Ingeborg Skrevet 16. november 2004 Forfatter #541 Skrevet 16. november 2004 Skikkelig vinterdag i dag, faktisk. Snøen har holdt seg på bakken hele dagen, og det er mørkt allerede nå litt over halv tre (tungt skydekke gjør at mørket kommer tidligere enn det egentlig gjør). Merker at kollegene mine er slitne. Blir skikkelig dårlig stemning av det. Ikke noe morsomt å være på jobb i det hele tatt.
Gjest Fighter Skrevet 16. november 2004 #542 Skrevet 16. november 2004 Ja, man blir søren meg trøtt og sliten på denne tida. Jeg liker ikke å innrømme det, men det går nok litt på humøret løs også. Men vi får bare leve med det og prøve å fokusere på det som er bra. .
Bokalven Skrevet 16. november 2004 #543 Skrevet 16. november 2004 Nå ble jeg glad for at jeg ikke bor nordafor. Vi har, takk Gudinna, ikke noe snø enda. Men det er spådd. *grueseg*
Ingeborg Skrevet 16. november 2004 Forfatter #545 Skrevet 16. november 2004 Jeg liker også snø. Det gjør alt litt lysere og triveligere (selv om jeg egentlig liker våren best, når dagene blir lengre og sånt). Litt bedre stemning på jobben nå. Vi har laget ei kjempefin side til helgebilaget. Alle er veldig fornøyde med den. Nå jobber jeg bare med å finne fotomodeller til å vise julemote... Kryr ikke akkurat av modellbyråer her oppe, så vi tyr til lokale kjendiser - hvis de bare vil...
Gjest MrsL Skrevet 16. november 2004 #546 Skrevet 16. november 2004 "Live" kalles også "levende rollespill". Og det er en videreføring av det å sitte rundt et bord og leve seg inn i rollefiguren sin med papir, blyant og terninger. Nå skal vi leve oss inn i rollene som hele personer, med kostymer og våpen og det hele. Masse folk som samles i en oppbygd middelalderlandsby. Gleder meg sånn til å begynne å fikse kostymer! Men må sjekke hvor mange herfra som skal, først... Oi, det hørtes kjempespennende ut :-) Er dere fra hele landet som møtes da eller?
Ingeborg Skrevet 17. november 2004 Forfatter #548 Skrevet 17. november 2004 Jeg kan være modell! hahha Ringer deg hvis jeg trenger deg! Forresten - er broren din kjekk? Og minst 175 cm høy? Sjefen hans er i tenkeboksen, men jeg har en feeling på at han sier nei - så "Årets arktiske kokk" ville jo ikke være noen dårlig erstatning.
Ingeborg Skrevet 17. november 2004 Forfatter #549 Skrevet 17. november 2004 Tiddelibom! Det snør skikkelig masse i dag. Og det gjør ingenting for meg som verken har bil eller noe særlig til oppkjørsel å måke.Og så vet jeg at det forsvinner snart igjen! I kveld skal mannen på kokkekurset sitt (han elsker det!), så jeg skal sitte hjemme alene med perlene mine. Blir litt koselig. Spørs om jeg ikke skal lage noen merkelapper i embossing også, så jeg kan begynne å pakke inn de berømmelige julegavene.
Bokalven Skrevet 17. november 2004 #550 Skrevet 17. november 2004 Blir deprimert av snø, jeg... :cry:
Ingeborg Skrevet 17. november 2004 Forfatter #551 Skrevet 17. november 2004 I dag er siste dagen denne uka jeg trenger å stå opp tidlig! Skal jobbe kveldsvakt i morgen, da begynner jeg ikke før i totida. Og fredag har jeg første halvdel av dagen fri. Er helt mørbanka i ryggen. Vi har hatt massør på jobben i dag. Bare kjenner at jeg må i gang med å trene igjen, utrolig så mye mindre anspent jeg er i de periodene når jeg er flink til å trene. Så trening i morgen formiddag, tenker jeg - før jobb!
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2004 #552 Skrevet 17. november 2004 Ringer deg hvis jeg trenger deg! Forresten - er broren din kjekk? Og minst 175 cm høy? Sjefen hans er i tenkeboksen, men jeg har en feeling på at han sier nei - så "Årets arktiske kokk" ville jo ikke være noen dårlig erstatning. Jeg synes han er kjekk...men hehehe...han er sikkert nokså vanlig? Og tror han er rundt 180 +/- Du kan våge å ringe meg...med mindre det er stormote
Ingeborg Skrevet 18. november 2004 Forfatter #553 Skrevet 18. november 2004 Fin dag! Snø og kaldt og skikkelig vinterlig, er ikke helt sikker på om det er bra eller ikke. Men jeg har nye støvletter som holder meg varm på beina, og det er jo fint! Dessuten er de flate og har såle med mye mønster under, så jeg har ikke gått på trynet på glatta en eneste gang. Dessuten sov jeg til halv ti, for begynte ikke på jobb før halv to. Lang lunsj på kafé med venninne L. Så var jeg innom perle-butikken, for innehaveren hadde bedt meg ta med smykkene mine slik at hun kunne fotografere dem til skrytealbumet sitt. Og jeg fikk i hvert fall masse skryt! Har vist dem fram til noen av jentene på jobb også, og de er veldig begeistret. Så gøy! Har virkelig falt pladask for denne nye hobbyen. Nå er jeg på jobb, jobber til ni-halv ti i kveld. Greit med kveldsvakter av og til. Og jeg kan sove lenge i morgen også, for skal bare jobbe halv dag. På ettermiddagen skal jeg og to kolleger kjøre til Mo i Rana, vi skal på årsmøte i det regionale journalistlaget. Jeg og han ene av de andre har sendt inn en stor reportasjeserie vi gjorde til vurdering for en pris, så det blir jo litt spennende. Tror ikke at vi får den, men hadde jo vært hyggelig med "honorable mention" eller noe...
Ingeborg Skrevet 18. november 2004 Forfatter #555 Skrevet 18. november 2004 Det skal jeg gjøre, MrsL!
Ingeborg Skrevet 19. november 2004 Forfatter #557 Skrevet 19. november 2004 Skikkelig stressedag i dag. Mannen har en oppgavebesvarelse som henger igjen for å få engelskfaget sitt fullført, og den hadde deadline i dag. Og to timer før levering låste selvsagt pcen vår seg... Takk og pris for sikkerhetskopiering og datamaskin på jobben! Men jaggu ble det stress...
Bokalven Skrevet 20. november 2004 #558 Skrevet 20. november 2004 Så bra at det ordnet seg i hvert fall!
Ingeborg Skrevet 22. november 2004 Forfatter #559 Skrevet 22. november 2004 Jeg er trøtt! Trøtt, trøtt, trøtt. Men fy søren, for ei artig helg! Det ble ingen pris på oss, men jeg har møtt en hel masse hyggelige mennesker fra andre medier i området. Og festen på lørdag kommer jeg ikke til å glemme på ei stund. Vi var oppe på en gård langt oppe i lia, der spiste vi helstekt gris og drakk masse god vin. Dessuten danset jeg masse swing (kjempegøy med en fyr som virkelig kan danse og er god til å føre, men du verden så sliten jeg ble...) Og resten av kvelden ble rimelig fuktig - det burde være nok å si at jeg kom fra nachspiel på et annet hotellrom klokka halv seks... :oops: Utrolig nok var jeg i fin form i hele går. Det var ikke en del av kollegene mine. Nå snør det - skikkelig laver ned. Måking er ikke morsomt, men jeg må vel ta det et tak når jeg kommer hjem.
Ingeborg Skrevet 25. november 2004 Forfatter #560 Skrevet 25. november 2004 Fy søren, for noen stressa dager jeg har hatt! Sjefen er som kjent sykmeldt, og vikar-sjefen har ferie denne uka, så jeg har vært vikar-vikar-sjef hele uka. Og så er vi en person mindre enn normalt på jobb. Og vi skal ut med julebilag neste uke, og der skal jeg selvsagt ha to reportasjer. Som også har blitt laget denne uka. Hektisk? Neida, ikke i det hele tatt... :oops: Men jeg har skjerpet meg litt, og er stolt av det! Var på trening i går for første gang på veldig lenge. Og skal trene i dag også. Merker jo at det gir meg bedre energi. Handler bare om å ikke sette seg fast i sofaen...
Fremhevede innlegg