Ingeborg Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter #461 Del Skrevet 20. oktober 2004 Vel, nå er svigers godt på vei oppover Helgeland. Jeg skal bake både to og tre ting før de kommer, så nå må jeg komme meg hjem... Siden vi braker løs med badeoppussing i morgen, blir det nok lite KG på meg til over helga. Er tilbake for fullt på tirsdag! God helg, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. oktober 2004 #462 Del Skrevet 20. oktober 2004 Håper det går bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter #463 Del Skrevet 21. oktober 2004 Takk, lunacia - det går veldig bra, selv om jeg bor i en byggeplass. Nå er badet vårt nesten tomt, og svigermor, mannen og jeg har nettopp skurt den eksisterende tapeten med salmiakkvann. Svigerfar sitter og lager skisser til en boks som vi skal sette rundt varmtvannsberederen. I dag har vi hatt en handlerunde av de helt store. Sju ruller våtromstapet, heftgrunn, lim, redskap, trelast til den boksen svigerfar bygger. Blir masse penger av sånt... :o Men så skal det bli fint, da! Nå skal vi slappe av resten av kvelden, selv om stua er full av rot fra badet. Har spist deilig kylling til middag. I morgen skal vi legge heftgrunn på veggene på badet. I morgen kveld kommer pappa, og lørdag blir det tapetsering på badet. Vi blir et døgn uten dusj, omtrent, men det skal vel gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 21. oktober 2004 #464 Del Skrevet 21. oktober 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. oktober 2004 #465 Del Skrevet 22. oktober 2004 Men så blir det bra til slutt også, da, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 22. oktober 2004 #466 Del Skrevet 22. oktober 2004 God oppussingshelg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 22. oktober 2004 #467 Del Skrevet 22. oktober 2004 Lykke til med baderomsprosjektet :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter #468 Del Skrevet 24. oktober 2004 Takk, alle sammen! Ja, det blir virkelig fint. Nå har omtrent halve badet fått tapet, og pappa og mannen min jobber med resten. Svigermor og svigerfar har nettopp dratt, men pappa skal være til i morgen kveld. Da skal det meste bli ferdig, tenker jeg. Undertegnede har ansvar for småtingene - male listverk, lakkere hyller, salmiakkskure golvbelegg. Den type ting, altså. Ikke så veldig morsomt, men det må gjøres. Og nå ser vi virkelig hvordan det kommer til å bli! Svigermor og jeg tok en ny handlerunde i går. Lekker skittentøyskurv i bjørk, to hyller i bjørk, et stort, rødt brett til å legge dopapir i, og masse røde og grå håndklær. Nå mangler vi bare ei ny lampe, for pappa hadde med nytt toalettsete, hjørnehyller og et speil fra IKEA i Trondheim. Gleder meg skikkelig til å få dette ferdig, for det blir så fint!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 24. oktober 2004 #469 Del Skrevet 24. oktober 2004 Så gøy det høres ut med nytt bad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter #470 Del Skrevet 24. oktober 2004 Nå er det nytt tapet på hele badet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 24. oktober 2004 #471 Del Skrevet 24. oktober 2004 Gratulerer! :D Er framleis misunleg... Men som ei slags trøst så kjøpte me ny skuffeseksjon (på hjul) og skittentøykorg til badet på IKEA i går - vart i alle fall litt nytt... Kos dykk med resten av fornyinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter #472 Del Skrevet 26. oktober 2004 Takker for hilsener. Nå er jeg tilbake på jobb. Badet er tapetsert, skapene er kommet opp igjen, og pappa er reist. Nå gjenstår bare å få hyller og sånt på plass, og det klarer vi selv. Dvs. nesten... jeg måtte selvsagt skru opp ei hylle før jeg dro på jobb i dag, og nå har jeg vannblemme i hånda.... :oops: Spennende dag på jobb i dag. Skal på intervju om den tv-jobben klokka to. Tror fortsatt ikke at jeg får den, men skal uansett prøve å selge meg selv best mulig på intervju. Har jo lyst på utfordringen - og fast jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenogtredve Skrevet 26. oktober 2004 #473 Del Skrevet 26. oktober 2004 Gratulerer med "nytt" bad, og lykke til på intervju! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2004 #474 Del Skrevet 26. oktober 2004 Lykke til på intervju etterpå!!!!! Krysser fingrene for deg :-) Hilsen Ingeline - som selv akkurat har fått ny jobb 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter #475 Del Skrevet 26. oktober 2004 Tusen takk, Tusenogtredve og Ingeline! Intervjuet gikk bra det, tror jeg. Litt merkelig er det jo å bli intervjuet av folk man kjenner veldig godt fra før. Tror det var like merkelig for dem. Intervjuet var mer en samtale, men stemningen var god. Fikk masse skryt fra både sjefredaktør og nettredaktør, som var de to som intervjuet meg. Men om det er nok til å komme gjennom nåløyet, når jeg ikke har tv-erfaring, er et annet spørsmål. Vi får se... I løpet av uka, kanskje, eller i hvert fall tidlig i neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 26. oktober 2004 #476 Del Skrevet 26. oktober 2004 Inntil det motsette er bevist så trur eg du får den jobben eg. Er jo veldig gode grunnar til å tilsetje ei dei kjenner godt og er godt nøgde med, framfor ukjende folk ein ikkje kan vere heilt trygge på... Lukke til i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter #477 Del Skrevet 27. oktober 2004 Tusen takk, Pip! I dag er jeg trøtt. Første dagen det har vært bortimot mørkt når jeg har dratt til jobb. Hele kroppen bare roper at "det er da alt for tidlig å være oppe". Og det selv om jeg la meg i god tid før midnatt i går. Må vel bare erkjenne at det går mot mørketid. Det plager meg egentlig ikke, jeg synes mørket er koselig, men jeg merker at jeg blir litt trøttere. Må være nøye med kostholdet for å holde energien oppe. Men det er onsdag, og vi er midtveis i uka! Hadde planleggingsmøte i går kveld. Korpset skal ha konsert sammen med de to andre amatørkorpsene i byen på lørdag. I den forbindelse er det alltid fest, den festen har et tema, og hvert korps skal bidra med underholdning. Og i går satt vi og planla vårt innslag. Temaet er Halloween (ikke så rart, det er kvelden før, tross alt...). Har kostymet klart, og har begynt på manus til en dramatisert spøkelseshistorie. Tror det kan bli kjempestas! Artig kostyme, forresten. Jeg og venninna mi har kjøpt oss horn, så skal vi ha lange, røde selskapskjoler og være "hunn-djevler"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter #478 Del Skrevet 27. oktober 2004 Uff, det er litt ekkelt å se andre kandidater rusle inn på intervju... at de og jeg konkurrerer om de samme to jobbene. Liker ikke måten jeg selv reagerer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 27. oktober 2004 #479 Del Skrevet 27. oktober 2004 Høres gøy ut med korpstur, da. Kjenner jo en del av de korpsfolka og det er mye liv i dem. ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter #480 Del Skrevet 29. oktober 2004 Fredag, gitt! Merkelig så fort denne uka har gått. Bare blåst av gårde. Men det kan jo ha noe med at jeg hadde fri på mandag å gjøre, kanskje. Skikkelig kosekveld i går. Skulle egentlig spille rollespill, men det ble avlyst. Så mannen og jeg laget popcorn og så "Swordfish" på DVD. Liker så godt den filmen (litt action-freak, jeg) - men det var mest så jeg skulle få inspirasjon til å bli skikkelig hunn-djevelsk på festen i morgen. Gleder meg masse! Åh, men jeg ønsker at de kunne bestemme seg om de tv-jobbene. Er så utrolig slitsomt å gå sånn og vente - enten jeg får eller ikke får, vil jeg i hvert fall vite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg