AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #1 Skrevet 20. mars 2015 Til å be ut en mann jeg liker godt. Men det er så vanskelig. Føler meg ikke bra nok for ham, også har jeg en ekkel følelse av at han burde ha bedt meg ut hvis han i det hele tatt var interessert. Han er sikkert ikke interessert, det er så mange som er mye bedre enn meg. Uff, hvordan skal jeg klare dette? Jeg må prøve, men det er så skummelt. Hvorfor blir jeg 14 år i hodet av sånne ting?!?Anonymous poster hash: c0f86...2bf
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #2 Skrevet 20. mars 2015 Antagelig tenker mannen akkurat det samme Han tenker du er for bra for han, og han tør ikke gjøre fremstøt. Så bare kjør på Anonymous poster hash: c13fc...22f
Gjest EspenAskeladd Skrevet 20. mars 2015 #3 Skrevet 20. mars 2015 Til å be ut en mann jeg liker godt. Men det er så vanskelig. Føler meg ikke bra nok for ham, også har jeg en ekkel følelse av at han burde ha bedt meg ut hvis han i det hele tatt var interessert. Han er sikkert ikke interessert, det er så mange som er mye bedre enn meg. Uff, hvordan skal jeg klare dette? Jeg må prøve, men det er så skummelt. Hvorfor blir jeg 14 år i hodet av sånne ting?!?Anonymous poster hash: c0f86...2bf Det er ikke 14 år å være nervøs, men det er 14 år å la det holde deg tilbake. Do it!
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #4 Skrevet 20. mars 2015 Til å be ut en mann jeg liker godt. Men det er så vanskelig. Føler meg ikke bra nok for ham, også har jeg en ekkel følelse av at han burde ha bedt meg ut hvis han i det hele tatt var interessert. Han er sikkert ikke interessert, det er så mange som er mye bedre enn meg. Uff, hvordan skal jeg klare dette? Jeg må prøve, men det er så skummelt. Hvorfor blir jeg 14 år i hodet av sånne ting?!?Anonymous poster hash: c0f86...2bf Dette er et longshot, men, hadde det blitt enklere for deg om du ikke var så sta?Anonymous poster hash: b778d...064
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #5 Skrevet 20. mars 2015 Hvor kjenner du ham fra? Hvor ofte treffes dere? Anonymous poster hash: e245d...5d7
Nettinettet Skrevet 20. mars 2015 #6 Skrevet 20. mars 2015 Til å be ut en mann jeg liker godt. Men det er så vanskelig. Føler meg ikke bra nok for ham, også har jeg en ekkel følelse av at han burde ha bedt meg ut hvis han i det hele tatt var interessert. Han er sikkert ikke interessert, det er så mange som er mye bedre enn meg. Uff, hvordan skal jeg klare dette? Jeg må prøve, men det er så skummelt. Hvorfor blir jeg 14 år i hodet av sånne ting?!?Anonymous poster hash: c0f86...2bf Hvorfor har du lyst til å bli sammen med noen som du ikke føler du er bra nok for? Vil ikke det bare ødelegge det fra før dårlige selvbildet ditt?
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #7 Skrevet 20. mars 2015 Antagelig tenker mannen akkurat det samme Han tenker du er for bra for han, og han tør ikke gjøre fremstøt. Så bare kjør på Anonymous poster hash: c13fc...22f Haha, det hadde jo vært noe. Men jeg har såpass selvinnsikt at jeg vet at jeg ikke er ei typisk drømmedame, jeg er nok mer for de litt spesielt interesserte... Får bare håpe han er en sånn.Anonymous poster hash: c0f86...2bf
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #8 Skrevet 20. mars 2015 Hvorfor har du lyst til å bli sammen med noen som du ikke føler du er bra nok for? Vil ikke det bare ødelegge det fra før dårlige selvbildet ditt? Da kan jeg aldri bli sammen med noen jeg liker fordi jeg per default føler alle menn jeg liker er for bra for meg fram til jeg ser at de faktisk er interessert, det skjer faktisk noen ganger.Anonymous poster hash: c0f86...2bf
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #9 Skrevet 20. mars 2015 Til å be ut en mann jeg liker godt. Men det er så vanskelig. Føler meg ikke bra nok for ham, også har jeg en ekkel følelse av at han burde ha bedt meg ut hvis han i det hele tatt var interessert. Han er sikkert ikke interessert, det er så mange som er mye bedre enn meg. Uff, hvordan skal jeg klare dette? Jeg må prøve, men det er så skummelt. Hvorfor blir jeg 14 år i hodet av sånne ting?!?Anonymous poster hash: c0f86...2bf Du får slutte å kvinne deg ned og heller manne deg opp da vet du. Det heter manne seg opp fordi man tar seg sammen og er tøff. Det finnes ikke noe som heter "kvinne seg opp". Anonymous poster hash: 13c05...841
Nettinettet Skrevet 20. mars 2015 #10 Skrevet 20. mars 2015 Da kan jeg aldri bli sammen med noen jeg liker fordi jeg per default føler alle menn jeg liker er for bra for meg fram til jeg ser at de faktisk er interessert, det skjer faktisk noen ganger.Anonymous poster hash: c0f86...2bf Hvorfor jobber du ikke med selvbildet ditt sånn at du faktisk føler deg bra nok?
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #11 Skrevet 20. mars 2015 Hvorfor jobber du ikke med selvbildet ditt sånn at du faktisk føler deg bra nok? Hvis det var så enkelt ville det vel ikke eksistert mennesker med dårlig selvbilde? Anonymous poster hash: de607...065 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #12 Skrevet 20. mars 2015 Hvorfor jobber du ikke med selvbildet ditt sånn at du faktisk føler deg bra nok? Jeg har akkurat passe selvbilde i de fleste situasjoner. Kan trenge litt tid på komme dit, men jeg er ganske god til å late som fram til da.Anonymous poster hash: c0f86...2bf
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #13 Skrevet 20. mars 2015 Hvis det var så enkelt ville det vel ikke eksistert mennesker med dårlig selvbilde? Anonymous poster hash: de607...065 Det er enkelt. Veldig enkelt. Men folk er for feige til å prøve Anonymous poster hash: c13fc...22f 1
Nettinettet Skrevet 20. mars 2015 #14 Skrevet 20. mars 2015 Hvis det var så enkelt ville det vel ikke eksistert mennesker med dårlig selvbilde? Anonymous poster hash: de607...065 Ingen som sier det er enkelt, men grunnen til at man har dårlig selvbildet er fordi man ikke jobber med det. Hvis alle hadde tatt tak i selvbildene sine og fått de rette verktøyene tidlig hadde det ikke vært så mange mennesker med dårlig selvbilde nei. Heldigvis begynner det å bli undervisning og egne kurs om selvbildet allerede på barneskolen så ting er i ferd med å blir bedre
Nettinettet Skrevet 20. mars 2015 #15 Skrevet 20. mars 2015 Jeg har akkurat passe selvbilde i de fleste situasjoner. Kan trenge litt tid på komme dit, men jeg er ganske god til å late som fram til da.Anonymous poster hash: c0f86...2bf Da bør det ikke være noe problem å be han ut og late som til du har roen heller
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #16 Skrevet 20. mars 2015 Da bør det ikke være noe problem å be han ut og late som til du har roen heller Det bør jo gå bra, må bare legge fra meg nervene og finne en bra måte å gjøre det på. Det er vel som med det meste annet at det er verre å tenke på det enn å gjøre det Anonymous poster hash: c0f86...2bf 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #17 Skrevet 20. mars 2015 Jeg har aldri fått nei fra en mann når jeg har spurt. Skal veldig mye til for at en person ikke ønsker å gå og ta en kaffe eller øl, det er jo helt uskyldig. Og ikke sette denne mannen på en pidestall. Vi har alle våre feil. Anonymous poster hash: 8d49a...78f 1
fullførsetningen Skrevet 21. mars 2015 #18 Skrevet 21. mars 2015 Haha, det hadde jo vært noe. Men jeg har såpass selvinnsikt at jeg vet at jeg ikke er ei typisk drømmedame, jeg er nok mer for de litt spesielt interesserte... Får bare håpe han er en sånn.Anonymous poster hash: c0f86...2bf Pfft, alle har da et eller annet med seg som kan gjøre at de "er noe for de spesielt interesserte". Bare det at du ser det ikke, fordi man som oftest er mer kritisk mot seg selv enn mot andre, og fordi folk flest kanskje holder litt tilbake på sine særegenheter, med mindre man kjenner dem godt. Det er neppe så tydelig eller ille som du tror, med mindre det er noe veldig "far out" da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå