Ingeborg Skrevet 6. september 2004 Forfatter #241 Del Skrevet 6. september 2004 Tror jeg skal etterlyse en forkjøla-smiley, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 6. september 2004 #242 Del Skrevet 6. september 2004 Men den jeg viste i ste er kanskje en sånn nå-nyser-jeg-veldig-snart-smiley. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 6. september 2004 Forfatter #243 Del Skrevet 6. september 2004 Men den jeg viste i ste er kanskje en sånn nå-nyser-jeg-veldig-snart-smiley. Helt klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 6. september 2004 #244 Del Skrevet 6. september 2004 Men skal den brukes som fokjøla-smiley må man forklare også i tillegg. Den er bare en forkjølasmiley hvis man forteller det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 6. september 2004 Forfatter #245 Del Skrevet 6. september 2004 Dagens første konklusjon: "Bananer i pysjamas" er utrolig teit. (Kanskje jeg skulle slå av tven snart? Kjøpte tross alt to CDer på lørdag...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 6. september 2004 #246 Del Skrevet 6. september 2004 hvilke cd'er da? Jeg irriterer meg over at Joss Stone cden min ligger i bilen til konas onkel(eller noe sånt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 6. september 2004 Forfatter #247 Del Skrevet 6. september 2004 Fikk endelig somlet meg til å kjøpe to som jeg skulle kjøpt for lenge siden - "Luring" med Odd Nordstoga og "Twentysomething" med Jamie Cullum. Nå synger Odd på stereoen min. MYYYYE bedre enn pysjamasbananer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 6. september 2004 #248 Del Skrevet 6. september 2004 Her gauler Freddy Mecury om "Radio Gaga" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2004 #249 Del Skrevet 6. september 2004 Her gauler Freddy Mecury om "Radio Gaga" Eller P4, som den heter i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 6. september 2004 Forfatter #250 Del Skrevet 6. september 2004 Her gauler Freddy Mecury om "Radio Gaga" Er vel ikke noe å himle med øynene til det, vel! Digger Queen, jeg. Skulle bare ønske redaktøren somlet seg til å sjekke om jeg har egenmelding igjen, så jeg fikk vite om jeg må pelle meg til legen eller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 6. september 2004 #251 Del Skrevet 6. september 2004 Eller P4, som den heter i Norge Neida det er på cd. Og jeg liker for såvidt Queen. Men ikke akkurat i dag tror jeg. Hehe..jo foresten så er det p4. For det er p4 80 tallshits Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2004 #252 Del Skrevet 6. september 2004 p4 80 tallshits Legg merke til at dette kan tolkes. 80-tallshits... eller 80-tallshits Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 6. september 2004 Forfatter #253 Del Skrevet 6. september 2004 Sitter her og sparker meg selv på leggen litt. For jeg har surret med datoene, og nå har jeg akkurat misset tidsfristen på å søke på en knalljobb i FN-sekretariatet... Æsj!!! Faen! Trodde fristen gikk ut i dag, jeg, men så var det i går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 6. september 2004 #254 Del Skrevet 6. september 2004 Tenker jeg sparer denne cd'en til et eller annet vorspiel der jeg er myyye fullere enn jeg var sist. Hits fra 80 tallet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 6. september 2004 #255 Del Skrevet 6. september 2004 Huffda. den het 80tallsfavoritter.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 6. september 2004 #256 Del Skrevet 6. september 2004 Sitter her og sparker meg selv på leggen litt. For jeg har surret med datoene' date=' og nå har jeg akkurat misset tidsfristen på å søke på en knalljobb i FN-sekretariatet... Æsj!!! Faen! Trodde fristen gikk ut i dag, jeg, men så var det i går...[/quote'] :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 6. september 2004 #257 Del Skrevet 6. september 2004 Fryktelig irriterende! Men husk at da er det sikkert en grunn til at du glemte det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 6. september 2004 Forfatter #258 Del Skrevet 6. september 2004 Fryktelig irriterende! Men husk at da er det sikkert en grunn til at du glemte det! Det verste er at du sikkert har rett. For har jo mest av alt lyst til å bli boende her jeg er nå. Men det skremmer meg litt det også - hvor er det blitt av den karrierejagende jenta jeg kjente? Er jeg bare blitt gift og satt og kjedelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 6. september 2004 #259 Del Skrevet 6. september 2004 ikke kjedelig i allefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 6. september 2004 #260 Del Skrevet 6. september 2004 Nope. På ingen måte kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg