trøll Skrevet 18. august 2004 #1 Skrevet 18. august 2004 Jeg skal gå til innkjøp av rettetang nå. Hvilke merker vil dere anbefale? Er Babyliss noe tess? Tenkte på den med keramiske plater.
Alterna Skrevet 18. august 2004 #2 Skrevet 18. august 2004 Anbefaler ikke Babyliss, de har nok ikke kjeramiske plater. Kjøp heller gjennom lookfantastic.com, der har de GHD, den er kjempegod! Varmes opp med en gang, og har kjeramiske plater. Støpselet har en adapter på seg, så når du skrur av den, er det et vanlig støpsel inni.
Gjest Ethereal Skrevet 18. august 2004 #3 Skrevet 18. august 2004 Det finnes tenger fra Babyliss med keramiske plater, og det er det viktigste. Ellers bør du tenke over hvor mye du kommer til å bruke en slik tang; liten vits i å kjøpe det dyreste hvis det bare er til bruk innimellom, eller hvis ikke håret ditt er spesielt tykt og krøllete. Min rettetang er fra GAMA, er smal, og blir kjempefort varm (og veldig varm, høy varme er skånsommere, fordi du trenger kortere tid i kontakt med håret). Jeg betalte 1100 hos frisøren min. Hvis du har skikkelig langt hår, ville jeg nok kjøpt en bredere tang.
myagi Skrevet 18. august 2004 #4 Skrevet 18. august 2004 Jeg ville kjøpt en tang hos frisør. De er tross alt eksperter på hår.
Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2004 #5 Skrevet 18. august 2004 Jeg har en tang som heter CERAmini. Betalte 650,- (tror jeg, i alle fall ikke mere) hos frisøren. Den er lik så bra som de dyreste sa frisøren som er kompisen til kjæresten min. Jeg har langt tykt hår med mye bølger, et strøk med denne og håret blir helt glatt. Den er smal så jeg var skeptisk i begynnelsen til at det ville bli bra, men den er bare suveren! :-)
Carmen_ Skrevet 18. august 2004 #6 Skrevet 18. august 2004 Hvordan ser man om rettetanga har keramiske plater? Har en rettetang, men aner ikke om den har det :-?
Gjest Ethereal Skrevet 18. august 2004 #7 Skrevet 18. august 2004 Hvordan ser man om rettetanga har keramiske plater? Har en rettetang, men aner ikke om den har det :-? De er helt glatte, og ikke stålfargede. Har sett i svart, hvit og gulfarget. Akkurat som porselen, på en måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå