AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #1 Skrevet 21. mars 2015 Hvorfor er det så sykt vanskelig for meg å få en kjæreste? Jeg er en person som er godt likt overalt, får bare positive tilbakemeldinger på meg som person i jobbsammenhenger, fra folk jeg møter ifb med jobb, blir venner ned folk, men menn?! Nei de liker meg ikke på den måten tydeligvis. Liker ikke menn vanlige bra folk? de prøver seg hvertfall sjeldenAnonymous poster hash: 75e26...3cc Anonymous poster hash: 10e9c...2bb 1
sjonkelrolf Skrevet 21. mars 2015 #2 Skrevet 21. mars 2015 Hvorfor er det så sykt vanskelig for meg å få en kjæreste? Jeg er en person som er godt likt overalt, får bare positive tilbakemeldinger på meg som person i jobbsammenhenger, fra folk jeg møter ifb med jobb, blir venner ned folk, men menn?! Nei de liker meg ikke på den måten tydeligvis. Liker ikke menn vanlige bra folk? de prøver seg hvertfall sjeldenAnonymous poster hash: 75e26...3cc Kanskje du bør snakke litt med noen som ikke kjenner deg, kanskje du får et ærligere svar da. 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #3 Skrevet 21. mars 2015 Fordi de aller fleste vil ha full pakke, en de liker både personligheten og utseende til. Jeg sier ikke at du er stygg, men muligens er du ikke den typen de aller fleste faller for. Har du en slank kropp med former og et naturlig pent ansikt så vil mange menn falle for dette selv om jenta nødvendigvis ikke prøver. Men blir du avvist eller er det bare det at de ikke prøver seg? Kan hende de mennene du får kontakt med tror det bare er platonisk fra din side og derfor ikke prøver på noe mer. Kanskje du trenger å bli bedre på flørting. Berøring, øyekontakt og smil er noe de aller fleste skjønner. Hva slags menn er det du møter? Anonymous poster hash: 4aec1...29b 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #4 Skrevet 21. mars 2015 Ja, er nok "stygg" da, men syns liksom det er kjipt at menn ikke faller for folk de åpenbart kommer overens med Anonymous poster hash: 10e9c...2bb
sjonkelrolf Skrevet 21. mars 2015 #5 Skrevet 21. mars 2015 Ja, er nok "stygg" da, men syns liksom det er kjipt at menn ikke faller for folk de åpenbart kommer overens med Anonymous poster hash: 10e9c...2bb Å komme overens med en person er en ting. Å fatte interesse for samme personen er noe annet. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #6 Skrevet 21. mars 2015 Møter ikke så mange menn, haha det er vel problemet også. Blir ikke akkurat avvist nei, for jeg prøver meg ikke. Og de prøver seg heller ikke. Jeg føler av og Til at noen er litt interessert ut fra blikk og kjemi og sånn, men siden de ikke prøver seg så er det vel feil oppfattet av megAnonymous poster hash: 10e9c...2bb 1
Poserose Skrevet 21. mars 2015 #7 Skrevet 21. mars 2015 Du burde se klippet fra Skavland i går hvor matematikkeren Hannah Fry ble intervjuet Hvis du ikke gidder sa hun vel kort oppsummert at de som tar det første steget alltid kom bedre ut av dating og forhold enn de som ventet på å bli kontaktet. Hun sa også at de som gjorde det best på nettdating ikke var de peneste, men de som hadde særtrekk Det er jo ikke sikkert at det er utseende i det hele tatt. Kan være at du virker litt avvisende og som en som bare vil være kompis?
