Ingeborg Skrevet 10. november 2004 Forfatter #521 Skrevet 10. november 2004 Hei på dei! Hadde vært kult med live. Vi kan snakkes mer om det i kveld. Aner jo lite hva det går ut på... Vi sees! Det gjør vi! Jeg gleder meg!
Gjest agurk Skrevet 10. november 2004 #523 Skrevet 10. november 2004 Her var det lenge siden jeg har vært innom og hilst på. Og du har det bra håper jeg!?
Ingeborg Skrevet 11. november 2004 Forfatter #524 Skrevet 11. november 2004 Hei på dere, Fighter og agurk! Takk for besøk! Har det slett ikke så verst jeg, agurk. Var på kafé med Koriander i går kveld, det var kjempehyggelig. Og etterpå ble jeg nesten ferdig med armbåndet lillesøster skal få til jul. Nå har jeg fått en oppskrift på et halskjede fra Livets Datter, og det ville passe kjempegodt til ei venninne. Bare håper jeg får det til! Skal ha frihelg, så da blir det mye perling, tenker jeg. Laget meg liste over hvem som skal få smykker til jul her om dagen, og det ble en hel gjeng. Så jeg har nok å henge fingrene i!
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2004 #525 Skrevet 11. november 2004 Takk for i går! Kjempekoselig!
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2004 #526 Skrevet 12. november 2004 Tusen takk for en nydeligog morsom teateropplevelse i går! Ta meg gjerne med flere ganger Takk for link. Jammen meg innviklede greier... Ha en fin helg og hils mannen så mye.. ps. Ingen grunn til bekymring. Vi er ikke i mål. Men vi jobber oss frem
Ingeborg Skrevet 12. november 2004 Forfatter #527 Skrevet 12. november 2004 Det var kjempeartig, Koriander. Tar deg gjerne med flere ganger! Og fint at dere jobber. Godt å høre. God tur sørover!
Ingeborg Skrevet 14. november 2004 Forfatter #528 Skrevet 14. november 2004 Føler meg som den husmora etter denne helga. Har kjørt x antall maskiner klesvask, og hatt ordentlig "fylle fryseren med hjemmebakst"-helg. Sammen med mannen har jeg bakt 6, snart 8 brød, rosinboller, focaccia og en kjempeladning med rundstykker. Blir flott med masse hjemmelaget i fryseren! Ellers holder jeg jo på med perlene mine... Har laget to armbånd i helga, og skal snart begynne på det tredje. Bør bli ferdig i løpet av kvelden. Godt å se at julegave-lista jeg har laget ikke er aldeles uoverkommelig!
Gjest Fighter Skrevet 14. november 2004 #529 Skrevet 14. november 2004 Jeg blir rent imponert av deg. Det mest husmorske jeg har gjort i helgen er å bake pizza.
Ingeborg Skrevet 14. november 2004 Forfatter #530 Skrevet 14. november 2004 Pizza er da ikke så verst, Fighter? Har laget et armbånd til - det ble et "test-armbånd" på et nytt mønster, så det skal jeg bruke sjøl. Men armbåndet ble OK, så tror det blir stilen på gave til svigermor, svigerinne, kusine og ei venninne. Merker at jeg begynner å glede meg skikkelig til jul!
Gjest Fighter Skrevet 14. november 2004 #532 Skrevet 14. november 2004 Pizza er da ikke så verst, Fighter? Neida, pizzaen ble god den.
Bokalven Skrevet 15. november 2004 #533 Skrevet 15. november 2004 Ble det scrappekurs på deg? Jeg har også skikkelig lyst på kurs, scrapping er kjempegøy! Hvilken live skal du på, forresten?
Ingeborg Skrevet 15. november 2004 Forfatter #534 Skrevet 15. november 2004 God morgen, MrsL, lunacia og Fighter! Takk for koselige hilsener. lunacia: Skal på liven "Skumringens vokter" i Landsbyen i Haltdalen - denne her: http://skyggenesdal.netgoth.org/?view=skum...mringens_vokter Gleder meg massemassemasse. Må begynne å jobbe med rollen min snart.
Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2004 #535 Skrevet 15. november 2004 Jeg skal være med! på laiv altså! Snakket med konemoren om det på lørdag og hun ville kanskje bli med sørover. ikke på laiv da. men bare for å få en tur liksom! Så nå skal vi planlegge kostymer Ingeborg! Symaskinen skulle jeg få låne også! juhu!!!!!!!!!!
Ingeborg Skrevet 15. november 2004 Forfatter #536 Skrevet 15. november 2004 Jeg skal være med! på laiv altså! Snakket med konemoren om det på lørdag og hun ville kanskje bli med sørover. ikke på laiv da. men bare for å få en tur liksom! Så nå skal vi planlegge kostymer Ingeborg! Symaskinen skulle jeg få låne også! juhu!!!!!!!!!! Yeee-ha! :danse rundt i ellevill ekstase-smiley:
Bokalven Skrevet 15. november 2004 #537 Skrevet 15. november 2004 Trøndelagslive! Det blir sikkert bra. Jeg kjenner til noen av arrangørene, de er koslige. Jeg skulle gjerne ha meldt meg på selv, men vet ikke hvordan jeg har det økonomisk, ei heller med jobb, akkurat da... Så jeg tør bare ikke. Men jeg håper på å komme i gang igjen, har ikke livet på tre år eller noe slikt...
Ingeborg Skrevet 16. november 2004 Forfatter #540 Skrevet 16. november 2004 Hva er det for no`? "Live" kalles også "levende rollespill". Og det er en videreføring av det å sitte rundt et bord og leve seg inn i rollefiguren sin med papir, blyant og terninger. Nå skal vi leve oss inn i rollene som hele personer, med kostymer og våpen og det hele. Masse folk som samles i en oppbygd middelalderlandsby. Gleder meg sånn til å begynne å fikse kostymer! Men må sjekke hvor mange herfra som skal, først...
Anbefalte innlegg