Chimay Skrevet 21. mars 2015 #1 Skrevet 21. mars 2015 Min kjære har et fancy lydanlegg i stuen som innebærer fire svære høytalere, svarte. Har noen gode tips til å få disse til å passe godt inn i stuen, ved bruker av farger etc på resten av interiøret? Synes ikke de er spesielt fine... Jeg liker best en romantisk, engelsk stil som feks Laura Ashley, men vet ikke om jeg kan få det til å gå godt sammen med svarte kjempehøytalere... Å kvitte oss med dem er helt uaktuelt både fordi jeg liker den gode lyden de gir og fordi jeg ikke vil være en diktator som bare tillater det jeg liker i vårt felles hjem
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 21. mars 2015 #2 Skrevet 21. mars 2015 Kan de spraymales? Om han går med på det, så kan dere jo prøve noe slikt
Chimay Skrevet 21. mars 2015 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2015 Han har foreslått at de kan males. Problemet er at foran på høyttalerne er det svart "tøy", om du skjønner hva jeg mener. Det får jeg jo ikke gjort noe med....
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 21. mars 2015 #4 Skrevet 21. mars 2015 Han har foreslått at de kan males. Problemet er at foran på høyttalerne er det svart "tøy", om du skjønner hva jeg mener. Det får jeg jo ikke gjort noe med.... Jeg har sett slike DIY-bilder av folk som har spraymalt det stoffet foran. Hvordan det blir i virkeligheten vet jeg ikke. Om du finner en gammel ødelagt høytaler, så kan du jo forsøke på den Evnt kanskje stifte fast et veldig tynt stoff på utsiden av det som er der
Chimay Skrevet 21. mars 2015 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2015 Aha, det hadde kanskje vært noe! Visste ikk at det gikk an. Har du eksempler på bilder? Har prøvd å google selv, men har ikke funnet noe.
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 21. mars 2015 #6 Skrevet 21. mars 2015 Aha, det hadde kanskje vært noe! Visste ikk at det gikk an. Har du eksempler på bilder? Har prøvd å google selv, men har ikke funnet noe. Ah nei, det er bare bilder jeg tilfeldigvis har kommet over og umulig å finne tilbake til
Chimay Skrevet 21. mars 2015 Forfatter #7 Skrevet 21. mars 2015 Men takk for veldig godt tips uansett! Dette skal definitivt undersøkes nærmere
Mons Skrevet 21. mars 2015 #8 Skrevet 21. mars 2015 Aha, det hadde kanskje vært noe! Visste ikk at det gikk an. Har du eksempler på bilder? Har prøvd å google selv, men har ikke funnet noe. Selve kassene kan selvsagt males eller helst sprøytelakkeres. Frontdekselet på mange høyttalere består av en ramme med et stoff trukket over. Ofte er stoffet bare stiftet på baksiden av rammen. Da er det lett å skifte ut. Her er en link. Butikk i Oslo og nettet: http://www.dynabel.no/selvbygg/tilbehor/hoyttalerstoff/hoyttalerstoff-hvitt-metervare 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #9 Skrevet 21. mars 2015 Dynabel som foreslått selger hvitt høyttalerstoff. Dere bør ikke spraye stoffet, det hindrer lyden å gå gjennom Anonymous poster hash: 843b6...576 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå