Gjest Janna Skrevet 1. juli 2002 #2 Skrevet 1. juli 2002 Du som er så søt og snill og skjønn må da vite det.... *SSS* Har ingen sjekketriks jeg. Første jeg sa når jeg møtte min kjære; "Skal vi knulle??" og siden har vi vært sammen... (han var min første)
Thomas Skrevet 1. juli 2002 #3 Skrevet 1. juli 2002 Pleier å forsøke jernteppe og stamming. Har ikke fungert skikkelig enda, men jeg gir ikke opp! Eller er vel egentlig det jeg gjør...
marigull Skrevet 1. juli 2002 #4 Skrevet 1. juli 2002 Jernteppe og stamming...eh..ja den var ny...:-) kanskje forsøke en ny variant siden det ikke funker?
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2002 #5 Skrevet 1. juli 2002 ..Det er jo derfor han studerer psykologi, som mange andre som studerer, for å finne ut av seg selv Snart er han på banen, og DA! :D
Rioja Skrevet 2. juli 2002 #6 Skrevet 2. juli 2002 Gå bort til den utvalgte, stryk han over rompa og si:"jeg klarte ikke å dy meg..." :blunke: Eller som ei venninne av meg sa til sin kjære: "Deg har jeg lyst til å bli bedre kjent med..." :kgblunk:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå