Titti72 Skrevet 18. august 2004 #1 Del Skrevet 18. august 2004 Har lest mange anbefalinger her inne om hva en bør kjøpe, og hva en bør ligge langt unna. Har søkt på innleggene men orker ikke å lese meg gjennom 3000 innlegg. Kort og greit. Er alene og trenger en "dubeditt" til sene kveldstimer. Hva anbefaler du! Jeg er fullstendig grønn og kan ikke engang forskjellen på vibrator og dildo. Er også såpass sjenert at jeg tror jeg må bestille over nett, så skriv gjerne navnet på den nettbukikken som fører herligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 18. august 2004 #2 Del Skrevet 18. august 2004 Jeg har ikke peiling, men det jeg derimot vet, er at en vibrator vibrerer og en dildo gjør det ikke. Håper det var til hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 18. august 2004 #3 Del Skrevet 18. august 2004 Hvis jeg var deg, hadde jeg begynt med noe billig. Så kan du heller investere mer penger når du har "trent litt" og vet hva du liker. Kondomeriet har mye ok, hva med denne? http://www.kondomeriet.no/webshopkit.fcgx?pid=1174 Ting som er laget i jelly eller silkon kan etter men mening virke litt klissete (blir fort fulle av rusk og rask, og så må man vaske i all evighet...)og uhygenisk, så jeg synes harde materialer er det beste. Men det er nok en smakssak. Ellers er vel det lureste å tenke over hva du egentlig liker, og hva som tenner deg mest. En dildo som er alt for stor kan ofte ende opp i skuffen, mens en liten vibrator kan komme mye til nytte. Alt er en smakssak, og man må vel eksperimentere litt for å finne frem til hva man liker best og trenger av utstyr. (Derfor er det kanskje lurt å ikke kjøpe en blinke-rotere-dure-mixmaster til 1000kr som første leketøy...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tormod Skrevet 18. august 2004 #4 Del Skrevet 18. august 2004 jeg er gutt, men husker godt første gang jeg skulle kjøpe noe til min fru.. Hun hadde endel slikt fra før så hun ga meg noen tips for at jeg skulle finne noe som passet henne.. omtrent så min "mentale" huske lapp ut: 1. Str. betyr ikke så mye. For stort er bare noe tull 2. Vibrasjon er mye viktigere enn det meste annet. (test gjeren vibrasjonen på nesetippen! den er veldig følsom og gir en god indikasjon på hvor sterk den er) 3. Variende fart på vibrasjonen er bra! 4. av ett matriale som er enkelt å holde rent Om dette gjelder kun henne aner jeg ikke, men kjøpet mitt ble da meget godt mottatt, så det funka i allefall for henne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MindCrime Skrevet 20. august 2004 #5 Del Skrevet 20. august 2004 Må bare få lov å poengtere at silikon er mer hygienisk enn hardplast Desverre er det alt for mange som selger ting de sier at er i silikon, men som er laget i noe produsenten kaller silikon jelly (og det er ikke det samme fant vi etter å ha "prøvekokt" litt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 20. august 2004 #6 Del Skrevet 20. august 2004 www.cupido.no Gå inn i shop'n... Anbefaler forøvrig vibrator :-D (samurai f.eks) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå