sammen med andre. Er litt redd for at det skal bli skikkelig kleint å være ute alene, men kjenner til et par stykker som går ut alene, og det er ingen problem for dem. Jeg syns du er tøff TS som tar "saken i egne hender" Jeg håper virkelig du får en kjempefin kveld, kos deg masse!
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #13 Skrevet 21. mars 2015 Er litt redd for at det skal bli skikkelig kleint å være ute alene, men kjenner til et par stykker som går ut alene, og det er ingen problem for dem. Jeg syns du er tøff TS som tar "saken i egne hender" Jeg håper virkelig du får en kjempefin kveld, kos deg masse! enig! har prøvd det 1 gang, kom i snakk med en..men hadde kjæreste så det ble litt rart. ikke noe for meg Anonymous poster hash: 3b61f...f1f
Gjest Frank Slade Skrevet 21. mars 2015 #14 Skrevet 21. mars 2015 Folk vil bare stirre på deg og tro du er viggo venneløs. Og du vil ende opp med å drikke deg altfor full for å døyve en pinlig situasjon hvor du er helt alene. Å nei, tenk om folk tror det da. Da er livet over! Latterlig tankegang.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #15 Skrevet 21. mars 2015 Min erfaring: dødsgøy å dra ut alene som singel, kleint og vil bare hjem når jeg har kjæreste Anonymous poster hash: a8f7c...20c
Gjest Frank Slade Skrevet 21. mars 2015 #16 Skrevet 21. mars 2015 Skulle egentlig ut med noen kamerater i kveld, men de er litt lunkne, så jeg bestemte meg for å ikke overtale de av den grunn at jeg faktisk har lyst å gå ut alene. Altfor lenge siden sist. ...vil bare hjem når jeg har kjæreste Anonymous poster hash: a8f7c...20c Hvem drar egentlig ut alene når de har kjæreste? Grunnen til at jeg drar ut alene i kveld er stort sett utelukkende for å møte nye jenter. 1
Inwe Skrevet 21. mars 2015 #17 Skrevet 21. mars 2015 Gjort det en gang, var en super kveld hadde allerede noen å snakke med i køen 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #18 Skrevet 21. mars 2015 Skulle egentlig ut med noen kamerater i kveld, men de er litt lunkne, så jeg bestemte meg for å ikke overtale de av den grunn at jeg faktisk har lyst å gå ut alene. Altfor lenge siden sist. Hvem drar egentlig ut alene når de har kjæreste? Grunnen til at jeg drar ut alene i kveld er stort sett utelukkende for å møte nye jenter. Har ikke dratt ut alene hele kvelden nå i et forhold, men gjerne at jeg har blitt igjen når andre har reist litt tidlig fordi jeg enda har vært glad og full. Som singel dro jeg derimot ut alene som TS, og fy så gøy det var.. Anonymous poster hash: a8f7c...20c
Caramela Skrevet 21. mars 2015 #19 Skrevet 21. mars 2015 TS her, Nå har jeg funnet frem vin og klærne jeg skal ha på meg i kveld, kjenner jeg er litt spent på dette her! Jeg bare lurer på, når du var ute på byen alene, var det for å treffe nye venner, for flørt eller hva? Anonymous poster hash: cca64...c6e Jeg dro ut for jeg hadde så lyst til å ha det gøy (mens alle andre venner ville ha hjemmehelg...). I tillegg ville jeg tørre å gjøre noe jeg normalt sett ikke hadde gjort 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #20 Skrevet 21. mars 2015 Jeg tror det hadde gått fint å dra på byen alene. Men jeg måtte nok drukket på forhånd, for jeg er ikke så flink til å snakke med fremmede, med mindre jeg er litt brisen. Da snakker jeg plutselig med alle:p Anonymous poster hash: bef98...9da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå