Gå til innhold

Hva vil han "egentlig"?

Anbefalte innlegg

Gjest soolstrålen
Skrevet

Kort fortalt. Møtt han én gang, snakket med han i en-to uker. Trivelig gutt som er 25 år, jeg er 20. Vi hadde sex første daten men snakket også veldig lenge og fikk en veldig god tone den kvelden. Vi ble enige om å møtes igjen, men samtidig ikke forhaste oss inn i noe fordi vi følte vi hadde et godt utgangspunkt i hverandre.

I dag skulle vi spise middag sammen, men han har jobbet mye denne uken så jeg spurte om skulle ta det en annen dag hvis han var sliten. Det syntes han var veldig snilt av meg å si og at vi kunne ta det en annen kveld hvis det var greit for meg også, jeg sa det var helt greit for meg for jeg ville ikke presse meg på. Så skriver han plutselig at det føles så riktig dette mellom han og meg, at han ikke vil stupe inn noe fordi jeg er en kjempe jente som han vil prøve å få til noe med - så hvis jeg ville det samme ble han veldig glad. Også skrev jeg at vi fikk se hva som skjer fremover men at det var hyggelig å høre, at jeg heller ikke vil forhaste meg inn i noe og hvertfall ikke hvis vi begge tenker litt langsiktig.

Men så skriver han plutselig at hvis han kommer hjem i rett tid fra besøket sitt hos foreldrene sine i kveld, så kunne jeg godt komme en tur, men han visste ikke kl.slettet enda.

Jeg håper og tror at han faktisk er ute etter noe seriøst, men samtidig så blir jeg så usikker. Hva tenker dere om denne gutten? Bør jeg dra til han i kveld?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg vært deg ville jeg tatt initiativ til en date utenfor husets fire vegger.Kino,spise ute.Da får du en pekepinn på hvor interessert han er i å gjøre andre ting enn å ha sex.En hjemmedate trenger ikke bety sex etter min mening,men siden dere allerede har hatt det,og han inviterer deg hjem er det jo nærliggende å tro det kan bli sex denne gangen også.eller at han forventer det.

Alternativt kan du jo bare dra hjem til ham uten å overnatte eller ha sex,og se hvordan han reagerer senere i helgen/neste uke.

Anonymous poster hash: 77360...084
Skrevet

Selvfølgelig bør du dra til han. Dere har allerede hatt sex, nå kan dere slappe av sammen og se hvordan det er å bare tilbringe litt tid sammen.

Det jeg ikke skjønner er hvorfor du sender han en melding for å si at dere godt kan ta middagen en annen dag fordi han har jobbet så mye? For å vise han hvor hensynsfull du er? Eller fordi du var redd for at han skulle sende melding og avlyse fordi han er sliten og du ville komme han i forkjøpet?

Det kan være farlig å gi for mye av seg selv for raskt så la han investere litt i deg og by på seg selv. Han er en voksen mann og kan fortelle om han er for sliten eller ikke selv.. tenker jeg.. :)

Gjest soolstrålen
Skrevet

Hadde jeg vært deg ville jeg tatt initiativ til en date utenfor husets fire vegger.Kino,spise ute.Da får du en pekepinn på hvor interessert han er i å gjøre andre ting enn å ha sex.En hjemmedate trenger ikke bety sex etter min mening,men siden dere allerede har hatt det,og han inviterer deg hjem er det jo nærliggende å tro det kan bli sex denne gangen også.eller at han forventer det.

Alternativt kan du jo bare dra hjem til ham uten å overnatte eller ha sex,og se hvordan han reagerer senere i helgen/neste uke.

Anonymous poster hash: 77360...084

Ja, det tror jeg faktisk du har rett i! Skal foreslå å finne på noe annet neste uke. Middag, en kaffe, kino .. et eller annet utenfor huset. Tror det gir meg en ganske klar pekepinn ja! :)

Tusen takk for tips:))

Selvfølgelig bør du dra til han. Dere har allerede hatt sex, nå kan dere slappe av sammen og se hvordan det er å bare tilbringe litt tid sammen.

Det jeg ikke skjønner er hvorfor du sender han en melding for å si at dere godt kan ta middagen en annen dag fordi han har jobbet så mye? For å vise han hvor hensynsfull du er? Eller fordi du var redd for at han skulle sende melding og avlyse fordi han er sliten og du ville komme han i forkjøpet?

Det kan være farlig å gi for mye av seg selv for raskt så la han investere litt i deg og by på seg selv. Han er en voksen mann og kan fortelle om han er for sliten eller ikke selv.. tenker jeg.. :)

Jeg spurte han fordi jeg tenkte han var sliten, siden han har hatt lange dager. Jeg bryr meg om han og tenkte selv det hadde vært godt å slippe noe sånt en fredagskveld etter en hektisk uke.. :)

Jeg tror du har litt rett i det. Kanskje jeg skal gi litt mindre av meg selv og se hva han gjør.. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville bare sagt at jeg hadde lagt andre planer og foreslå en annen dag.

Dere skulle jo også ha en ordentlig date, ikke bare at du kom hjem til han sent på kvelden. Dere avlyste også daten, så det er ikke som om du "backer ut" - utgangspunktet var at dere ikke skulle treffes ikveld.

Hvis du hadde sex såpass tidlig og vil ha et forhold med fyren er det best å lede ting i den retningen ganske tidlig, så dere ikke faller inn i et rent seksuelt forhold. Du har ingenting å tape på å ta neste date når neste date kommer.

Og husk at det er handlinger som teller, ikke ord. Sier ikke at du skal anta en kynisk holdning, sier bare at dersom du noensinne er forvirret ang. en mann, så ignorerer du ordene og leser an handlingene.

Anonymous poster hash: ab119...488
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

^Og til neste gang, ikke foreslå å avlys daten på hans vegne. Du vil fremstå hensynsfull og "kul", men det blir litt mer "jeg er ikke så viktig, altså".

Hvis han er opptatt så er han opptatt og det er hans jobb å si ifra, ikke din.

• Liker 1
Gjest soolstrålen
Skrevet

^Og til neste gang, ikke foreslå å avlys daten på hans vegne. Du vil fremstå hensynsfull og "kul", men det blir litt mer "jeg er ikke så viktig, altså".

Hvis han er opptatt så er han opptatt og det er hans jobb å si ifra, ikke din.

Ååå, det gav mening! :) Tusen takk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...