Ingeborg Skrevet 24. februar 2005 Forfatter #781 Del Skrevet 24. februar 2005 Tusen takk, dere! Pepita - ikke fast, men nesten. En treårig prosjektstilling som multimediejournalist, som så vidt jeg kan forstå inkluderer både web, papir og tv. Skal i hvert fall ha med DVD med ei av tv-sendingene mine på intervju... Vi får se hvordan det går. Men i utgangspunktet har jeg slett ingen planer om å flytte sørover, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #782 Del Skrevet 24. februar 2005 Nei, det er det ikke! *Sparke trøffeltøffeln hardt i leggen!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #783 Del Skrevet 24. februar 2005 :o AU! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 25. februar 2005 Forfatter #784 Del Skrevet 25. februar 2005 Så da, så da... Det får da være måte på krangling i boka mi, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #785 Del Skrevet 25. februar 2005 Unnskyld Trøffel! *Stryke med hårene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #786 Del Skrevet 25. februar 2005 Jeg ble bare logget ut fra msn.. Og nå kommer jeg meg ikke inn igjen :o Så jeg stakk altså ikke bare uten å si hadet på badet altså Ha en fin dag sweets! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 25. februar 2005 Forfatter #787 Del Skrevet 25. februar 2005 Jeg ble bare logget ut fra msn.. Og nå kommer jeg meg ikke inn igjen :o Så jeg stakk altså ikke bare uten å si hadet på badet altså Ha en fin dag sweets! You're the best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 27. februar 2005 Forfatter #788 Del Skrevet 27. februar 2005 Nå sitter jeg og bare venter på at tida skal gå. Skal reise til Oslo i ettermiddag, og til Sandefjord i morgen. Spennende! Men venter på at tida skal gå sånn at det kanskje går en buss som får meg ned på jobb sånn at jeg får jobbet litt før jeg tar fri i morgen. Og så er det typisk søndag - en buss klokka ni, neste klokka tolv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #789 Del Skrevet 28. februar 2005 Telefonen min døde offisielt i helgen. Så om du vil ha tak i meg fort må ringe på hustelefonen eller på Chris' telefon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #790 Del Skrevet 1. mars 2005 Det gikk veldig bra på intervju i går! Utrolig hyggelige folk, vi satt og pratet i en time. Følte at jeg fikk fram ting om meg selv og om jobben på en god måte. Så nå blir det spennende å se hva som skjer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #791 Del Skrevet 2. mars 2005 Bursdagsfest? *Madley har et gravøl å feire* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 2. mars 2005 Forfatter #792 Del Skrevet 2. mars 2005 Bursdagsfest? *Madley har et gravøl å feire* Ja, på et eller annet nivå - avhengig av om stua blir ferdig... det er den nemlig fortsatt ikke. Åh, og så har jeg forelsket meg i gardiner som er alt, alt for dyre... 400 kroner for en gardinhøyde... men de er så lekre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #793 Del Skrevet 2. mars 2005 Hva med kantina? eller hos oss? Jeg kan lett koste bort litt kattehår fra sofan og hente frem partyfaktoren her i huset! Hvor har du funnet gardiner da? Jeg har funnet gardiner jeg også. 79,- på kid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 2. mars 2005 Forfatter #794 Del Skrevet 2. mars 2005 Vi får se, vennen, vi får se... skal i alle fall gi beskjed. Og gardinene har jeg funnet på Kremmerhuset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 2. mars 2005 Forfatter #795 Del Skrevet 2. mars 2005 Åh, og så gleder jeg meg - jeg skal på Odd Nordstoga-konsert i kveld! Og på Bertine Zetlitz i morgen... Hurra! Bra uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 4. mars 2005 Forfatter #796 Del Skrevet 4. mars 2005 Så kjøpte jeg de gardinene til meg selv i bursdagsgave litt på forskudd... Når jeg først har falt for sånt, er det liksom gjort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #797 Del Skrevet 4. mars 2005 Så det ble gardiner ja Kunne jeg vel tenke meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 4. mars 2005 Forfatter #798 Del Skrevet 4. mars 2005 Så det ble gardiner ja Kunne jeg vel tenke meg! Det ble nok det ja... :oops: Du får se dem i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 4. mars 2005 #799 Del Skrevet 4. mars 2005 Nå har du vel bursdag snart...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 5. mars 2005 #800 Del Skrevet 5. mars 2005 Gratulerer med dagen da, snuppa!! .. velkommen etter! Håper du får en kjempefin dag, da, og at du får massevis med pakker og mange gode kaker! Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg