Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2004 #1 Skrevet 18. august 2004 Jeg har vært sammen med kjæresten min i 2 år. Jeg elsker han over alt, og vet at han elsker meg også. Han er en kjempesnill, kosete og utadvendt fyr. MEN: Vi har hatt en liten periode med ups and downs, hvor det viste seg at han hadde kontakt med ei dame fra internett (de sendte hverandre bilder og hadde telefonsex). Han ble kjempelei seg da jeg fant dette ut, og brøt all kontakt med henne. Vi snakket en del om dette rett etter at dette skjedde, og jeg bestemte meg for å legge dette bak meg, og at vi skulle forsøke å stable forholdet på bena igjen. Dette har forsåvidt gått bra. Men jeg merker at jeg stadig er mistenksom. Dette er slitsomt for meg, da jeg ikke har villet si noe til han enda om hvordan jeg føler det. Tror jeg tenker at pytt pytt, det går over. Jeg gjør ting jeg ikke burde, sjekker mobilen hans i ny og ne. Har aldri gjort noe slikt før, og føler meg råtten når jeg gjør det!! I det siste ser jeg at han har snakket med forskjellige jenter som jeg ikke aner hvem er, men det er ingen nye navn, de samme som han har hatt på tlf fra før av og før min tid. Selvfølgelig skal han få lov til å ha venninner!! Men skulle ønske han fortalte meg hvem de forskjellige er! Tenker tanker som "Er dette en han har rota med før? Er det kun venninne? Hvorfor kontakter han de? Liker ikke meg selv når jeg føler at jeg må sjekke han. Jeg er sjalu og mistenksom. Hva skal jeg gjøre?? Fortelle han at jeg fortsatt er usikker på han? Uff, synes dette er vanskelig! Bare for å få sagt det, så var jeg ikke sjalu og mistenksom i det hele tatt. Om en jente ringte han sent på kvelden i helgene eller noe, tenkte jeg aldri noe særlig mer over det. Men nå... Har ikke snakket med noen venninner om dette en gang, vet ikke hvorfor. Føler meg på en måte litt nedverdiget.. :-( Det var deilig å få blåse ut. Thank GOD for Kvinneguiden!!!
Gjest Madam Felle Skrevet 18. august 2004 #2 Skrevet 18. august 2004 Det beste du kan gjøre er å snakke med kjæresten din, for det er egentlig bare han som kan hjelpe deg igjennom dette. Du må være ærlig ovenfor han, og "kreve" at han er det med deg også. Du kan ikke være redd for å fortelle han om dine følelser nå, for han kan jo ikke vite at du tenker og gjør som du gjør, uten at du forteller han det. Det er lov å bli sint, frustrert ol, når han har gjort det han har gjort. Og det er mye bedre at han får vite det, enn at du holder det skjult for han. Snakk med han, hyl og skrik om du ønsker det, men la han få vite hva han ahr gjort med deg. For jeg tviler på at det går over av seg selv. Han må nok være behjelpelig der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå