AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #1 Skrevet 20. mars 2015 Hei hei! Skulle gjerne hatt litt tips til klær, ønsker meg en mer feminin stil. Kler meg allerede ganske feminint og er fornøyd med "yttertøystilen" min, om man kan si det. Da har jeg formsydde jakker og kåper, bruker aldri boblejakke og parkas osv. Og har som oftest hel. MEN jeg syntes jeg har veldig kjedelig stil ellers. Om sommeren går det mye i shorts og singlet, føler det er veldig barnslig stil, passer bedre til å vandre i hjemme og i Hagen. Har en del skjørt og slikt, men sliter litt med å finne topper som passer til. Har egentlig ingen hverdagskjoler, det ønsker jeg meg fler av. Men syntes det er vanskelog å bruke kjoler til noe annet enn kåpe. Om jeg må ha jakke syntes jeg der ser rart ut med de jakkene jeg har, og er ikke glad i blazere eller dressjakker. Om vinteren går det mest i skinnyjeans med en tilfeldig topp til, er glad i jeansene, men skulle gjerne hatt litt finerere og mer feminine topper til. (Må ha low-waist bukser, vet high waist er bedre for å fremheve midjen, men syntes ikke det er fint, og får også veldig vondt i magen av det, skjørt liker jeg best midjen) har noen formsydde skjorter som jeg syntes er fint, og noen stramme topper med fine snitt, men ellers er det meste helt basic topper. Ellers går det i ullskjørt og strømper, også usikker på toppene her, så blir som oftest stramme topper som passer greit nok til bunnen, men syntes det ser litt barnslig ut her også. Litt om meg: Jeg er 22 år gammel, 170 høy og veier rundt 53 kg. Har ganske store pupper og stor rumpe, men hoftene er ikke så brede. Måler 87-59-89 ved bryst-midje-hofte. (Hoftemålet kommer i hovedsak fra rumpa, siden som sagt, hoftene er ikke så brede) Ønsker å fremheve midje, bryst og hofter, vil rett og slett se mer feminin ut, føler jeg får det meste ser ut som en rett strek nå, selv om målene tilsier noe annet, utenom når jeg går med yttertøy. --- Har relativt feminin stil, og blitt flinkere de siste årene, men føler ikke jeg har kommet over den siste kneipen. Håper noen her kan hjelpe meg litt Anonymous poster hash: a025b...e50
Dricka Skrevet 20. mars 2015 #2 Skrevet 20. mars 2015 Tror egentlig du bare må lete igjennom nettet og forskjellige blader for å finne inspirasjon til noe du selv liker. Pinterest f.eks har veldig mye inspirasjon. Litt vanskelig å hjelpe deg egentlig.. Inspirasjon for meg er å legge merke til hva andre bruker og som jeg synes ser kult ut og blander med mine egne klær. Trenger ikke nødvendigvis å være så veldig feminint da. Bare det å slenge på seg noen smykker gjør veldig mye.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #3 Skrevet 20. mars 2015 Tror egentlig du bare må lete igjennom nettet og forskjellige blader for å finne inspirasjon til noe du selv liker. Pinterest f.eks har veldig mye inspirasjon. Litt vanskelig å hjelpe deg egentlig.. Inspirasjon for meg er å legge merke til hva andre bruker og som jeg synes ser kult ut og blander med mine egne klær. Trenger ikke nødvendigvis å være så veldig feminint da. Bare det å slenge på seg noen smykker gjør veldig mye. Jo i grunn sant, men jeg finner aldri noe i butikkene! Er student også, så kan liksom ikke kjøpe veldig dyre klær heller. Og på "billig" butikker syntes jeg for det meste alle klærne er formløse og kjedelige, har ikke kjøpt nye klær på over ett år nesten, utenom noen skjørt i fjor sommer, og en topp nå nylig. Så kanskje jeg skal endre spørsmålet mitt til: hvor finne feminine fine klær med fint snitt til en ikke alt for dyr penge. Anonymous poster hash: a025b...e50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå