Gå til innhold

Innerst inne hos Ingeborg

Ingeborg

Anbefalte innlegg

Hei på dere!

lunacia - way to go! Stolt av dere!

MrsL - det går bra, nå er det ei uke til jeg skal på skjermen igjen. Men foreløpig har vi ikke webTV, det kommer etterhvert. Gøy er det i alle fall!

Men nå er jeg sliten. Det er masse, masse jobb om dagen. Er nesten ikke hjemme i det hele tatt. For så vidt spennende å dekke nytt felt sånn som jeg gjør, men har fått nok nå. Har jobbet hele helga, pluss vært på fest både fredag og lørdag... I dag må jeg skrive kommentar, gjøre et portrettintervju OG skrive stoff fra helgas årsmøte i Nordland Arbeiderparti. Jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem: Blir jo sliten bare av å lese alt du driver med. Prøv å ta det litt med ro også da.

:klem: Takk skal du ha, vennen. Det fine med at jeg nå har jobbet så mye i helgene, er at jeg har rett til å ta ut en del avspasering... Og så har jeg noen jobbsøknader ute (bare for å teste CVen min, ikke fordi jeg har tenkt å flytte), så da kan jeg ta ut de dagene hvis jeg blir innkalt på intervju!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig PM! Tenkte jeg skulle legge igjen et lite spor her også, jeg har fulgt med deg selv om jeg ikke har skrevet så mye her i det siste.

Høres ut som om alt går bra for deg for tida, jo! Pass på at du ikke sliter deg ut. Til og med jeg hadde blitt sliten av det opplegget ditt med to nye jobbområder og alt som følger med det! :tunge1:

så; ha ei flott uke! (og hils han hjemme!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til dere begge to, Pip og Tusenogtredve! Og en offisiell gratulasjon med spiren i magen også, til sistnevnte.

Kjenner nå at jeg har jobbet fryktelig mye i det siste. Sliter veldig hardt med motivasjonen i dag. Har satt av hele dagen til å skrive portrettintervju (gjorde intervjuet i går), men foreløpig har jeg ikke begynt... Ikke bra. Og ikke bedre av at sjefen min er syk, så det er ingen som presser meg... Velvel. Får evt. sitte litt utover ettermiddagen.

I dag er det quiz igjen! Men det går neppe særlig bra. Vi sliter litt med å stille jentelag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg kan være vikar..hehe

Skal si fra hvis det trengs - men vi prøver å holde det på huset, siden guttene klarer det... Thank you! Når skal vi drikke kaffe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaargh! Dårlig dag. Kom tidlig på jobb for å gjøre ferdig portrettintervju som ble halvferdig i går. Men så er fila borte! Alt er vekk! Og jeg må gjøre alt på nytt igjen... :rivesegihåretifrustrasjonsmiley:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anytime!

Når du vil..Det er du som har en heftig timeplan..hehe

Er du på skolen i morgen? Eller ledig på dagen? Tror jeg kan klare en kjapp lunsj, evt. kaffe etter arbeidstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på jobbintervju! :hoppe:

Altså: Jeg har sendt noen jobbsøknader i det siste - ikke fordi jeg ikke trives her jeg er eller egentlig er på jakt etter ny jobb, men for å finne ut hvordan noen som ikke kjenner meg, oppfatter en jobbsøknad fra meg. Dessuten vil et jobbtilbud fra noen andre kanskje kunne være et forhandlingskort for å få fast jobb her...

Og i går kveld ringte en redaktør fra Sandefjords Blad og ba meg komme på intervju! På mandag!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine:

Sandefjord er fryktelig langt borte!

Så har jeg egentlig ingen planer om å flytte heller, da... Skal bare se om jeg er attraktiv på arbeidsmarkedet. Og en gratis flytur sier man jo ikke nei til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Bra!

Betaler dem flyturen din? wow...

Blir det kaffe i dag?

Eller vil du hjem til middag og mannen?

Vi kan godt ta det en annen dag.. Jeg har en liten pus hjemme som har fått katteinfluensa :cry:

Så jeg burde sikkert egentlig være hjemme å passe den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Oioi! Lykke til med jobbintervjuet! Er det snakk om fast jobb? De vokser jo ikke på trær i bransjen for tiden, i så fall har du nok gjort deg bemerket! :-) Greit å ha loddet stemningen litt selv om du ikke har tenkt å flytte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...