AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #1 Skrevet 21. mars 2015 Jeg slutter i jobben min 1. juni, og har rett på arbeidsledighetstrygd. Vet jeg blir student til høsten. Jeg kan vel likevel heve trygd i juni og juli? Jeg er jo tross alt arbeidsledig? Vet også at jeg har de samme rettighetene etter jeg er ferdig å studere, dersom jeg ikke får jobb med en gang. Anonymous poster hash: 573b5...a77
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #2 Skrevet 21. mars 2015 Jeg slutter i jobben min 1. juni, og har rett på arbeidsledighetstrygd. Vet jeg blir student til høsten. Jeg kan vel likevel heve trygd i juni og juli? Jeg er jo tross alt arbeidsledig? Vet også at jeg har de samme rettighetene etter jeg er ferdig å studere, dersom jeg ikke får jobb med en gang.Anonymous poster hash: 573b5...a77 Om du selv sier opp jobben vil du få 8 ukers tidsbegrenset utrstengelse og vil dermed ikke kunne få dagpenger før etter 8 uker. Om kontrakten går ut kan du ha rett på dagpenger om du oppfyller opptjenings kravene og er reell arbeidssøker... Dvs du må ha oppdatert cv, sende meldekort, aktivt søke jobb og være tilgjengelig for nav for kurs eller jobb...Anonymous poster hash: 0c756...a3d
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #3 Skrevet 21. mars 2015 Om du selv sier opp jobben vil du få 8 ukers tidsbegrenset utrstengelse og vil dermed ikke kunne få dagpenger før etter 8 uker. Om kontrakten går ut kan du ha rett på dagpenger om du oppfyller opptjenings kravene og er reell arbeidssøker... Dvs du må ha oppdatert cv, sende meldekort, aktivt søke jobb og være tilgjengelig for nav for kurs eller jobb...Anonymous poster hash: 0c756...a3d Oppsagt pga nedbemanning... så vet jeg har rett på det fra første dag... Anonymous poster hash: 573b5...a77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå