Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2004 #321 Del Skrevet 10. september 2004 TGIF! GH,KI! :dagensrose: *God helg, kjære Ingeborg!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 10. september 2004 Forfatter #322 Del Skrevet 10. september 2004 GH,KI! :dagensrose: *God helg, kjære Ingeborg!* GHMA (God helg my ass, du som vil ha skilsmisse...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 10. september 2004 Forfatter #323 Del Skrevet 10. september 2004 Ok, Trøffel-kjæresten, du er både tilgitt og søt... God helg! :dagensrose: Hjemme alene-fredagskveld. Mannen er på jobb - vekte ham rett før jeg gikk på jobb i morges, dvs. litt før åtte. Siden har jeg ikke sett ham, og sannsynligheten taler for at jeg legger meg før han kommer hjem (jobber i seint-åpen butikk som ligger i etasjen under Madley (hvis du er innom - du kan godt stikke ned og se om han er i live, for han svarer ikke på melding :evil: )). Savner mannen, jeg. Men fredag er egentlig en god dag å være hjemme på, da. Endelig er Beat for beat tilbake! Holdt på å le meg ihjel av Are og Odin, jeg. Og Nytt på nytt var bedre enn på lenge. Jeg har popcorn og brus, så livet er ikke så verst. Det eneste er at jeg må opp tidlig i morgen, for jeg har nettoppdatering. Pjuk. Ikke pjuk å oppdatere nettet, men pjuk å stå opp tidlig på en lørdag. Men resten av helga har jeg fri. Skal trene sammen med venninne L igjen, og så skal jeg til byen på nok en spørrekonkurranse. Middag med mannen (MÅ ha fisk, har abstinenser...) og så er det noe snakk om et jentevorspiel. Håper det blir noe av. Glad i venninnene mine, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 10. september 2004 Forfatter #324 Del Skrevet 10. september 2004 Neimen - nå svarte mannen plutselig på melding. Har du vært der nede, M.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 10. september 2004 #325 Del Skrevet 10. september 2004 Beat for beat og Nytt på nytt var utrolig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 10. september 2004 #326 Del Skrevet 10. september 2004 Nei. Hodet er fullt av rødvin. tror ikke det er så gunstig??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 10. september 2004 Forfatter #327 Del Skrevet 10. september 2004 Nei. Hodet er fullt av rødvin. tror ikke det er så gunstig??? Vet verre ting å ha hodet fullt av, Madley... Og helt enig, Fighter! Hvordan er sjansene for en kaffe f.eks. på søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 10. september 2004 #328 Del Skrevet 10. september 2004 Kvinnen i mitt liv har fødselsdag på søndag, så med mindre du kommer hit og deltar i "festlighetene" så er sjansen liten dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 10. september 2004 Forfatter #329 Del Skrevet 10. september 2004 Kvinnen i mitt liv har fødselsdag på søndag' date=' så med mindre du kommer hit og deltar i "festlighetene" så er sjansen liten dessverre.[/quote'] Ah - det visste jeg jo egentlig! Så det er ikke den anledningen du feirer med store mengder vin i kveld, altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 10. september 2004 #330 Del Skrevet 10. september 2004 Nå begynner konsert med Cick Corea og Bobby MacFerrin på nrk2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 10. september 2004 Forfatter #331 Del Skrevet 10. september 2004 Nå begynner konsert med Cick Corea og Bobby MacFerrin på nrk2. :skifte kanal: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 10. september 2004 #332 Del Skrevet 10. september 2004 Nå begynner konsert med Cick Corea og Bobby MacFerrin på nrk2. Hvem/hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 11. september 2004 Forfatter #333 Del Skrevet 11. september 2004 lunacia: Chick Corea er kanskje den største nålevende jazzpianisten. Kjent spesielt for låter som "Spain". Bobby McFerrin er sanger, det var han som gjorde "Don't worry, be happy". Men han er en stor jazz-improvisatør og dirigent også. Konserten var utrolig kul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 11. september 2004 #334 Del Skrevet 11. september 2004 Aha. Ja, ja... Men, strengt tatt liker jeg konserter best live. Gidder sjelden se konserter på tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 11. september 2004 #335 Del Skrevet 11. september 2004 De er fantastiske begge to. Var på konsert med Chick Corea for noen år siden. Det var en utrolig opplevelse. Og Bobby McFerrin er bare helt utrolig. Men det var litt gøy at bassisten deres het Avishai til fornavn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 11. september 2004 #336 Del Skrevet 11. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 11. september 2004 #337 Del Skrevet 11. september 2004 Heisann...måtte nett innom og skriva litt nynorsk i dagboka di:) Føler det er berre eg som skriv "anleis"...men det er jo det mest naturlige for meg:) Skriv du begge deler? Kjekt at du kom innom dagboka mi iallfall, er ikkje så flink som dere å skriva dagbok..så lura på kor mange sider eg kjem til å enda opp med... Såg at du hadde gifta deg, grattis! Livet er vel berre toppers no kan eg tenka meg:) Koooos deg i helga!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 11. september 2004 #338 Del Skrevet 11. september 2004 Heisann...måtte nett innom og skriva litt nynorsk i dagboka di:) Føler det er berre eg som skriv "anleis"...men det er jo det mest naturlige for meg:) Det er da flere på KG som skriver på nynorsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 12. september 2004 #339 Del Skrevet 12. september 2004 Det er da flere på KG som skriver på nynorsk. *rekker handa i veret* Ellers så er det Linn3c, apple, Pepita på ein god dag (), veslo, crazee... Og fleire. Så du er i godt selskap! Hei forresten Ingeborg - håpar du har hatt/har ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 13. september 2004 Forfatter #340 Del Skrevet 13. september 2004 *rekker handa i veret* Ellers så er det Linn3c, apple, Pepita på ein god dag (), veslo, crazee... Og fleire. Så du er i godt selskap! Hei forresten Ingeborg - håpar du har hatt/har ei fin helg! Jeg, for eksempel, i dagbøker der nynorsk er hovedmålet. Tar enhver anledning til å holde nynorsken ved like, så mye bokmål som jeg skriver til daglig. Så sånn sett kan du vel gjerne si at jeg skriver begge deler, Nivea. Takk for besøk, forresten - dere også, lunacia og Pip! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg