Gå til innhold

Innerst inne hos Ingeborg

Ingeborg

Anbefalte innlegg

Tusen takk, dere!

Hadde en kjempefin bursdag, selv om det meste av tida gikk med på å rydde og vaske og gjøre klar til fest... Hvilket jo betyr at nå (søndag morgen) er jeg nettopp ferdig med å vaske igjen... :ler:

Fikk masse fint. To spill, ei lekker veske + et pashminasjal i en blanding av silke og kashmir, et par CDer, sengetøy og noe vin og champagne og sånt. Og veldig, veldig koselig vorspiel her med noen venner før vi gikk på byen. En av de beste bursdagene på flere år, tror jeg! Og nå er jeg altså 26, selv om jeg sikkert kommer til å glemme det i flere uker ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk, englefjes! :klem:

Mandag morgen. Vanlig arbeidsuke i dag, ikke TV. Merker jeg går og venter noe veldig på å få høre noe om den jobben i Sandefjord. Er spent, men vet ikke hva jeg gjør hvis jeg får tilbud om den... Da må jeg gjøre noe seriøs tenking!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en abonementsmail som aldri kom frem. :frustrert:

Gratulerer med bursdagen som var! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en abonementsmail som aldri kom frem. :frustrert:

Gratulerer med bursdagen som var! :klem:

Tusen takk! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

De har ringt til referansene mine! Fikk nettopp vite av nettredaktøren vår at han har skrytt hemningsløst av meg, og at det skulle avgjøres i løpet av i dag eller i morgen... Og at han fikk inntrykk av at det står mellom meg og en annen.

Jippi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende!

Kjempespennende! Men jeg har store problemer med å konsentrere meg om jobben nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått! :klem:

Og så så spanande med evt. tilbod om jobb! Må fylgje med litt her inne, merkar eg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, lmari! :klem:

Hei, MrsL, lenge siden sist! Om jeg har lyst til å flytte er et litt uavklart spørsmål. Da jeg søkte stillingen, var jeg helt klar på at jeg ikke ville det. Men jo mer jeg hører om den, jo mer lyst har jeg på den jobben... Har jo i alle fall lyst på tilbud om jobben, sånn at det er jeg selv som får bestemme!

Utålmodig-Ingeborg synes de skal bestemme seg snart!

Og forresten,

GOD KVINNEDAG, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig utålmodig, lunacia! :ler: Helt håpløs, faktisk.

Saken er jo at jeg vet at de skal bestemme seg i løpet av et par dager, og jeg vet at det står mellom to stykker. Da kan jeg resonnere meg fram til at hvis jeg ikke hører noe i løpet av i morgen, eller i hvert fall torsdag, er det ikke jeg som er førstevalget. Da er den andre kandidaten i tenkeboksen. Og jeg vil jo helst være førstevalg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lmari

:hoppe:

Jippi-jippi-jippi!! Tenkte jeg det ikke! Du er jo så FLINK!!!

.. jeg er mektig impnert!

... og veldig spent på hvordan du skal angripe saken, hva sier magefølelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, dere!

Jeg er fullstendig i villrede og aner ikke hva jeg skal gjøre. Får konkret tilbud med lønn og sånt i morgen, så har jeg ut uka på å tenke meg om. Jeg er så forvirret... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...