Gå til innhold

Innerst inne hos Ingeborg

Ingeborg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I går hadde mannen bursdag. Tror han var fornøyd med dagen - laget hyggelig frokost med te og varme rundstykker, han fikk turjakke + en dvd (Pirates of the Caribbean, han eeeelsker Keira Knightley), og jeg laget deilig torsk til middag.

Ellers var jeg på opplæring på tv i går. Det er kjempegøy! Har noen uvaner å lære av meg, men det skal gå greit - har jo to uker på meg ennå. Jeg gleder meg! :hoppe:

Og i morgen skal vi ha sminkekurs for alle som skal på tv. Gleder meg til å se mennene legge foundation... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, fine filmen! :) Kan tenke meg han var fornøyd! Og torsk er gost. Tror jeg har lyst på fisk til middag i dag, jeg også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredag - nesten helg igjen, gitt!

Denne uka har gått kjempefort! Onsdag kveld satt jeg hjemme og laget en masse smykker, før jeg gikk lang kveldstur (mannen spilte rollespill). I går var jeg på tv-sminkekurs på jobb - og så var jeg og min kompis B. utrolig nerdete, vi gikk og så Phantom of the Opera-filmen for FJERDE gang... :ler:

Tror dette blir ei rolig helg, vi har egentlig ingen planer i det hele tatt. Dvs. vi skal på fest i morgen kveld - noe så sjeldent som en katolsk hus-velsigning hos ei venninne som har flyttet inn i ny leilighet. Søndag skal vi kanskje få til ake-tur med gode venner hvis det blir bra vær. Håper det! Har fått helt kick på å være ute i frisk luft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dvs. vi skal på fest i morgen kveld - noe så sjeldent som en katolsk hus-velsigning hos ei venninne som har flyttet inn i ny leilighet.

IIIK! :o :Amityville-flashback:

Ha en fortreffelig - og forhåpentligvis demonfri - helg, da, Ingeborg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, alle sammen!

Hadde ei kjempefin helg! Fredag var bare sløving med rødvin og popcorn og tv hjemme sammen med mannen. Herlig, særlig siden vi ser så lite til hverandre for tida. Lørdag gikk jeg en times tur, og så brukte vi mye tid på rydding og reingjøring hjemme. Utrolig hvor deilig det er når det er fint og reint! Om kvelden var vi på denne husvelsigningen, det var utrolig kult!

I går hadde vi vennepar B&M hjemme på middag og Trivial Pursuit. Kjempekoselig søndagskveld.

Og i dag er første dagen jeg bruker hele arbeidstida på tv... Skal ha min første testsending i ettermiddag. Spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Ingeborg! Tenkte jeg ville stikke innom dagboka di en liten tur. Gratulerer med tv-jobb! Regner med at prøvefilminga i dag gikk greit.

Så, lykke til videre med ny(e) jobb(er)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere, lunacia og Tusenogtredve!

Gikk ganske bra med første testsending i går. Men jeg jobbet fra åtte om morgenen til halv åtte om kvelden... Takk og pris er tilbakemeldingene fra tv-gruppelederen gode. Om en time får jeg "folkets dom", da sender vi testen i kantina... :skjelveibuksenesmiley:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvesendingen gikk ganske bra den, lunacia. God respons. Men synes selv det er masse å rette på. Særlig etter at jeg hadde sending igjen i går ettermiddag, der det meste gikk galt. Masse å rette på, og bare fem dager til vi går på lufta... Typisk mediebransjen! :ler:

Merker at det stresser meg litt. Har kort lunte for tida, i hvert fall. Og var fullstendig utslitt på mandag. I går gikk jeg og la meg klokka halv ni for å ta knekken på en gryende forkjølelse. Og det funket, jeg er i hvert fall frisk i dag. Skal ha ny sending i ettermiddag, håper det går bedre. Litt ondskapsfullt, men i hvert fall litt deilig at værdama har mye mer å rette på enn jeg har...

Nå skriver jeg min første leder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...