AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #1 Skrevet 21. mars 2015 Har noen prøvd disse? Eller vet om noen andre enkle rimelige og helt middels ok? http://p-20pcs-Brushes-Set-Powder-Foundation-Eyeshadow-Eyeliner-p-204161-cat-1865.html Anonymous poster hash: bf38f...ab5
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #2 Skrevet 21. mars 2015 http://www.sheinside.com/Professional-Makeup-20pcs-Brushes-Set-Powder-Foundation-Eyeshadow-Eyeliner-p-204161-cat-1865.html Anonymous poster hash: bf38f...ab5
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #3 Skrevet 22. mars 2015 Nei, de har jeg aldri prøvd, så jeg kan ikke si noe om kvaliteten på dem. Hvis jeg skal foreslå et alternativ, så har Real Techniques rimelige koster som er helt greie (noen av dem er til og med bra), og de er dyrevennlige også. Anonymous poster hash: dc8e1...162
vimsefrøken Skrevet 22. mars 2015 #4 Skrevet 22. mars 2015 Jeg foretrekker Sigma og Real Techniques sine koster. Av de er Real Techniques billigere enn Sigma sine.
Inum94 Skrevet 23. mars 2015 #5 Skrevet 23. mars 2015 Vil anbefale dere å sjekke ut Zoeva sine sminkebørster! de selges på www.douglas.no de kan ikke samenlignes med for eksempel real techniques. de som syntes RT kostene er gode har virkelig ikke prøvd Zoeva sine, mykere og bedre koster har jeg aldri prøvd :D
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #6 Skrevet 23. mars 2015 Ebay har faktisk mange veldig bra sminkekoster til en veldig billig penge!Anonymous poster hash: 04951...b12
Bea »-(¯`v´¯)-» Skrevet 23. mars 2015 #7 Skrevet 23. mars 2015 Vil anbefale dere å sjekke ut Zoeva sine sminkebørster! de selges på www.douglas.no de kan ikke samenlignes med for eksempel real techniques. de som syntes RT kostene er gode har virkelig ikke prøvd Zoeva sine, mykere og bedre koster har jeg aldri prøvd :D Zoeva - kostene på denne siden er dyrevennlige: https://www.douglas.no/douglas/search.html?query=zoeva+vegan&csearch=false&bsearch=false&esearch=false&vsearch=false&psearch=false&init=true&search.x=17&search.y=9
Alethia Skrevet 25. mars 2015 #8 Skrevet 25. mars 2015 Bruker Zoeva, og jeg er kjempe fornøyd! Og så er de så fine
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #9 Skrevet 25. mars 2015 Nei, de har jeg aldri prøvd, så jeg kan ikke si noe om kvaliteten på dem. Hvis jeg skal foreslå et alternativ, så har Real Techniques rimelige koster som er helt greie (noen av dem er til og med bra), og de er dyrevennlige også. Anonymous poster hash: dc8e1...162 Hvilke vil du si er gode? Anonymous poster hash: e1630...44f
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #10 Skrevet 28. mars 2015 Hvilke vil du si er gode? Anonymous poster hash: e1630...44f Jeg har ikke alle RT-kostene (f.eks. ingen øyenskygge-koster), men av de jeg har er det definitivt Expert Face Brush jeg bruker mest. Har flere foundationkoster og svamper, i diverse prisklasser, men liker denne best av alle, selv om den er billig. Jeg bruker Expert også til annen krem/flytende makeup. Ellers liker jeg Blush Brush, contour brush (men den får man bare kjøpt i settet Core Collection), Stippling Brush, og i det siste har jeg funnet ut at Concealer Brush slett ikke er så dum. Har en del andre RT-koster også, alle er forsåvidt helt greie, men bruker dem bare sporadisk, de er ikke favoritter. Anonymous poster hash: dc8e1...162
Gjest Gjesp Skrevet 28. mars 2015 #11 Skrevet 28. mars 2015 Jeg bruker MAC sine koster til min MAC-makeup og er fornøyd med alle bortsett fra den jeg bruker til BB-kremen. Den mister flere hår hver gang jeg bruker den. Kostene for pudder og øyeskygge er fantastisk bra. Så om noen har tips til en god foundation-kost så ville jeg bli glad og takknemlig.
Underhuden Skrevet 11. mai 2015 #12 Skrevet 11. mai 2015 Jeg ble frelst dagen jeg oppdaget disse: http://www.sigmabeauty.com/basic-eyes-kit/p/EKPARNT Gjør det til en lek å legge øyemakeup! Sigma har bra koster for resten av ansikt også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå