Ingeborg Skrevet 6. mars 2005 Forfatter #801 Del Skrevet 6. mars 2005 Tusen takk, dere! Hadde en kjempefin bursdag, selv om det meste av tida gikk med på å rydde og vaske og gjøre klar til fest... Hvilket jo betyr at nå (søndag morgen) er jeg nettopp ferdig med å vaske igjen... Fikk masse fint. To spill, ei lekker veske + et pashminasjal i en blanding av silke og kashmir, et par CDer, sengetøy og noe vin og champagne og sånt. Og veldig, veldig koselig vorspiel her med noen venner før vi gikk på byen. En av de beste bursdagene på flere år, tror jeg! Og nå er jeg altså 26, selv om jeg sikkert kommer til å glemme det i flere uker ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
englefjes Skrevet 6. mars 2005 #802 Del Skrevet 6. mars 2005 Hei Ingeborg. Gratulerer med overstått bursdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 7. mars 2005 Forfatter #803 Del Skrevet 7. mars 2005 Tusen takk, englefjes! Mandag morgen. Vanlig arbeidsuke i dag, ikke TV. Merker jeg går og venter noe veldig på å få høre noe om den jobben i Sandefjord. Er spent, men vet ikke hva jeg gjør hvis jeg får tilbud om den... Da må jeg gjøre noe seriøs tenking! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. mars 2005 #804 Del Skrevet 7. mars 2005 Nok en abonementsmail som aldri kom frem. Gratulerer med bursdagen som var! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 7. mars 2005 Forfatter #805 Del Skrevet 7. mars 2005 Nok en abonementsmail som aldri kom frem. Gratulerer med bursdagen som var! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 7. mars 2005 Forfatter #806 Del Skrevet 7. mars 2005 :hoppe: De har ringt til referansene mine! Fikk nettopp vite av nettredaktøren vår at han har skrytt hemningsløst av meg, og at det skulle avgjøres i løpet av i dag eller i morgen... Og at han fikk inntrykk av at det står mellom meg og en annen. Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. mars 2005 #807 Del Skrevet 7. mars 2005 Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 7. mars 2005 Forfatter #808 Del Skrevet 7. mars 2005 Spennende! Kjempespennende! Men jeg har store problemer med å konsentrere meg om jobben nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. mars 2005 #809 Del Skrevet 7. mars 2005 Ja, det skjønner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 7. mars 2005 #810 Del Skrevet 7. mars 2005 Gratulerer med overstått! Og så så spanande med evt. tilbod om jobb! Må fylgje med litt her inne, merkar eg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 7. mars 2005 Forfatter #811 Del Skrevet 7. mars 2005 Åh, åh, åh... jeg klarer ikke å konsentere meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 7. mars 2005 #812 Del Skrevet 7. mars 2005 Så spennende!!! ... jeg følger med og er veldig stolt av deg også, snuppa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. mars 2005 #813 Del Skrevet 7. mars 2005 Har du lyst til å flytte da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #814 Del Skrevet 8. mars 2005 Takk, lmari! Hei, MrsL, lenge siden sist! Om jeg har lyst til å flytte er et litt uavklart spørsmål. Da jeg søkte stillingen, var jeg helt klar på at jeg ikke ville det. Men jo mer jeg hører om den, jo mer lyst har jeg på den jobben... Har jo i alle fall lyst på tilbud om jobben, sånn at det er jeg selv som får bestemme! Utålmodig-Ingeborg synes de skal bestemme seg snart! Og forresten, GOD KVINNEDAG, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. mars 2005 #815 Del Skrevet 8. mars 2005 God kvinnedag, ja! Skjønner at du er utålmodig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #816 Del Skrevet 8. mars 2005 Fryktelig utålmodig, lunacia! Helt håpløs, faktisk. Saken er jo at jeg vet at de skal bestemme seg i løpet av et par dager, og jeg vet at det står mellom to stykker. Da kan jeg resonnere meg fram til at hvis jeg ikke hører noe i løpet av i morgen, eller i hvert fall torsdag, er det ikke jeg som er førstevalget. Da er den andre kandidaten i tenkeboksen. Og jeg vil jo helst være førstevalg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #817 Del Skrevet 8. mars 2005 :hoppe: Jeg fikk den! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 8. mars 2005 #818 Del Skrevet 8. mars 2005 Jippi-jippi-jippi!! Tenkte jeg det ikke! Du er jo så FLINK!!! .. jeg er mektig impnert! ... og veldig spent på hvordan du skal angripe saken, hva sier magefølelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 8. mars 2005 #819 Del Skrevet 8. mars 2005 GRATULERER! Så flink du er, Ingeborg! Spent på kva som skjer no - lukke til i tenkeboksen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #820 Del Skrevet 8. mars 2005 Tusen takk, dere! Jeg er fullstendig i villrede og aner ikke hva jeg skal gjøre. Får konkret tilbud med lønn og sånt i morgen, så har jeg ut uka på å tenke meg om. Jeg er så forvirret... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg