Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, de har jeg aldri prøvd, så jeg kan ikke si noe om kvaliteten på dem. Hvis jeg skal foreslå et alternativ, så har Real Techniques rimelige koster som er helt greie (noen av dem er til og med bra), og de er dyrevennlige også.

Anonymous poster hash: dc8e1...162
Skrevet

Jeg foretrekker Sigma og Real Techniques sine koster.

Av de er Real Techniques billigere enn Sigma sine.

Skrevet

Vil anbefale dere å sjekke ut Zoeva sine sminkebørster! de selges på www.douglas.no

de kan ikke samenlignes med for eksempel real techniques. de som syntes RT kostene er gode har virkelig ikke prøvd Zoeva sine, mykere og bedre koster har jeg aldri prøvd :D

AnonymBruker
Skrevet

Ebay har faktisk mange veldig bra sminkekoster til en veldig billig penge!

Anonymous poster hash: 04951...b12

Skrevet

Vil anbefale dere å sjekke ut Zoeva sine sminkebørster! de selges på www.douglas.no

de kan ikke samenlignes med for eksempel real techniques. de som syntes RT kostene er gode har virkelig ikke prøvd Zoeva sine, mykere og bedre koster har jeg aldri prøvd :D

Zoeva - kostene på denne siden er dyrevennlige:

https://www.douglas.no/douglas/search.html?query=zoeva+vegan&csearch=false&bsearch=false&esearch=false&vsearch=false&psearch=false&init=true&search.x=17&search.y=9

Skrevet

Bruker Zoeva, og jeg er kjempe fornøyd! Og så er de så fine :hjerte:

AnonymBruker
Skrevet

Nei, de har jeg aldri prøvd, så jeg kan ikke si noe om kvaliteten på dem. Hvis jeg skal foreslå et alternativ, så har Real Techniques rimelige koster som er helt greie (noen av dem er til og med bra), og de er dyrevennlige også.

Hvilke vil du si er gode?

Anonymous poster hash: e1630...44f

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke vil du si er gode?

Anonymous poster hash: e1630...44f

Jeg har ikke alle RT-kostene (f.eks. ingen øyenskygge-koster), men av de jeg har er det definitivt Expert Face Brush jeg bruker mest. Har flere foundationkoster og svamper, i diverse prisklasser, men liker denne best av alle, selv om den er billig. Jeg bruker Expert også til annen krem/flytende makeup. Ellers liker jeg Blush Brush, contour brush (men den får man bare kjøpt i settet Core Collection), Stippling Brush, og i det siste har jeg funnet ut at Concealer Brush slett ikke er så dum. Har en del andre RT-koster også, alle er forsåvidt helt greie, men bruker dem bare sporadisk, de er ikke favoritter.

Gjest Gjesp
Skrevet

Jeg bruker MAC sine koster til min MAC-makeup og er fornøyd med alle bortsett fra den jeg bruker til BB-kremen. Den mister flere hår hver gang jeg bruker den. Kostene for pudder og øyeskygge er fantastisk bra.

Så om noen har tips til en god foundation-kost så ville jeg bli glad og takknemlig.

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...