AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #1 Skrevet 20. mars 2015 Har akkurat kjøpt meg disse skoene, skulle egentlig ha dem i rosa, men de hadde ikke igjen størrelsen min: http://www.brandos.no/xti/26821-taupe/a86407 Hvilke farger på kjole kan jeg bruke til disse skoene? Passer de til svart eller lilla? Kom gjerne med eksempler! Takk! Anonymous poster hash: 98570...084
Tibbie Skrevet 20. mars 2015 #2 Skrevet 20. mars 2015 Jeg liker å ha sko mørkere enn hovedantrekket (kjole/overdel). Her vil nok off white/eggeskallhvit passe bra til skoene. Ellers vil nok svart også funke til denne fargen, faktisk. Beige og milkshakerosa tror jeg også kan bli veldig fint til den Ikke bruk kjoler som er lenger enn knær/legger. Det er for mye "dall" på skoene til å ha noe i ankellengde, synes jeg
Gjest Pheel Skrevet 20. mars 2015 #3 Skrevet 20. mars 2015 Hvit og bruntoner, rosa i alle nyanser og sort passer til synes hvertfall jeg. Har man litt sommerfarge eller naturlig er litt mørk i huden blir de jo omtrent som nude, og da passer de isåfall til alt.
Gjest Bossa Nova Skrevet 22. mars 2015 #4 Skrevet 22. mars 2015 Svart passer veldig bra til disse skoene.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #5 Skrevet 23. mars 2015 Takk for svar, dere! Hvis jeg skal ha skoene til svart (knelang) kjole, bør jeg ha lys strømpebukse da? Har en følelse av at det blir merkelig med svart strømpebukse til lyse sko. Anonymous poster hash: 98570...084
Gjest Tigress Skrevet 24. mars 2015 #6 Skrevet 24. mars 2015 Takk for svar, dere! Hvis jeg skal ha skoene til svart (knelang) kjole, bør jeg ha lys strømpebukse da? Har en følelse av at det blir merkelig med svart strømpebukse til lyse sko. Anonymous poster hash: 98570...084 Det er eg samd i, svart blir merkeleg til. Men grå og tynne kan funke. Hudfarga funkar alltid, men det kan vere grueleg vanskeleg å finne ein farge som funkar.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #7 Skrevet 24. mars 2015 Nude strømpebukse som ikke er tykkere enn 15 denier Anonymous poster hash: 035ba...f8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå