AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #1 Skrevet 21. mars 2015 Jeg skal lage bakt søtpotet i ovnen, men hva skal jeg legge de på? En stekeplate eller på riller? Anonymous poster hash: ff124...ef2
Christiania_Oslo Skrevet 21. mars 2015 #2 Skrevet 21. mars 2015 Det går vel egentlig for det samme mener jeg,men jeg baker dem i ovnsbaktform.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #4 Skrevet 21. mars 2015 Ildfast form bruker jeg Okei takk! Men kan du si hvordan jeg skal gjøre det? Jeg har aldri laget det før heheAnonymous poster hash: ff124...ef2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #6 Skrevet 21. mars 2015 Baker søtpotet akkurat som alle andre poteter. Pakker den i aluminiumsfolie and baker den på rist i ovnen til den er bakt helt gjennom. Anonymous poster hash: 61650...cc5
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #7 Skrevet 21. mars 2015 Ildfast form. Vanlig prosedyre for meg er å kutte dem opp i småbiter. Deretter legges dem opp i formen. Hell i litt olje og krydre med salt, pepper, timian og rosmarin. De står inne til de er myke. Kjempegodt! Anonymous poster hash: fb3f6...c9e 1
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 21. mars 2015 #8 Skrevet 21. mars 2015 Baker søtpotet akkurat som alle andre poteter. Anonymous poster hash: 61650...cc5 "alle andre poteter" søtpotet er ikke en potet Måtte bare, sorry
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #9 Skrevet 21. mars 2015 "alle andre poteter" søtpotet er ikke en potet Måtte bare, sorry Baker søtpotet som alle andre poteter/rotgrønnsaker eller andre ting som kan bakes i ovn. Baker søtpotet som poteter.. Baker søtpotet i folie på rist til den en bakt gjennom Baker alle som velger å ikke skjønne poenget i panne med en dæsj olje og masse salt! Anonymous poster hash: 61650...cc5 1
Frida Skrevet 21. mars 2015 #10 Skrevet 21. mars 2015 Okei takk! Men kan du si hvordan jeg skal gjøre det? Jeg har aldri laget det før heheAnonymous poster hash: ff124...ef2 Ser flere har gitt fremgangsmåten over her så da gjentar jeg ikke det. For øvrig pleier jeg oftest å koke den mør og mose den - med purreløk eller vårløk og krydre etter smak og behag. Godt det også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå