AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #1 Skrevet 20. mars 2015 Jeg et ganske ung oh har svære porer. Og da mener jeg: stoooore. Panne, kinn, hake og nese. Har prøvd alt innen produkter og utallige behandlinger. Jeg vil virkelig bare dø hver hang jeg ser jeg selv i speilet. Men hva synes andre om et porete fjes? Jeg synes jo selv det ikke er noe særlig fint på andre jeg ser. Hvem syns porer er fint liksom :/Anonymous poster hash: 16c6e...1ae
Djungelvrål Skrevet 20. mars 2015 #2 Skrevet 20. mars 2015 Alle har synlige porer utenom barn fra 0-10 år. Er nok du som legger merke til det best selv... 6
Gjest avocadoen Skrevet 20. mars 2015 #3 Skrevet 20. mars 2015 Alle har porer. Noen større og noen mindre. Har du prøvd den masken som minsker porer fra REN? 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #4 Skrevet 20. mars 2015 Men asså, jeg har mer en de fleste. Jeg er jo veldig opphengt i de, men jeg kjenner ingen som har så svære porer som jeg har. Masken fra REN har jeg ikke prøvd, men jeg har nesten gitt litt opp, fordi jeg har prøvd så mange ulike produkter. Men hvis du syns den er god, så kan jeg jo gi den en sjans Anonymous poster hash: 16c6e...1ae
Djungelvrål Skrevet 20. mars 2015 #5 Skrevet 20. mars 2015 Men asså, jeg har mer en de fleste. Jeg er jo veldig opphengt i de, men jeg kjenner ingen som har så svære porer som jeg har. Masken fra REN har jeg ikke prøvd, men jeg har nesten gitt litt opp, fordi jeg har prøvd så mange ulike produkter. Men hvis du syns den er god, så kan jeg jo gi den en sjans Anonymous poster hash: 16c6e...1ae Porer er vanskelig...greier ikke få bukt med det selv heller. Det du kan gjøre er å be om å få prøve på forskjellige primere på parfymeri for store porer og prøve før du evnt. kjøper. Fikk et tips her ikke om å gni en isbit over huden før sminke, da skal porene bli mindre og huden bli mindre blank. Har ikke prøvd det selv enda.....
mereo Skrevet 20. mars 2015 #6 Skrevet 20. mars 2015 (endret) Alle har porer Og tro meg - man ser de mye bedre selv enn det andre gjør. Og husk "Pores are not doors- they do not open and close!" - så har du store porer, så har du store porer. Og ingen produkter vil fjerne det eller minske det, for sannsynligvis så kommer det av feil produkter tidligere eller rett og slett så uheldig som meg - genetisk! Men det finnes produkter som kan gjøre de mindre synlige der og da, kamuflering. (Primers, etc.) Endret 27. mars 2015 av mereo
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #8 Skrevet 20. mars 2015 Jeg er jo populær blant gutta og alt det der, men jeg tenker hele tiden "Æææ, porene mine syns så godt". Jeg tenker litt sånn om komikerfrue, fin dame, men så er det de store porene Kanskje det har gått helt til hode på meg hele greieneAnonymous poster hash: 16c6e...1ae
mereo Skrevet 21. mars 2015 #9 Skrevet 21. mars 2015 Jeg er jo populær blant gutta og alt det der, men jeg tenker hele tiden "Æææ, porene mine syns så godt". Jeg tenker litt sånn om komikerfrue, fin dame, men så er det de store porene Kanskje det har gått helt til hode på meg hele greieneAnonymous poster hash: 16c6e...1ae Jeg tror det ja Har det sånn selv - i perioder.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #10 Skrevet 21. mars 2015 Kanskje du bør tenke over hva du spiser og drikker? Mye alkohol er i hvert fall bare å bøtte ned på om du vil ha store porer men ellers vil jeg nok si som de andre her - du er nok den som er mest opptatt av disse. Anonymous poster hash: 2fb24...2cd
Kontormus Skrevet 21. mars 2015 #11 Skrevet 21. mars 2015 For å svare på spørsmålet i overskriften: Alle folk har porer, ingen lever uten! Så nei, stygt er det ikke.
Chloe- Skrevet 21. mars 2015 #12 Skrevet 21. mars 2015 Jeg er jo populær blant gutta og alt det der, men jeg tenker hele tiden "Æææ, porene mine syns så godt". Jeg tenker litt sånn om komikerfrue, fin dame, men så er det de store porene Kanskje det har gått helt til hode på meg hele greieneAnonymous poster hash: 16c6e...1ae Jeg har aldri tenkt over folk sine porer, hverken Komikerfrua eller andre - så da hadde jeg sikker ikke tenkt over dine heller.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #13 Skrevet 22. mars 2015 Har dere virkelig aldri tenkt over det, når noen har store porer? Det er musikk i mine ører! Hehe. Men jeg kan ikke helt tro det Når noen sitter p snakker med meg, så tenker jeg: "de klarer sikkert ikke fokusere på annet enn de hullene i huden min" Anonymous poster hash: 16c6e...1ae
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #14 Skrevet 22. mars 2015 Kjenner en jente som har store porer i ansiktet og på hendene, og hun sier det er fordi hun ikke tåler hvetemel pga glutenproteinet og melkeprodukt pga melkeproteinet, så hun skal kutte ut dette og se om det jevner seg mer ut i huden. Anonymous poster hash: 731fb...055
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #15 Skrevet 22. mars 2015 Kjenner en jente som har store porer i ansiktet og på hendene, og hun sier det er fordi hun ikke tåler hvetemel pga glutenproteinet og melkeprodukt pga melkeproteinet, så hun skal kutte ut dette og se om det jevner seg mer ut i huden.Anonymous poster hash: 731fb...055 Ååå? :O Jeg tåler jo ikke gluten eller melk, prøver så godt jeg kan p styre unna, men er ikke 100% fri for det i kostholdet. Kan du ikke gi en oppdatering om hvordan fet går for venninnen din? Anonymous poster hash: 16c6e...1ae
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #16 Skrevet 22. mars 2015 Kanskje du bør tenke over hva du spiser og drikker? Mye alkohol er i hvert fall bare å bøtte ned på om du vil ha store porer men ellers vil jeg nok si som de andre her - du er nok den som er mest opptatt av disse. Anonymous poster hash: 2fb24...2cd Ja, kostholdet gjenspeiler huden. Om du har gen for å få store porer burde du tenke over hva du spiser. Vann er supert for kropp og sjel og hud og hår, det samme er nøtter, frø, avokado og fisk. Grønsaker, frukt og bær er bra. Kutt ut sukker og godteri, og se om det blir bedre. Melkeprodukt har aldri vært bra for mennesker og er ikke bra for huden om man sliter med huden på en eller annen måte. Gluten ødelegger også huden, men ødelegger også kroppen innvendig. Det fins de som kan spise akkurat hva de vil gjennom hele livet og likevel se bra ut, men de har gen som tåler mye og de er det fåtallet av. Så har vi resten som faktisk får problemer, psykisk og fysisk, fordi vi har gen av forskjellige grad som ikke tåler så godt alle påkjenninger og alt vi spiser og har i oss. Velg en salat fremfor sjokolade, velg vann fremfor brus. Velg avokado fremfor boller. Anonymous poster hash: 731fb...055
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #17 Skrevet 22. mars 2015 Ja, kostholdet gjenspeiler huden. Om du har gen for å få store porer burde du tenke over hva du spiser. Vann er supert for kropp og sjel og hud og hår, det samme er nøtter, frø, avokado og fisk. Grønsaker, frukt og bær er bra. Kutt ut sukker og godteri, og se om det blir bedre. Melkeprodukt har aldri vært bra for mennesker og er ikke bra for huden om man sliter med huden på en eller annen måte. Gluten ødelegger også huden, men ødelegger også kroppen innvendig. Det fins de som kan spise akkurat hva de vil gjennom hele livet og likevel se bra ut, men de har gen som tåler mye og de er det fåtallet av. Så har vi resten som faktisk får problemer, psykisk og fysisk, fordi vi har gen av forskjellige grad som ikke tåler så godt alle påkjenninger og alt vi spiser og har i oss. Velg en salat fremfor sjokolade, velg vann fremfor brus. Velg avokado fremfor boller.Anonymous poster hash: 731fb...055 Jeg spiser nesten aldri godteri og brus liker jeg ikke. Melk har jeg aldri likt det heller, og jeg unngår produkt som inneholder melk så langt det lar seg gjøre. Samme med gluten. Avocado spiser jeg hver dag, samme med frukt lg grønt. Kanskje jeg bare er veldig uheldig med huden? :/Anonymous poster hash: 16c6e...1ae
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #18 Skrevet 22. mars 2015 Ååå? :O Jeg tåler jo ikke gluten eller melk, prøver så godt jeg kan p styre unna, men er ikke 100% fri for det i kostholdet. Kan du ikke gi en oppdatering om hvordan fet går for venninnen din? Anonymous poster hash: 16c6e...1ae Du burde styre 100% unna dette, for du vil bare får forbedring om du lever 100% rent. Jeg spiser selv gluten og melkefri, fordi jeg sliter med huden men på en annen måte enn deg. Jeg er bare helt fin i huden om jeg spiser 100% glutenfri og melkefri. Jeg tåler heller ikke så godt godteri eller for mye sukker, så dette merkes på huden også. Jeg har rett og slett gått over til noe ala lavkarbo/steinalderkost, og føler livet mitt er så mye bedre. Dette har tatt tid og jeg har prøvet og feilet en del, så du må ikke gi opp. Det er mange som opplever å bli mye bedre når de endrer kostholdet, for så å bli mye værre fordi kroppen må rense seg og å omstille seg. Så ikke bli redd om ting blir værre, da må du bite tenna sammen og komme deg igjennom det værste, for så å oppleve at det blir bedre. I ettertid har jeg skeiet ut med litt godis, men merker at jeg må være forsiktig da jeg lett får dårlig hud. Anonymous poster hash: 731fb...055
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #19 Skrevet 22. mars 2015 Jeg spiser nesten aldri godteri og brus liker jeg ikke. Melk har jeg aldri likt det heller, og jeg unngår produkt som inneholder melk så langt det lar seg gjøre. Samme med gluten. Avocado spiser jeg hver dag, samme med frukt lg grønt. Kanskje jeg bare er veldig uheldig med huden? :/Anonymous poster hash: 16c6e...1ae Jeg vet ikke, det er vanskelig å si. Husk at ting tar tid, så det vil jo ta tid før det syns at huden blir bedre. Du må nok gi det litt tid, og være tålmodig. Ting endrer seg jo ikke iløpet av noen dager. Det vil kanskje ta noen mnd eller kanskje 1 år. Har du alltid hatt store porer? Har foreldre og søsken store porer? Anonymous poster hash: 731fb...055
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #20 Skrevet 22. mars 2015 Jeg vet ikke, det er vanskelig å si. Husk at ting tar tid, så det vil jo ta tid før det syns at huden blir bedre. Du må nok gi det litt tid, og være tålmodig. Ting endrer seg jo ikke iløpet av noen dager. Det vil kanskje ta noen mnd eller kanskje 1 år. Har du alltid hatt store porer? Har foreldre og søsken store porer?Anonymous poster hash: 731fb...055 Ja, min mor har store porer. Jeg har alltid hatt litt porer, men de ble ekstremt store da jeg var yngre og begynte å bruke bare minerals mineralsminke med bismuth :/ Siden har de vært store. Kanskje jeg skal bli kjempekresen når det kommer til kosthold da, og de om det hjelper? Gi det 1 års tid kanskjeAnonymous poster hash: 16c6e...1ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå