Gå til innhold

Innerst inne hos Ingeborg

Ingeborg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk, Fighter!!!

MrsL: Tror du finner quiz mange steder, sikkert noen utesteder i Trondheim som har også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se rundt deg når du er innom en kafé - kanskje noen har det slått opp på ei oppslagstavle eller noe? Tror kanskje Edgar på Samfundet har, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bellatrix

Dere bør være et lag. Samle sammen noen venner og gå. Hvis du ikke har noe lag kan du jo høre med et av de andre lagene om å få være med hos dem. Men det er jo helt klart hyggeligst om laget er gode venner. Er jo også greit å vite litt om hvem som kan hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såh. Debuten er overstått. Og til karakteren bestått. I hvert fall har jeg fått gode tilbakemeldinger.

Morsommere er dette: Gutta på jobben har hatt et quizlag i lang tid. Jeg har vært med på et annet lag på samme quizen. Men i går i kantina utfordret de oss til å stille jentelag fra jobben. Og de udødelige ordene "skal vedde på at dere aldri kommer til å slå oss" ble ytret. Så - et veddemål ble inngått. Jentelag ble stablet på beina med meg som kaptein - eller "The Queen Bitch" som det skal hete heretter. Og ikke bare slo vi gutta, vi vant hele quizen!

Girl power!

:klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Ærlig talt du tv-damen!

Når jeg må slå på tv'en for å treffe deg! Da har det gått for langt da! :ler:

Men seriøst! kaffe? kakao? Rollespill?

anything!

Happy valentine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei darling Madley!

Jeg vet. Ting er helt vanvittig travelt. Må få unna klubbregnskap i fagforeninga før årsmøte på fredag og nominasjonsmøte i Nordland Arbeiderparti til helga. Men kanskje på søndag? Kaffe!

Og forresten: Vi slo quizgutta - igjen... The Queen Bitch fryder seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har skrevet noe ordentlig her nå. Ikke hatt overskudd - jobben har tappet meg ordentlig for energi. Føler vel ikke helt at jeg har kontroll på det nye arbeidsfeltet mitt, og sammen med dårlig samvittighet for et klubbregnskap som ikke er gjort (men som jeg jobber med i dette øyeblikk (bortsett fra akkurat nå som jeg poster i dagboka...)), har det ikke vært mye overskudd igjen.

Men det kommer seg! Jeg dekker fylkesting denne uka, og jobber meg opp til nominasjonsmøte i fylkespartiet til Ap til helga. I tillegg til at vi har (enda en) jobbfest på fredag... Vi er i hvert fall gode til å feste her omkring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...