Gå til innhold

Innerst inne hos Ingeborg

Ingeborg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veldig koselig kveld i går. Venninne L dro meg med på kino etter jobb, så det ble ikke trening. Ble sittende og prate oppe hos henne i et par timer etterpå i stedet. Veldig koselig. Så dro jeg hjem og så "Jakten på kjærligheten", som også var koselig. :-)

I dag er hektisk på jobb, vi er bare to på vakt. Jeg er sjef. :ler: Men det er gøy, jeg liker å ha ansvar og å ta avgjørelser. Og så skal jeg ha fri hele helga, det blir så bra!

Og nå har jeg nettopp vært og spist lunsj med venninne A. Hun er gravid!!!! Så usannsynlig koselig å få vite. Synes det popper opp unger overalt rundt meg for tida, jeg - får jo nesten angst av slikt... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag. Har vært veldig, veldig hyggelig helg. Har ikke hatt noe spesielt å gjøre. Ikke mannen heller. Vi har sett på tv, spist god mat, sovet lenge, slappet av. Laget to smykker som skal gis bort i julegave. Bare kost oss masse. Så "American Beauty" på tv i går kveld og spiste pizza som mannen laget.

Nå har jeg nettopp bakt lussekatter, det er familietradisjon for meg at de blir bakt 1. søndag i advent. Snart skal vi kose oss med kakao og lussekatter. Vi har adventsstjerne i vinduet og lilla duker og lys er kommet fram. Snart er det jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra! Vi vant quiz'en! Nå blir det restaurantmiddag på hele laget - så gøy! Særlig fordi vi vant forrige uke også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han det nå? :ler: Kjempeflott! Digert korpsstevne i byen - men akkurat hva det blir, vet jeg ikke.

Hvis alt går som det skal, har jeg fri på fredag. Har du? Kaffe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:ler:

Ja jeg regnet faktisk med at det var noe korpsgreier.

Har ikke svart da. For jeg har ikke helt skjønt hvordan jeg skal lade kontantkortet mitt enda.

Fredag høres ut som en bra plan :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra! Tror jeg har klart å spore opp ei bok mannen har lett etter i flere år. Internett vet alt! Hvis jeg nå er riktig heldig, har antikvariatet den på lager og jeg kan få den i tide til jul...

Bra dag i dag, hvis vi ser bort fra været. Har nettopp vært på massasje (vi får det gratis gjennom jobben). Føler meg litt mørbanket, men mye bedre mellom skuldrene. Skal straks stikke ut og kjøpe noen småting til adventskalenderen vi har her på jobb. Har pyntet en bjørkefiken av plast med lys - kulturavdelinga må selvsagt ha det mest smakløse juletreet... :ler:

Etter jobb skal jeg ut og spise med noen av damene på jobb, og så skal vi ha juleverksted i smykkebutikken. Skal lage meg smykke til julebordet på fredag.

Apropos perler og smykker, så er jeg nå offisielt helt opphengt. Har nemlig vært rundt i "alle" butikkene og inspisert serviettringer, lysmansjetter o.l. med tanke på om de har perler som det går an å ta fra hverandre og bruke i smykker! :oops: Skal shoppe masse på salg etter jul, tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh... Jeg er så mett at jeg kunne trillet av gårde... Julefrokost på jobben i dag. Sjefene serverte egg og bacon til hele avishuset. Og brød, laks, kaffe, juice... lista er lang. Og jeg har spist. Dessuten fikk vi besøk av Bodøoktetten, en kjempedyktig vokalgruppe, som sang julesanger for oss. Kjempekoselig! Men tro om vi får gjort noe arbeid i dag?

Juleverkstedet i går ble en kjempesuksess. Laget kjempefint smykke som passer perfekt til kjolen min. Og i morgen skal jeg ha fri og bruke mye av dagen på å slappe av og bli klar til kveldens fest. Koselig!

... men så skal jeg jobbe resten av helga, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

God morgen fruen!

Jeg skal på sukehuset imorgen også og aner ikke hvor lang tid det tar. Hvordan blir det med den kafeturen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...