Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I hvilken post kan man skrive, og hvordan om skattebegrensning på Altinn.

Anonymous poster hash: c8cc4...87a
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet gir ingen mening. Du må utdype.

Anonymous poster hash: 0d62e...0a3
AnonymBruker
Skrevet

Ts her:

søke om skattebegrensning. I hvilken post søker man om dette og siden dette er elektronisk, hvordan fyller man dette ut. Ser ikke at dette er mulig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ringte skatteetaten og da fortalte de meg hvilken post dette var, men husker ikke helt om det var bare å krysse av noe eller om jeg måtte fylle ut noe.. Anbefaler deg å ringe på mandag å høre. Jeg selv liker å sende det inn i et skriftlig brev i stedet, da jeg slik får frem mer detaljert hvordan situasjonen min ser ut. Jeg sender da inn i papirform og skriver i selvangivelsen (under annet posten) at det vil komme en skriftlig forespørsel fra meg. Så sender jeg inn selvangivelsen elektronisk.

På skatteetaten er det også mulig å få hjelp gjennom en chat tjeneste, eller bare sende mail. Hvis du ikke har lyst å ringe. (siden du spurte her:P )

Anonymous poster hash: 96304...634
AnonymBruker
Skrevet

Du søker/fremsetter krav om skattebegrensning i post 5.0 (kommentarposten). Det er ikke nødvendig å sende inn eget brev også ende i posten.

Anonymous poster hash: 975ae...ee5

AnonymBruker
Skrevet

Du søker/fremsetter krav om skattebegrensning i post 5.0 (kommentarposten). Det er ikke nødvendig å sende inn eget brev også ende i posten.

Anonymous poster hash: 975ae...ee5

Ok, takk. Jeg ser post 5. Men hvordan skriver jeg her. Det lar seg ikke skrive på her.

AnonymBruker
Skrevet

Fant ut av det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...