Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2004 #1 Skrevet 18. august 2004 Jeg har blitt veldig glad i kinesisk og grønnsakene de bruker der.. f.eks vannkastanje, bambusskudd...( ferskt) og jeg tenkte at jeg skulle begynne og woke litt hvertfall.. noen som ahr noen gode oppskrifter på wok.. (sammensetning, sauser )og tips til hvor man kan få kjøpt ingrediensene.
Arkana Skrevet 18. august 2004 #2 Skrevet 18. august 2004 Det samme spørsmålet har vært stilt ganske nylig. Søk på wok så finner du masse svar.
Gjest gjest1 Skrevet 19. august 2004 #3 Skrevet 19. august 2004 Jeg liker best å steke kylling sammen med brokkoli, gulrot, sukkererter, løk, vannkastanjer og paprika. Lager som regel "saus" av soya-saus og hvitløk/chili saus. Blue Dragon har også gode sauser.
pusla Skrevet 20. august 2004 #4 Skrevet 20. august 2004 Bruker mye vannkastanjer, bønnespirer og bambusskudd i wok jeg også, synes østerssausen til Blue dragon er god. En av mine absolutt favoritter er å woke kylling med bambusskudd, purre og cashewnøtter, bruker chiliolje og soyasaus over. Dette er kjempegodt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå