Gjest bare innom Skrevet 18. august 2004 #1 Del Skrevet 18. august 2004 Hei. Dere som prøver å få barn, og har vært eller er røykere.. har dere sluttet nå som dere prøver? Eller er planen å slutte hvis dere blir gravide? (Eller kanskje ikke i det hele tatt?) bare innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 18. august 2004 #2 Del Skrevet 18. august 2004 Jeg sluttet for 1 1/2 år siden, med en graviditet for øye. Heldigvis! Har ikke angret et sekund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2004 #3 Del Skrevet 18. august 2004 Har sluttet. Hvis jeg ikke hadde sluttet den gangen ville jeg ha sluttet når vi begynte å prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 22. august 2004 #4 Del Skrevet 22. august 2004 Sluttet den dagen jeg testet positivt... :oops: Har bestemt meg for å legge den bort igjen nå..skal bare komme meg litt til hektene igjen..så den skal legges bort i god tid før neste prøveperiode. Hadde ingen problem med å slutte..motivasjonen er god nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 23. august 2004 #5 Del Skrevet 23. august 2004 Røyker nå, men skal slutte i løpet av høsten, i forkant av assistert befruktning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå