AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #1 Skrevet 20. mars 2015 Hei dere :-) Saken er, jeg er syk ( feber+ forkjølet+ og sår hals) han var syk for noen dager siden, da satt jeg hjemme og dro ikke på besøk hos min familie. Tok heller vare på han og var der for han. Nå som jeg har blitt syk, så dro han rett ut på fisketur i det kjedelige regneværet! Ikke tok han initiativ til vår 8 måned gamle datter som er litt krevende. Han kunne ha gitt meg litt pause .. Er jeg krevende? Anonymous poster hash: be828...0ba
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #3 Skrevet 20. mars 2015 Jepp, har vært i lignende situasjon selv. Det er fryktelig slitsomt, pg man føler seg urettferdig behandlet.Anonymous poster hash: 4f3ee...cff
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #4 Skrevet 20. mars 2015 Hei dere :-) Saken er, jeg er syk ( feber+ forkjølet+ og sår hals) han var syk for noen dager siden, da satt jeg hjemme og dro ikke på besøk hos min familie. Tok heller vare på han og var der for han. Nå som jeg har blitt syk, så dro han rett ut på fisketur i det kjedelige regneværet! Ikke tok han initiativ til vår 8 måned gamle datter som er litt krevende. Han kunne ha gitt meg litt pause .. Er jeg krevende?Anonymous poster hash: be828...0ba Vel. Da bør du FORTELLE denne mannen at "nei, du kan desverre ikke dra på fisketur, jeg er syk og barnet vårt må tas vare på", istedenfor å opprette en tråd på KG etter at han har dratt. Anonymous poster hash: 1cd80...08d 13
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #5 Skrevet 20. mars 2015 Han var på fisketur i helga og brukte flere timer og fikk ikke en sild engang! Hilsen Trådstarter Anonymous poster hash: be828...0ba
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #6 Skrevet 20. mars 2015 pleier ikke mannen særlig når han er syk, fordi han gjør ikke det for meg. og det er helt ok, fordi han blir alltid MYE sykere enn meg Anonymous poster hash: 14a47...aa8
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #7 Skrevet 20. mars 2015 pleier ikke mannen særlig når han er syk, fordi han gjør ikke det for meg. og det er helt ok, fordi han blir alltid MYE sykere enn meg Anonymous poster hash: 14a47...aa8 Hahaha takk for tipset;) ja han også blir fort syk Pga dårlig immunforsvaret. Så " gleder" meg til neste gang han blir syk og er trenger hjelp og trøst! Anonymous poster hash: be828...0ba 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #8 Skrevet 20. mars 2015 har du sagt det til han da? eller sa du "kos deg" å forventet at han skulle kunne lese tanker? Anonymous poster hash: fa04b...ad5 1
Lou Salome Skrevet 20. mars 2015 #9 Skrevet 20. mars 2015 Ser ingen grunn til å være hjemme for å pleie en syk mann med feber og sår hals, han ble da vel ikke noe bedre av at du ikke dro på tur til din familie? Ba han deg om å være hjemme? Hvis ikke, syntes han kanskje det var helt unødvendig, og ser da heller ikke nødvendigheten for å holde deg med selskap heller. Ba du ham om å være hjemme eller ta med barnet?
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #10 Skrevet 20. mars 2015 Hvorfor i all verden SNAKKER du ikke med han? Hva skjer med verden når kvinnfolk må opprette en tråd og klage, i stedet for å kommunisere? Det går faktisk an å si til gubben at "nei, sorry. Du må være hjemme, da jeg er syk og vi har et barn som må tas vare på" Anonymous poster hash: 698dc...40e 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #11 Skrevet 20. mars 2015 by the way, overskriften din? det heter SAMBOER!!!!! herlighet jeg hater den jævla forkortelsen Anonymous poster hash: fa04b...ad5 2
sweety pie Skrevet 20. mars 2015 #12 Skrevet 20. mars 2015 Jeg synes det var veldig egoistisk av han. Ikke fordi han burde dulle med deg, men han burde passet deres barn slik at du fikk hvilt det. For en dust.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #13 Skrevet 20. mars 2015 Enkelte menn skjønner ikke at det kan være slitsomt med ansvar for både barn og hjem når man er syk,rett og slett fordi de er vant til at kvinnen ordner med alt uansett! Fortell han neste gang at nå er du så syk,at du må legge deg på soverommet, og må for all del ikke forstyrres! (Om det ikke er noe veldig viktig) Så tar du med deg ei bok og slapper av!(eller sover) 👍Anonymous poster hash: 7441d...225
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #14 Skrevet 20. mars 2015 Vel. Da bør du FORTELLE denne mannen at "nei, du kan desverre ikke dra på fisketur, jeg er syk og barnet vårt må tas vare på", istedenfor å opprette en tråd på KG etter at han har dratt.Anonymous poster hash: 1cd80...08d = fasiten!Anonymous poster hash: 17f2f...4f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå