Gå til innhold

Finnes det treningstights med fot?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke noe glad i leggings osv. Som stopper midt på leggen. Jeg liker best å gå med strømpebukse.

Finnes det noen treningstights som har fot? Jeg forestiller meg at det ville være like komfortabelt å trene i som en strømpebukse. Men like praktisk som en treningstights.

Noen som har sett noe slikt? Ev. Vet hvor man får kjøpt det.

Anonymous poster hash: d8a7a...dec

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri sett det, og tror egentlig ikke det finnes som annet enn en kuriositet. Det ville jo være ganske upraktisk, for ganske mange skifter sokker, topp og trenings-bh hver gang de trener, men trener et par ganger i buksen før den går i vask.

Anonymous poster hash: 64d25...498

Skrevet

Har ikke sett det, men google nettbutikker som selger turn klær feks, der burde det vel være håp hvis det finnes :)

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Denne er fin. Det er en god tights med fot. Men den er kanskje for varm å trene i?

201210750301573.jpgdavid-lerner-black-footed-leggings-produ

Så ei som gikk med denne og T-skjorte en gang. Så at den hadde fot. Siden hun gikk med balerinasko. Det så så behagelig ut. At jeg måtte kjøpe en slik tights selv. Den er veldig god å gå med. Bruker den som vanlig tights.

http://www.shopbop.com/footed-legging-david-lerner/vp/v=1/845524441841320.htm

Skrevet

Jeg vet at Drop of Mindfullness har en tights med fot, ikke hel fot, men den har glippe ved tærne og hælen for grep.

AnonymBruker
Skrevet

Denne er fin. Det er en god tights med fot. Men den er kanskje for varm å trene i?

201210750301573.jpgdavid-lerner-black-footed-leggings-produ

Så ei som gikk med denne og T-skjorte en gang. Så at den hadde fot. Siden hun gikk med balerinasko. Det så så behagelig ut. At jeg måtte kjøpe en slik tights selv. Den er veldig god å gå med. Bruker den som vanlig tights.

http://www.shopbop.com/footed-legging-david-lerner/vp/v=1/845524441841320.htm

Det der er en strømpebukse.du må ha kjole, shorts eller noe over eller så går du ut i undertøyet.

Anonymous poster hash: 5bb8f...30d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes dette så ut som vanlig tights bare med fot. Fikk lyst på en selv. Ser en stor fordel med å få jevn overgang istedet for tights og sokker

Anonymous poster hash: 0c4fb...f72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...