Gå til innhold

Innerst inne hos Ingeborg

Ingeborg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dagens første konklusjon: "Bananer i pysjamas" er utrolig teit. (Kanskje jeg skulle slå av tven snart? Kjøpte tross alt to CDer på lørdag...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk endelig somlet meg til å kjøpe to som jeg skulle kjøpt for lenge siden - "Luring" med Odd Nordstoga og "Twentysomething" med Jamie Cullum.

Nå synger Odd på stereoen min. MYYYYE bedre enn pysjamasbananer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her gauler Freddy Mecury om "Radio Gaga"

:roll:

Er vel ikke noe å himle med øynene til det, vel! Digger Queen, jeg.

Skulle bare ønske redaktøren somlet seg til å sjekke om jeg har egenmelding igjen, så jeg fikk vite om jeg må pelle meg til legen eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller P4, som den heter i Norge

Neida det er på cd. Og jeg liker for såvidt Queen. Men ikke akkurat i dag tror jeg.

Hehe..jo foresten så er det p4. For det er p4 80 tallshits :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og sparker meg selv på leggen litt. For jeg har surret med datoene, og nå har jeg akkurat misset tidsfristen på å søke på en knalljobb i FN-sekretariatet... Æsj!!! Faen! Trodde fristen gikk ut i dag, jeg, men så var det i går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter her og sparker meg selv på leggen litt. For jeg har surret med datoene' date=' og nå har jeg akkurat misset tidsfristen på å søke på en knalljobb i FN-sekretariatet... Æsj!!! Faen! Trodde fristen gikk ut i dag, jeg, men så var det i går...[/quote']

:trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:kose:

Fryktelig irriterende!

Men husk at da er det sikkert en grunn til at du glemte det!

Det verste er at du sikkert har rett. For har jo mest av alt lyst til å bli boende her jeg er nå. Men det skremmer meg litt det også - hvor er det blitt av den karrierejagende jenta jeg kjente? Er jeg bare blitt gift og satt og kjedelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...