Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

på selvangivelsen.. Om en har jobbet i 15 dager og avstanden mellom plassen og bo stedet var 180 km... Hvordan gjør jeg da?

Anonymous poster hash: 4db40...288
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reiseregning du mener?

Gjest tuppesjura
Skrevet

Du får ingenting igjen på skatten pga det. Altfor kort tidsrom til at du kommer over egenandelen.

Skrevet

Har du reist 180 km hver vei hver gang du har jobba? Ser ut som de i så fall regner følgende reiseutgifter: 360 km x 15 dager x 1,5 kr/km = 8100 kr. Du får bare fradrag for utgifter over 15000 kr. Det betyr at du må ha andre reiseutgifter i tillegg for å få fradrag..

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg bor litt utafor for gjøvik feks! og skal til oslo, men litt utafor. må jeg ta avstand fra mitt hus til gjøvik sentrum ganger 2 og så til oslo ganger to og så fra oslo til der jeg skal ganger to? Eller kun gjøvik oslo ganger to?

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg bor litt utafor for gjøvik feks! og skal til oslo, men litt utafor. må jeg ta avstand fra mitt hus til gjøvik sentrum ganger 2 og så til oslo ganger to og så fra oslo til der jeg skal ganger to? Eller kun gjøvik oslo ganger to?

Det ligger en kalkulator inne hos skatteetaten.no hvor du legger inn din adr. og jobbadr. så ser du hva avstanden blir.

Anonymous poster hash: d7fd2...23c

• Liker 1
Gjest Wei Wei
Skrevet

Bare bruk gulesiden (kart) og konkrette adresser for å se hvor lang du kjører en vei. Ganger du dette på 2 (tur+retur) og antall dager, så har du antall km du kjørte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...