Gjest avocadoen Skrevet 20. mars 2015 #1 Skrevet 20. mars 2015 Har dere prøvd å vri håret mens det er vått noen gang? Jeg har ikke gått ut med krøller siden jeg var liten pga håret mitt er frizzy. Nå har jeg begynt å bruke både shampo, balsam og krem mot frizzy hår. I tillegg har jeg lært denne nye teknikken jeg vil dele. Når jeg har vått hår har jeg først i denne kremen, så børster jeg gjennom med en kam der det er litt mellomrom mellom taggene og så bare tar jeg en del av håret og vrir det og gjør slik med hele håret. Det holder seg slik, men for sikkerhets skyld sprayer jeg med litt hårspray. Og så lar jeg det lufttørke og deler det opp i litt mindre krøller når det er tørt Jeg er på mobil nå, men kan laste opp bilde senere om dere ikke forstår hva jeg mener med å vri håret 1
Gjest avocadoen Skrevet 21. mars 2015 #4 Skrevet 21. mars 2015 Vil også se Vil gjerne se http://s1.postimg.org/z8uswj70v/11071909_10206206143741572_2141220241_o.jpg http://s3.postimg.org/rjxb9h4rn/11086098_10206206144221584_835380089_o.jpg Den første er når håret er vått og det andre er når håret er tørt. Var vanskelig å ta bilde, men. Synes resultatet blir veldig fint
Høhø Skrevet 22. mars 2015 #5 Skrevet 22. mars 2015 Hvilke produkter brukte du? Hvordan ser håret ditt ut når du ikke bruker noen ting?
Gjest avocadoen Skrevet 22. mars 2015 #6 Skrevet 22. mars 2015 Hvilke produkter brukte du? Hvordan ser håret ditt ut når du ikke bruker noen ting? Jeg bruker nå KMS california Tame Frizz shampo og balsam. Etter dusj bruker jeg Loreal Curl Contour (denne gjør at krøllene blir litt stive) Håret mitt ser vanligvis bustete og rart ut
Jeanetto Skrevet 22. mars 2015 #7 Skrevet 22. mars 2015 Verdt et forsøk! Tusen takk for tipset :D Selv pleier jeg somregel alltid å rette det, men dette sliter jo på håret og tar ikke minst mye tid.
Gjest imperio Skrevet 22. mars 2015 #8 Skrevet 22. mars 2015 Jeg har krøller, eller... det var krøller, men jeg klipte det kort i mange år, for å fjerne krøllene Nå blir det mer krusete og fælt. Men, jeg kan snurre håre og det holder seg slik. Spiller ingen rolle om det er tørt eller våt, holder seg slik for det. Bruker å snurre det i 4 deler, noen ganger i 8. Trenger ikke noe krølltang eller produkter. Men, det å få det til å være glatt når jeg retter det ut.. det er umulig
LilleCa Skrevet 22. mars 2015 #9 Skrevet 22. mars 2015 Krøllene mine fikk nytt liv da jeg begynte med balsammetoden, anbefaler den til alle med krøller!
Gjest avocadoen Skrevet 25. mars 2015 #10 Skrevet 25. mars 2015 Jeg har krøller, eller... det var krøller, men jeg klipte det kort i mange år, for å fjerne krøllene Nå blir det mer krusete og fælt. Men, jeg kan snurre håre og det holder seg slik. Spiller ingen rolle om det er tørt eller våt, holder seg slik for det. Bruker å snurre det i 4 deler, noen ganger i 8. Trenger ikke noe krølltang eller produkter. Men, det å få det til å være glatt når jeg retter det ut.. det er umulig Hahah! Samme her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå