Gå til innhold

Innerst inne hos Ingeborg

Ingeborg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skjønner at jeg må innom dagboka di oftere! Her skjer det jo ting mellom hver gang jeg er innom. Grattis med ny jobb!! Høres kjempespennende ut!

Selv har jeg blitt innkalt til jobbintervju på onsdag (jobb i Bergen). 127 søkere så jeg er fornøyd med å komme til intervju, men jeg SKAL ha den jobben. Det ordner seg for snille piker som oss, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ordner seg alltid for snille piker, abelille - selv om jeg egentlig mener at "snille piker kommer til himmelen, vi andre kommer så langt vi vil".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se Nooooorges blooomsterdaaaaaaaaal....

:digge: (sorry... måtte bare... :Hehe: )

:ler: Din bølle! :ler:

Ååååh... går rundt og venter på at redaktørene skal finne ut når jeg får slutte. Håper jeg kan få formell sluttdato 15. april, for har så mye avspasering til gode at det betyr at jeg kan forlate byen 8. april (dvs. skal i bursdagsfest 8. april, men lørdag 9. i alle fall).

Utålmodig? Jeg? Neeeei da... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er opprinnelig fra Trondheim, Chica, men har bodd i Bodø i snart fem år. Jeg flytter først, mannen må være her ut skoleåret i hvert fall (han er lærer).

Og nå er jeg sååå irritert over å måtte vente så lenge med flytting, har jo bare lyst til å komme i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig lite motivert i dag. Har brukt hele formiddagen på å skrive en petitartikkel som blir skikkelig dårlig. Og så har jeg vært til massasje (som vi får gjennom jobben, det vil jeg virkelig savne) og fått gnidd kraftig på en knute i høyre skulder. Nå har jeg hodepine...

Ikke helt min dag. Men heldigvis midtveis i uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå ble dagen litt bedre. Fikk vite at lillesøster kommer på besøk fra søndag til tirsdag! Hurra! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Herregud...Så vondt jeg har i hodet...

Men så var det gøy da, vennen! :klem:

For de ikke-innvidde: Madley og Ingeborg var så til de grader på byen på lørdag...

Påskeferie, på et vis! Jeg jobber riktignok mandag til onsdag samt Langfredag (og muligens 2. påskedag) - men jeg har vært alene hjemme siden lørdag formiddag, og nå har jeg fått lillesøster på besøk. Har masse fine planer for ting som skal gjøres i denne uka. Skal for eksempel male entreen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferie og ferie, lunacia - jeg jobbet både langfredag og 2. påskedag, så så veldig ferie har jeg ikke hatt. Men har pusset opp en gang hjemme, i hvert fall, og dessuten fått bittelitte grann sol i fjeset (når pissregnet endelig ga seg på langfredag).

Og nå er jeg i gang på jobb igjen. Tv-uke denne uka, så jeg sitter og skriver tekst til bildemeldinger. Godt å komme skikkelig i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...