Gjest Tuva28 Skrevet 18. august 2004 #1 Skrevet 18. august 2004 Hvor normal er det å ha sex på steder hvor man kan bli oppdaget?? Min type er helt vill etter det, jeg var ikke så begeistret i starten, men må innrømme det gir mersmak, nå skjer det iallfall 1-2ganger i uken. Min største opplevelse var vel på Saras Telt tror jeg det heter, i oslo sentrum i fjor!! hihi.... spennende......
Gjest GreenSky Skrevet 18. august 2004 #2 Skrevet 18. august 2004 Saras telt? :o Åssen fikk dere til det uten å bli ferska?
Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2004 #5 Skrevet 18. august 2004 Grunnen til sex på offentlig sted er vel mer at lysten blir for sterk til å vente til man kommer hjem til dobbeltsenga. Toalettet på Tusenfryd kan også brukes når man får et akutt behov...mens barna kjører karusell. En park, et offentlig basseng eller en rasteplass er også bra.
Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2004 #6 Skrevet 18. august 2004 Jeg synes spesielt Tusenfryd er et flott sted og praktisere dette på
Tusenfryd Skrevet 18. august 2004 #7 Skrevet 18. august 2004 Den eneste som får ha sex på meg, er mannen min! Så det er neppe velegnet...
Sandman Skrevet 18. august 2004 #8 Skrevet 18. august 2004 Min favoritt er under slottsbalkongen på 17 mai.
Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2004 #9 Skrevet 18. august 2004 Min favoritt er under slottsbalkongen på 17 mai. Og min er oppe på slottsbalkongen (bak kongefamilien som står og vinker til det norske folk)
^me^ Skrevet 19. august 2004 #10 Skrevet 19. august 2004 Og min er oppe på slottsbalkongen (bak kongefamilien som står og vinker til det norske folk) senga kan bli litt kjedelig i blant, da er det jo kjekt med litt forandring,forandring fryder hverdagen vet du det er også noe med spenningen og tanken på at du kan bli "tatt på fersken" som gjør det gøy
kjellebassen Skrevet 19. august 2004 #11 Skrevet 19. august 2004 Må innrømme at jeg har hatt lyst til det flere ganger. Desverre er ikke samboeren like vågal av seg så somregel blir det hjemme i trygge omgivelser
Mona Skrevet 20. august 2004 #12 Skrevet 20. august 2004 Saras telt? :o Åssen fikk dere til det uten å bli ferska? Det lurer jeg også på.
Gjest agurk Skrevet 21. august 2004 #13 Skrevet 21. august 2004 Skjønner ikke helt behovet for å ha sex overalt. Tror jeg hadde blirr temmelig sur dersom jeg hadde sett folk ha seg rundt barna mine :evil:
Brunhilde Skrevet 21. august 2004 #14 Skrevet 21. august 2004 Skjønner ikke helt behovet for å ha sex overalt. Tror jeg hadde blirr temmelig sur dersom jeg hadde sett folk ha seg rundt barna mine :evil: Er ikke poenget nettopp at andre IKKE skal se det? Det er vel FAREN for at det allikevel kan skje som er opphissende. Men kanskje jeg har misforstått?
Gjest agurk Skrevet 21. august 2004 #15 Skrevet 21. august 2004 Er ikke poenget nettopp at andre IKKE skal se det? Det er vel FAREN for at det allikevel kan skje som er opphissende. Men kanskje jeg har misforstått? Dersom man har sex på tusenfryd er faren for at det er barn som oppdager deg litt for stor til at jeg setter pris på at folk har seg der.
tormod Skrevet 21. august 2004 #16 Skrevet 21. august 2004 Jeg og min fru har gjort dette en rekke ganger.. -det gir ofte ett lite ekstra kikk! :oops: Men har heldig vis bare blitt ferska èn gang! :oops: tror dette er langt mer vanelig enn man skulle tro.. rart å tenke på egentlig.. hvem vet, kanskje det skjer på toget, bare to rader bak deg.. hehe
Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2004 #17 Skrevet 21. august 2004 har lyst å ha litt mer offentlig sex... vi hadde oss i bilen en gang, og på verandaen min.. drømmer om at neste plass blir en strand..
Catia Skrevet 21. august 2004 #18 Skrevet 21. august 2004 har lyst å ha litt mer offentlig sex... vi hadde oss i bilen en gang, og på verandaen min.. drømmer om at neste plass blir en strand.. NÅ BLE JEG GJEST OG CATIA... GLEMMER ALLTID Å LOGGE INN FØR JEG SKRIVER... AHHH SO STRESSSSS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå