Bokalven Skrevet 26. januar 2005 #721 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg synes du er flink, jeg! Det er klart det er litt barnesykdommer, sånn er det alltid. Du skal se alt ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 27. januar 2005 Forfatter #722 Del Skrevet 27. januar 2005 Tusen takk, lunacia! Og det går helt opplagt bare bedre med meg. Har hatt tre sendinger nå, og synes selv jeg mestrer det stadig bedre. Har ikke flere testsendinger før vi går på lufta nå, men skal være i området og se på de andre. Lærer jo av det de gjør også! Og vi har MYE å gjøre de neste fire dagene, sånn hva teknikken angår... Men det er utrolig artig. Jeg er fantastisk heldig som får være med og lære alt dette. Eneste aberet er at vi har satt opp turnus for anker-tjeneste, og jeg må droppe korpstur til Lofoten første helga i mars (..som også er bursdagen min...). Menmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 27. januar 2005 #723 Del Skrevet 27. januar 2005 Det var jo litt synd. Men du har i hvert fall en spennende jobb! Slipper å jobbe overtid med noe som er helt forferdelig kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 27. januar 2005 #724 Del Skrevet 27. januar 2005 Har hørt mye om de korpsturene, men du er i hvert fall heldig som har en spennende jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 30. januar 2005 Forfatter #725 Del Skrevet 30. januar 2005 Tusen takk, dere! Ja, i dag er det dagen før dagen hva tv angår. Ikke for min del, da, siden jeg ikke skal på skjermen før om ei uke, men for hele produksjonen. Har vært på jobb det meste av helga for å bare være i miljøet, se hva som skjer og se om jeg kunne hjelpe til med noe. Har sikkert gått mest i veien, men! I morgen er det klart for storstilt premiere med fest og det hele. Vi jentene i tv-gjengen har funnet ut at man tross alt ikke har så mange sjanser til litt skikkelig Hollywood-glamour, så vi stiller i lange kjoler og høye hæler for å ta oss godt ut på den røde løperen. Blir gøy! Men fest på en mandag kan bety en tung tirsdag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 30. januar 2005 #726 Del Skrevet 30. januar 2005 Premierer må feires! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 1. februar 2005 Forfatter #727 Del Skrevet 1. februar 2005 Og jammen ble det feiring, Fighter! Jeg er sliten... Men sendinga kom på lufta med bare en liten glipp, så vi hadde god grunn til å feire. Og siden jeg absolutt ikke er den som er mest sliten her i dag, har jeg kanskje ingenting å skamme meg over heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #728 Del Skrevet 1. februar 2005 Her er en liten hilsen. Og helt her nede er en :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2005 #729 Del Skrevet 5. februar 2005 Så spennende med alle desse nye utfordringane. Du er jammen tøff! Eg er reint imponert... :-) Korleis er det å skulle verte TV-kjendis? Kor mange er det som kjem til å sjå på desse sendingane? Har eg forstått det rett dersom eg trur at det er ein heilt ny lokal-TV? Sånn - då var dagboka di litt nynorskinjisert, men det skulle ein vel tru at du ville like? Eg håpar du har ei fin helg! Klem frå liten journalistspire utan ambisjonar om å kome på TV... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. februar 2005 #730 Del Skrevet 6. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 6. februar 2005 Forfatter #731 Del Skrevet 6. februar 2005 Hei på dere! Vi skal på U2-konsert! Hurra! Hadde egentlig gitt opp håpet da alt brøt sammen i går og rapportene kom om at alle billetter var utsolgt. Men så tuslet jeg innom sida til ticnet nå i morges - og så var det billetter igjen! Så 27. juli skal mannen og jeg på Valle Hovin... Det skal forresten en hel haug av vennene våre også, så dette blir gøy! Trøffel - tusen takk! Godt å se deg! Lunacia: Pepita - jeg er spent. Kjempespent. I morgen er det min tur. Skal bli litt rart å se seg selv på tv. På ordentlig. Og jeg er sliten allerede - har vært på jobb hver eneste dag i to uker nå. Har dekt fylkesårsmøtet til Fremskrittspartiet nå i helga. Men det var artig, selv om jeg er svært uenig i politikken deres. Folka er ok uansett! Og i morgen har vi seks måneders bryllupsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. februar 2005 #732 Del Skrevet 6. februar 2005 huhei! Da har vi 6 mnd bryllupsdag i dag da! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 6. februar 2005 Forfatter #733 Del Skrevet 6. februar 2005 huhei! Da har vi 6 mnd bryllupsdag i dag da! :o Ja, det har dere! Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. februar 2005 #734 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg hadde helt glemt at billettene skulle legges ut. Det er vemodig å tenke på at jeg ikke får gått denne gangen (siden jeg var på de to forrige konsertene). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 8. februar 2005 Forfatter #735 Del Skrevet 8. februar 2005 Såh. Debuten er overstått. Og til karakteren bestått. I hvert fall har jeg fått gode tilbakemeldinger. Morsommere er dette: Gutta på jobben har hatt et quizlag i lang tid. Jeg har vært med på et annet lag på samme quizen. Men i går i kantina utfordret de oss til å stille jentelag fra jobben. Og de udødelige ordene "skal vedde på at dere aldri kommer til å slå oss" ble ytret. Så - et veddemål ble inngått. Jentelag ble stablet på beina med meg som kaptein - eller "The Queen Bitch" som det skal hete heretter. Og ikke bare slo vi gutta, vi vant hele quizen! Girl power! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 8. februar 2005 #736 Del Skrevet 8. februar 2005 Så bra at dere vant. Glemte å se deg i går. Når kommer du på skjermen neste gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 8. februar 2005 Forfatter #737 Del Skrevet 8. februar 2005 Du kan se meg i dag, Fighter - halv seks, halv sju eller kvart over elleve. Og hele resten av uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 8. februar 2005 #738 Del Skrevet 8. februar 2005 Det må jeg huske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 8. februar 2005 #739 Del Skrevet 8. februar 2005 Hva går disse quizene ut på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 8. februar 2005 #740 Del Skrevet 8. februar 2005 Man er et lag på maks 6, det er 6(?) spørsmålsrunder i allverdens av forskjellige kategorier. For hver spørsmålsrunde er det 10 spørsmål, og lagene må besvare skriftlig. Svarene må innleveres etter hver spørsmålsrunde. Etter at alle svarene er kommet inn blir poengene tellt opp og laget med flest riktige svar vinner. Vanligvis tor jeg det er ca 25 lag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg