Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å flytte til Holt Vestvollen for å komme til et nærmiljø med mange barn i alderen 2-4 år. Er det mange barn i den slderen der? Noen som bor der eller nylig bodd der?

Trenger også info om bagnehagene og skolene der. Går i dag på Vardeåsen bhg og er fantastisk fornøyd, men tungvindt å ikke gå i bhg der man bor (bor på Skedsmokorset).

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bor ikke der selv. Men har vært der mye med barna mine siden jeg har en venninne som bor der, og jeg syntes det er et flott område med flere lekeplasser. Ser nesten alltid barn i forskjellige aldre der. Har hentet barn(til min venn) i begge barnehagene der, og har et bra inntrykk av begge barnehagene. Har inntrykk av at mange fra Holt velger at barna skal begynne på Kjeller skole, den er jo ny og flott. Kanskje ikke så mye hjelp siden jeg ikke har bodd, eller bor der. Men jeg har et veldig bra inntrykk iallefall :)

Anonymous poster hash: 2e2bb...f3c

Skrevet

Takk for svar 😊

Er deg flere her inne som kjenner området?

Gjest EmilyR
Skrevet

Verdens beste sted å vokse opp på. Veldig mange år siden jeg bodde der nå, så vet ikke helt hvordan det er - men hørt det fortsatt er like bra. Jeg savner stedet... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...