Smuti Skrevet 20. mars 2015 #1 Del Skrevet 20. mars 2015 (endret) Jeg har hatt langt hår så lenge jeg kan huske, og har nå lyst til å gjøre en litt større forandring hos frisøren enn og bare stusse det. Jeg vurderer en lang bob - men vet ikke om jeg tør! Derfor lurer jeg på om noen har gjort dette, og om dere ble fornøyde? Jeg tenker noe lignende som vedlagt bilde. Synes frisyren er så stilete og sexy! Endret 20. mars 2015 av Smuti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #2 Del Skrevet 20. mars 2015 vil nå ikke legge den der under kategorien bob men, det er skulderlangt å det beste med hår er at det vokser ut igjen Anonymous poster hash: f27a2...c1e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smuti Skrevet 20. mars 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 20. mars 2015 vil nå ikke legge den der under kategorien bob men, det er skulderlangt å det beste med hår er at det vokser ut igjen Anonymous poster hash: f27a2...c1e Ser kanskje ikke ut som en bob, men det skal det altså være. Jenta på bilde er en youtuber som klippet lang bob for en stund siden (derfor jeg fikk lyst). Har sikkert vokst litt ut på bildet der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #4 Del Skrevet 20. mars 2015 klipp det skulderlangt og få frisøren til å klippe det opp slik at du kan føne det sammen med en rundbørste for å få litt "rufsete" frisyre enkelt det er min plan, å da slipper jeg bobformen da det ikke kler mitt ansikt i det hele tatt! Anonymous poster hash: f27a2...c1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smuti Skrevet 20. mars 2015 Forfatter #5 Del Skrevet 20. mars 2015 klipp det skulderlangt og få frisøren til å klippe det opp slik at du kan føne det sammen med en rundbørste for å få litt "rufsete" frisyre enkelt det er min plan, å da slipper jeg bobformen da det ikke kler mitt ansikt i det hele tatt!Anonymous poster hash: f27a2...c1e Det går også an! Tør jeg gjøre dette hos senior frisør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #6 Del Skrevet 20. mars 2015 Jeg har gjort det, og ja, hun på bildet sin har nok vokst litt ut igjen. Jeg elsket det, og fikk stadig kommentarer på at jeg så mye mer voksen ut. I tillegg passet ansiktet mitt til det. Eneste var at det var mer arbeid med det hver morgen; uansett om jeg har ganske rett hår måtte det være helt rett for å se bra ut. Savnet muligheten til å krølle håret skikkelig, så nå har jeg spart ut igjen håret... Men kommer nok til å klippe lang bob enda en gang i fremtiden også. Anonymous poster hash: b0f53...1b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smuti Skrevet 20. mars 2015 Forfatter #7 Del Skrevet 20. mars 2015 (endret) Jeg har gjort det, og ja, hun på bildet sin har nok vokst litt ut igjen. Jeg elsket det, og fikk stadig kommentarer på at jeg så mye mer voksen ut. I tillegg passet ansiktet mitt til det. Eneste var at det var mer arbeid med det hver morgen; uansett om jeg har ganske rett hår måtte det være helt rett for å se bra ut. Savnet muligheten til å krølle håret skikkelig, så nå har jeg spart ut igjen håret... Men kommer nok til å klippe lang bob enda en gang i fremtiden også. Anonymous poster hash: b0f53...1b6 Da vet jeg hvertfall at den er fin når håret vokser ut igjen også Tenker heller ikke å klippe den så altfor kort da jeg ikke ser for meg at jeg vil kle noe som er kortere enn til over skuldrene. Men tror jeg har bestemt meg! Blir skulder kort/lang bob Synes det er såå fint med "beachy waves." Får håpe jeg kler det når jeg har oval ansiktsform! Tok det forresten lang tid før det vokste ut igjen? Endret 20. mars 2015 av Smuti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julie90 Skrevet 20. mars 2015 #8 Del Skrevet 20. mars 2015 Det er så fint Gjør det. Se gjerne @bybenedicthe på Instagram, hvis du ennå er i tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smuti Skrevet 20. mars 2015 Forfatter #9 Del Skrevet 20. mars 2015 Det er så fint Gjør det. Se gjerne @bybenedicthe på Instagram, hvis du ennå er i tvil. Ååh, så fint 😍 Nå gleder jeg meg masse til en ny, fresh frisyre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttmeis Skrevet 20. mars 2015 #10 Del Skrevet 20. mars 2015 Synes det er fint, jeg! Jeg klipte ikke akkurat bob-frisyre, men skulderlengde. Uansett, jeg ble ikke fornøyd; mest fordi jeg synes jeg kler langt hår aller best. Det kler ansiktet mitt mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå