Gå til innhold

Skittentøyskurv - hvilken, hvor stor?

Anbefalte innlegg

Gjest Wei Wei
Skrevet

Hvilken skittentøyskurv har du? En eller flere? Hvor stor må kurven være for en familie? Har du noen du er veldig fornøyd med, så gjerne legg ut et bilde. Er det noen du skulle ønske du hadde/liker designet, så vis den også.

Håper på inspirasjon i en haug av skittentøy.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en trekantet i plast som passer godt i hjørnet og ikke tar mye plass. Rikelig nok, vi er to stk.

Lette lenge for å finne den typen, lett å holde ren også. Tror jeg fant den på Europris.

AnonymBruker
Skrevet

Har et Antonius stativ fra ikea med sånne skuffer: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00177602/ En til lyst tøy og en til mørkt. Syns det funker veldig bra, det er plass til mye i dem, men hvis man er flere hadde sikkert to skuffer til vært lurt.

Anonymous poster hash: d63a6...b56
AnonymBruker
Skrevet

Vipp sin er genial. To rom og pen :)

Anonymous poster hash: 47863...b81

Gjest Wei Wei
Skrevet

Vipp sin er genial. To rom og pen :)Anonymous poster hash: 47863...b81

Stilig, men 3 900kr er en uforsvarlig pris for min del.

Gjest Keikolina
Skrevet

Stilig, men 3 900kr er en uforsvarlig pris for min del.

3900 for en skittentøyskurv? Da skulle jeg ha driti penger.
Skrevet

Har en trekantet i plast som passer godt i hjørnet og ikke tar mye plass. Rikelig nok, vi er to stk.

Lette lenge for å finne den typen, lett å holde ren også. Tror jeg fant den på Europris.

Samme her! Fyfasan den er schtøgg, men innen jeg vinner i lotto og

A) kjøper nytt hus med større bad

B) har dertil mye penger å sløse på en skittentøyskurv

, så fungerer den helt fantastisk! :5:

Gjest Wei Wei
Skrevet

Samme her! Fyfasan den er schtøgg, men innen jeg vinner i lotto og

A) kjøper nytt hus med større bad

B) har dertil mye penger å sløse på en skittentøyskurv

, så fungerer den helt fantastisk! :5:

Ok, men kan du vise til en kurv du kunne ønske deg til et lite bad og til et større bad? Vet ikke hva er praktisk. Plast, rotting, treverk, tøy; med lokk eller uten; firkantet eller rund/trekantet. Den må stå i boden ( har ikke plass på badet), så vanskelig å finne en lur løsning.
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 6 kurver :-p

Fire helt standard dunker, hvorav to med lokk. Tre av dem står på vaskerommet og inneholder hhv lyst, mørkt og håndklær. Den fjerde står på badet og inneholder en miks - sorteres når den er full. I tillegg har jeg en mindre balje til 60-tøy (sokker, truser og koseklutene til vesla) og en liten sekk/veske/posesak til ull/finvask.

Så er jeg sikker på at gubben greier å vaske riktig :P

Anonymous poster hash: 71f8b...924

Skrevet

Vi er bare to, og har en med to "poser" på fra IKEA. Den er faktisk litt liten, men jeg mistenker at det er fordi vi kaster klær på vask litt for fort. Altså tror jeg vi vasker unødvendig mye klær. Jeg synes det er veldig praktisk å skille mellom "vanlige" klær og ull/silke som skal finvaskes i de to kurvene, men samboer har ikke skjønt dette systemet ennå, så det går sånn passe. :P

Gjest Gjest_Hello Kitte
Skrevet

Har en balje stående oppå vaskemaskinen til skittentøy

Vi er kun to voksne. Jeg setter på en maskin så fort jeg har nok klesvask til å fylle maskinen, så har jo ikke behov for å en diger kurv eller noe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...