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #8 Skrevet 21. mars 2015 Du burde se klippet fra Skavland i går hvor matematikkeren Hannah Fry ble intervjuet Hvis du ikke gidder sa hun vel kort oppsummert at de som tar det første steget alltid kom bedre ut av dating og forhold enn de som ventet på å bli kontaktet. Hun sa også at de som gjorde det best på nettdating ikke var de peneste, men de som hadde særtrekk Det er jo ikke sikkert at det er utseende i det hele tatt. Kan være at du virker litt avvisende og som en som bare vil være kompis? He he, jeg tror de som gjør det best på nettdating er de som er minst kresne. Anonymous poster hash: e13b5...593 1
Poserose Skrevet 21. mars 2015 #9 Skrevet 21. mars 2015 He he, jeg tror de som gjør det best på nettdating er de som er minst kresne. Anonymous poster hash: e13b5...593 Hehe godt mulig. Poenget mitt var dette med særtrekk
Trygve81 Skrevet 21. mars 2015 #10 Skrevet 21. mars 2015 Jeg støtter hva de andre allerede har postet her. Jeg tror du må begynne å gjøre dine egne fremstøt og kanskje jobbe litt med hvordan du kommuniserer med menn du er tiltrukket av. Det kan godt hende at dine mannlige venner ville vurdert deg som attraktiv, dersom du ble flinkere til å signalisere overfor dem at du er interessert i noe mer. Kanskje du heller skal være glad for at du har venner som respekterer det de tror er dine grenser. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #11 Skrevet 21. mars 2015 Jeg liker deg TS! Du er mer enn bra nok for meg :D Anonymous poster hash: 1ab01...c0e
Nettinettet Skrevet 21. mars 2015 #12 Skrevet 21. mars 2015 TS, du er et stjerne eksempel på personer (se - det har ingenting med kjønn å gjøre!!) som vil at andre skal gjøre en innsats, når de ikke selv vil gjøre en innsats. Når du får råd i denne tråden ler du det bort eller motargumenter med flere unnskyldninger. Du kan stelle deg i båsen sammen med 60% av resten av de single og bare bli værende der og være oppgitt, eller du kan bevege deg inn i en av de andre boksene der det faktisk skjer noe. Vil du ha en kjæreste så kan du få en kjæreste! Det første du må gjøre er å faktisk gå på en date. Du må invitere med menn du synes kan passe til deg og hvis de sier ja, så går du på en date med dem og tar det derfra. Hvis de sier nei, så må du kontakte noen som har peiling og spørre hva du trenger for å kunne være attraktiv for den type mann du vil ha. Så må du gjøre de endringene, eller revurdere om det er en sånn type mann du egentlig vil ha, hvis det krever at du må bli sånn eller sånn.. Det å få en kjæreste kommer naturlig for mange og skjer uten at de må bruke en calori. For de fleste av oss krever det derimot en god del mer og det skjer ikke på 123. Men alt av hindringer kan fikses, hvis man vil gjøre jobben og faktisk lytte til råd man får. Det er opp til deg. Du kan fortsette å le bort ting og komme med unnskyldninger, eller du kan ta ansvar for ditt eget følelsesliv og faktisk finne kjærligheten. 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #13 Skrevet 21. mars 2015 TS, du er et stjerne eksempel på personer (se - det har ingenting med kjønn å gjøre!!) som vil at andre skal gjøre en innsats, når de ikke selv vil gjøre en innsats. Når du får råd i denne tråden ler du det bort eller motargumenter med flere unnskyldninger. Du kan stelle deg i båsen sammen med 60% av resten av de single og bare bli værende der og være oppgitt, eller du kan bevege deg inn i en av de andre boksene der det faktisk skjer noe. Vil du ha en kjæreste så kan du få en kjæreste! Det første du må gjøre er å faktisk gå på en date. Du må invitere med menn du synes kan passe til deg og hvis de sier ja, så går du på en date med dem og tar det derfra. Hvis de sier nei, så må du kontakte noen som har peiling og spørre hva du trenger for å kunne være attraktiv for den type mann du vil ha. Så må du gjøre de endringene, eller revurdere om det er en sånn type mann du egentlig vil ha, hvis det krever at du må bli sånn eller sånn.. Det å få en kjæreste kommer naturlig for mange og skjer uten at de må bruke en calori. For de fleste av oss krever det derimot en god del mer og det skjer ikke på 123. Men alt av hindringer kan fikses, hvis man vil gjøre jobben og faktisk lytte til råd man får. Det er opp til deg. Du kan fortsette å le bort ting og komme med unnskyldninger, eller du kan ta ansvar for ditt eget følelsesliv og faktisk finne kjærligheten. Men her kommer du med den sedvanlige "oppskriften" på å få seg kjæreste og lykke i kjærligheten. Men slike ting er ikke et spill, det følger ingen regler, men er Nettinettet ærlig om slik tjener hun ikke penger Dessverre er det slik at det finnes ikke en for alle. Det ordner seg ikke for snille piker og gutter, og der skjer ikke når du minst venter det. Man kan være aktiv og gjøre"alt riktig" og likevel ikke lykkes. Kjærlighet er ikke et bestillingsverk og vi er mange single kvalitetsmennesker som dessverre ikke kommer til å finne noen også. Kanskje bare greit å innse det først som sist, og heller fungere på egen hånd? Er det egentlig krise om du lever livet ditt alene og uten egen familie? Anonymous poster hash: 5d8e8...a86 1
Nettinettet Skrevet 21. mars 2015 #14 Skrevet 21. mars 2015 Men her kommer du med den sedvanlige "oppskriften" på å få seg kjæreste og lykke i kjærligheten. Men slike ting er ikke et spill, det følger ingen regler, men er Nettinettet ærlig om slik tjener hun ikke penger Dessverre er det slik at det finnes ikke en for alle. Det ordner seg ikke for snille piker og gutter, og der skjer ikke når du minst venter det. Man kan være aktiv og gjøre"alt riktig" og likevel ikke lykkes. Kjærlighet er ikke et bestillingsverk og vi er mange single kvalitetsmennesker som dessverre ikke kommer til å finne noen også. Kanskje bare greit å innse det først som sist, og heller fungere på egen hånd? Er det egentlig krise om du lever livet ditt alene og uten egen familie? Anonymous poster hash: 5d8e8...a86 Hun vil ha en kjæreste derfor lager hun tråden, og da svarer jeg selvfølgelig med det som utgangspunkt. Selvfølgelig kan man være 100% lykkelig uten en kjæreste! Det man ikke kan er å være 100% lykkelig uten en kjæreste hvis en kjæreste egentlig er det man ønsker seg. Man kan ikke være aktiv å gjøre alt riktig og fortsatt ikke lykkes. Da har man ikke gjort alt man kan. Det finnes også egne selskaper som kan finne en partner for en hvis man ikke kan det selv. Å si at det ikke finnes en for alle er bare tull! Det finnes mange som passer for hver og en av oss. Klarer man ikke finne noen selv, må man be om hjelp. Mulighetene er der, vil man ikke gripe de, helt greit, men kom ikke til meg å si at det ikke er mulig!
Nettinettet Skrevet 21. mars 2015 #15 Skrevet 21. mars 2015 (endret) men er Nettinettet ærlig om slik tjener hun ikke penger Anonymous poster hash: 5d8e8...a86 Kjærligheten er gjensidige følelser som kommer med automatikk, men tror man at man ikke trenger spill eller regler for å oppnå denne automatiske følelsen så er man naiv! Verktøyene vi trenger for å få det resulatet vi er ute etter, består ofte av regler og spill for å oppnå det resultatet. De som f.eks har dårlig selvbilde og som hindres i å finne kjærligheten pga selvdestruktivhet får en lek av meg som de må spille. Jeg deler de opp i to personligheter. Den ene er dem selv, slik de trives med å være og slik de ønsker å være. Dette er personen som har et rolig og balansert temperament uten ytre eller indre negative påvirninger. Den andre personen er den selvdestruktive om øedelegger med negative tanker og som kommer med negative bemerkninger for å skape usikkerhet. Den stemmen i hodet som alltid skal ødelegge morroa. Når man skiller disse to blir man mye mer bevisst på hvem som kontrollerer kroppen og hue og dermed er det også enklere å fjerne den man ikke vil skal ha kontroll. Det er lettere å snakke fint til seg selv når man vet hvem fienden er.. -Nå er det tullingen som snakker igjen, ikke lytt, gjør det du føler for.. osv Det er også ikke så farlig om man driter seg ut, fordi man vet at det ikke var en selv som gjorde det, men den andre dusten.. man har noen andre enn selv selv å legge skyld på. Men dette er bare et av verktøy jeg benytter for å hjelpe folk få andre resultater enn de har i dag. Alle har forskjellige utgangspunkt og alle trenger hjelp på forskjellige ting for å få det de vil ha. Om de tenker følelser, utsende, materalistisk.. Poenget er at man må ta tak i hindringene uansett hva de er.. Endret 21. mars 2015 av Nettinettet
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #16 Skrevet 21. mars 2015 Du burde se klippet fra Skavland i går hvor matematikkeren Hannah Fry ble intervjuet Hvis du ikke gidder sa hun vel kort oppsummert at de som tar det første steget alltid kom bedre ut av dating og forhold enn de som ventet på å bli kontaktet. Hun sa også at de som gjorde det best på nettdating ikke var de peneste, men de som hadde særtrekk Det er jo ikke sikkert at det er utseende i det hele tatt. Kan være at du virker litt avvisende og som en som bare vil være kompis? Hva er særtrekk da? Det spørs vel også om disse særtrekkene trekker opp eller ned utseende. Anonymous poster hash: 4e548...7a8
Poserose Skrevet 21. mars 2015 #17 Skrevet 21. mars 2015 Hva er særtrekk da? Det spørs vel også om disse særtrekkene trekker opp eller ned utseende. Anonymous poster hash: 4e548...7a8 Et særtrekk er en ting som skiller deg fra andre. Siden folk liker forskjellige ting vil det som oftest være noen som liker akkurat ditt særtrekk, selv om det kanskje ikke er majoriteten. Det er ihvertfall teorien.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #18 Skrevet 21. mars 2015 Du er trolig tjukk. Det liker vi ikke. Anonymous poster hash: a6776...296 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #19 Skrevet 21. mars 2015 TS må by mer på seg selv. Ta mer på mennene du liker. Kroppskontakt er viktig! Da blir de kåte og ser deg mer enn bare som en venn. Anonymous poster hash: 960f1...e83
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #20 Skrevet 21. mars 2015 TS -Nettinettet sier mye fornuftig. Jeg har vært med på datte gamet så lenge og feila og vunnet flere ganger. Det er uten tvil det å være proaktiv som hjelper. Man må bare rett og slett gå for det man ønsker. Ofte så møter man menn, men man får ikke kontakt med de. De er ikke tilgjengelige. Flere av disse tenker "nei her har jeg ikke sjangs, så det er ingen vits å prøve seg" mens playere går for utseendet (da enten de peneste, eller nest penest, men kun for ett formål) så de er det uansett greit å styre unna. Anonymous poster hash: b9d49...562 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå