Gå til innhold

Etter snufsingen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare jeg tenker på bryllup, fine kjoler, smilende mennesker så får jeg klump i halsen og regner med at Dagen blir en utfordring sånn sett :o . Hvordan har dere løst det mest praktisk mht å bli freshe igjen etterpå uten å ødelegge sminka? Regner med at vannfast mascara og lommetørkle er tingen, men ellers? Håper det ikke kommer altfor mye grums i linsene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gikk faktisk veldig fint, og jeg er ei skikkelig sippe... Vannfast mascara var et selvsagt valg. En liten concealer og ei pudderdåse i veska til forloveren fikset resten. Og så er det ingen som sier noe på om du har litt forgråtte øyne i de mest rørte øyeblikkene heller!

Skrevet

Jeg var ganske overraska over hvor "bra" jeg klarte meg selve dagen. Har begynt å sippe nesten bare jeg har tenkt på bryllupet på forhånd.. men selve dagen var det nesten som om det ble for mange inntrykk på en gang.. så d ble ikke så altfor mye tåretørking.

Skrevet
Jeg var ganske overraska over hvor "bra" jeg klarte meg selve dagen. Har begynt å sippe nesten bare jeg har tenkt på bryllupet på forhånd.. men selve dagen var det nesten som om det ble for mange inntrykk på en gang.. så d ble ikke så altfor mye tåretørking.

Samme her.. jeg gråter av den minste ting, og blir til vanlig VELDIG rørt i bryllup. Men i mitt eget var det ikke noe problem. Hadde tårer i øynene et par ganger, men det var det.... sminken satt som bare det hele kvelden, og jeg trengte ikke å fikse på noenting!!

blyg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...