Ingeborg Skrevet 6. september 2004 Forfatter #261 Del Skrevet 6. september 2004 Dere er søte da, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2004 #262 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 6. september 2004 Forfatter #263 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg også! Ja, du også. Men du er i tillegg forutsigbar, for jeg bare venta på den kommentaren der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 6. september 2004 #264 Del Skrevet 6. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 6. september 2004 #265 Del Skrevet 6. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 6. september 2004 #266 Del Skrevet 6. september 2004 Har ingen av dere msn??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2004 #267 Del Skrevet 6. september 2004 Ja, du også. Men du er i tillegg forutsigbar, for jeg bare venta på den kommentaren der... I og med at du visstnok er blitt gift, satt og kjedelig prøver jeg å kompensere gjennom å tilføre meg selv et snev av forutsigbarhet. Men jeg trenger ikke, altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 6. september 2004 Forfatter #268 Del Skrevet 6. september 2004 Har ingen av dere msn??? Har msn på maskina, men bare mannen som bruker den - vi har jo felles mailadresse hjemme, så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 6. september 2004 #269 Del Skrevet 6. september 2004 hmpf... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. september 2004 #270 Del Skrevet 6. september 2004 Har ingen av dere msn??? Jeg er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 6. september 2004 Forfatter #271 Del Skrevet 6. september 2004 Nå er jeg lei av å være tett i nesa... Hyggeligere er det at min kjære lillesøster ringte. Hun befinner seg for øyeblikket i Trøffel-nære omgivelser, der hun spiller fem minutter annenhver kveld, bak scenen for å være på den sikre siden. Så hun har en del fritid, for å si det sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 6. september 2004 Forfatter #272 Del Skrevet 6. september 2004 Liker Jamie Cullum, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2004 #273 Del Skrevet 6. september 2004 Sikkert en fin fyr, men i mine ører er han en slags Billy Joel-wannabe 20 år etter at originalen var populær. *ond* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 6. september 2004 Forfatter #274 Del Skrevet 6. september 2004 Sikkert en fin fyr, men i mine ører er han en slags Billy Joel-wannabe 20 år etter at originalen var populær. *ond* Bortsett fra at han synger jazz, da... standardlåter, faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2004 #275 Del Skrevet 6. september 2004 Ta nå ikke fra meg gleden over å fremme bombastiske meninger om ting eller pesoner (eller kombinasjoner) som jeg ikke har peiling på. *wannabe-ond* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 6. september 2004 Forfatter #276 Del Skrevet 6. september 2004 Ta nå ikke fra meg gleden over å fremme bombastiske meninger om ting eller pesoner (eller kombinasjoner) som jeg ikke har peiling på. *wannabe-ond* Jo. Mitt uttrykk for ondskap er at jeg fratar deg den gleden. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2004 #277 Del Skrevet 6. september 2004 Masochisten: Bind meg, spank meg, bruk meg! Sadisten: Nei... Dét er ondskap... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 6. september 2004 #278 Del Skrevet 6. september 2004 Liker Jamie Cullum' date=' jeg! [/quote'] -Eg òg, faktisk Ha ei fin arbeidsveke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 6. september 2004 Forfatter #279 Del Skrevet 6. september 2004 Takk! Forhåpentligvis starter den i morgen, da skal jeg være frisk nok til å gå på jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 6. september 2004 #280 Del Skrevet 6. september 2004 Å nei - sjuk? Ærsj, så kjedeleg! God betring ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg