Gå til innhold

Innerst inne hos Ingeborg

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

God morgen, god bedring og god helg!

*effektiv i dag*

:dagensrose: :kose::kline:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To timer på kunstutstilling med en sjetteklasse... La oss bare si at det ble litt bråkete etterhvert! Men ganske koselig også.

Og jeg har kjøpt skoene! Det fikk meg til å føle meg bedre med en gang. De er dødssøte! Men hva er det med denne skobasillen, egentlig? Jeg har jo aldri nok sko - kjøper minst ett nytt par i måneden. Og nå har jeg sikkert 30 par. Til uka åpner DinSko tredve meter nede i gata fra jobben. Ikke bra... Hvorfor er det sånn?

Tusen takk for god bedring-ønsker, mine kjære!

Skrevet

Forkjølelse er noe drit. Jeg har vært forkjøla i ca 4 uker nå. Rimelig lei. Men, men. Blir nok bra til slutt.

Skrevet

God bedring til deg også da, lunacia!

Lunsjtid nå - det er kake i kantina i dag... (Denne avisa er egentlig en oppfeitingsanstalt, trur jeg... og jeg er feilplassert her... men kake er så godt!)

Skrevet

Mmm... Kake.

Urk, jeg må skjerpe meg! I går spiste jeg både sjokolade og tiramisu! *klaske lanken*

Skrevet
Mmm... Kake.  

Urk, jeg må skjerpe meg! I går spiste jeg både sjokolade og tiramisu! *klaske lanken*

Nam :sjarmor:

Skrevet

God helg til dere, lunacia, MrsL og Fighter!

Det er så godt å ha mannen hjemme igjen! Jo da, han var bare borte ei natt, men jeg haaaaater å sove alene - og dette var første gangen siden bryllupet. Så det var utrolig kos å få ham hjem i går, selv om han var utrolig trøtt. Må ha vært artig den der turen... :ler: Vi la oss i hvert fall rett etter "Nytt på nytt", og han sovnet omtrent før han la hodet på puta.

Før jeg kom meg hjem i går, ble jeg sittende på kafé med venninner. Jeg er skummelt god på det der med kafésitting... Ruslet litt rundt i sentrum, venninna mi kjøpte seg et skjørt, jeg fant ei skjorte til mannen (som passet perfekt, og så så stilig, og på salg!) og brukte opp et gavekort på glassmagasinet. Bare kos.

I dag skal jeg ha fri hele dagen. Mannen er dratt på jobb allerede (etter en veldig god start på dagen... :sjarmor:). Snart skal jeg også til byen - ei av venninnene fra kaféturen i går har bedt om hjelp til å nappe øyenbrynene. Eller, det hun vel sa, var: "Har du en pinsett og tåler du å bli kalt veldig stygge ting?" Skal vel bli en interessant opplevelse. I kveld skal vi på innflyttingsfest til et vennepar av oss. Møtte dem i byen her om dagen, og da gikk de og bladde i en brosjyre med forlovelsesringer... hm... tror Ingeborg må kryssforhøre litt i kveld for å finne ut om det er alvorlige ting på gang her! Det ville i så fall være utrolig hyggelig!

Skrevet

Takk for hilsener, Mylian og MrsL!

Nå er det mandag morgen. Til en forandring sitter jeg på hjemmemaskinen. For jeg jobbet i går, utendørs i flere timer i regnbyger og ti grader. Resultat: Sørpe forkjøla og dedd i desed. Æsj. Så holder jeg meg hjemme i dag, i håp om at jeg blir bedre til i morgen. Men jeg har alltid like dårlig samvittighet for å være syk, for det betyr jo at noen andre må gjøre jobben min.

Look on the bright side: Ingen grenser for KG-bruk i dag!

Skrevet
:)Koselig at du har mye kg-tid. God bedring.

Takk! Og god morgen!

Skrevet

Jeg er også hjemmeværende og syk i dag. Dvs begynner å bli syk og da gidder jeg ikke å pushe så voldsomt.

:rosaengel:

Skrevet

Jeg er ikke sånn kjempesyk jeg heller, men veit at jeg vil bli det hvis jeg beveger meg utenfor døra i dag. Så jeg tar en fridag i dag heller enn å bli liggende flat resten av uka...

Skrevet

Nå er kusina mi midt i skjermen på TV2, hun synger i kor...

Skrevet

Atsjo! Finnes det en nyse-smiley her, tro?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...