Gå til innhold

Innerst inne hos Ingeborg

Ingeborg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk, det samme, Fighter!

Lørdag - og helga begynner med at jeg er på jobb halv ni en lørdag morgen... :roll: Nettredaktøren vår (en av mine beste kompiser) er syk, så jeg har presset ham til å holde seg hjemme og meldt meg frivillig til å oppdatere nettutgaven.

Dermed ble det rolig kveld hjemme i går. Sendte mannen og kompis på fest, satt hjemme med tv og pc og en halv flaske rødvin og slappet av. I seng før midnatt.

Men jeg er ikke stolt av at jeg ikke fikk rørt noe på meg i går og ikke spiste sunt. Så skjerpings i dag! Frukt og yoghurt til frokost, og så har jeg planer om å gå hjem fra jobb (ca 1 t 20 min) hvis bare været bedrer seg litt (nå snør det skikkelig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, lunacia, og takk for oppmuntring! Jeg gikk hjem fra jobb - kjempefort - og seinere på dagen gikk jeg på sykebesøk til kompisen min (20 min hver vei). Så jeg fikk rørt en hel del på meg. Spiste veldig sunn kyllingwok til middag også, så føler meg flink.

Ellers satt jeg litt med perler - synes liksom jeg må ha en "kolleksjon" å bruke når jeg skal putte trynet mitt på skjermen... :ler: Skal sikkert fortsette med det ene smykket i dag, for det tar litt tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! Jeg er stolt av deg!

Egne smykker høres kjempeflott ut! Da har du noe som ingen andre har! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, lunacia!

Helt sant at det er gøy med noe som ingen andre har. Elsker å holde på med smykkene mine, jeg. I går kom jeg over en helt gjennomsiktig smykkewire, nå lager jeg smykker som virkelig "svever". Holder på å strikke et armbånd nå, med lyserosa perler og perlemorsfargede hjerter som svever rundt håndleddet... tror det blir veldig bra.

Vært flink i dag også. Helt forferdelig vær her, men mannen og jeg tok på oss masse tøy og gikk på sykebesøk i dag også - til den samme kompisen, som er mye bedre. Har spilt det nye TP20, med spørsmål fra de siste 20 årene. Så kom samboeren hans hjem fra jobb, og vi spiste wok med kylling og svin sammen med dem. Det var kjempekoselig. Og selv om det var is til dessert, tok jeg bare en bitteliten smak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har du vært flinkere enn meg i dag... Men, siden jeg dro og trente på dagen hadde jeg faktisk ikke noe dårlig samvittighet for brusen og isen med sjokoladesaus. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ingenting å skjemmes over, nei, lunacia!

Mandag, og jeg er stuptrøtt. Sånn skal det nesten være på mandager. I dag ble det litt stress-morgen, for min venn nett-redaktøren er stadig syk, så jeg måtte plutselig løpe ut døra tidligere enn vanlig for å ta meg av nettutgaven vår. Så her sitter jeg nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinkevink!

Du...Hvorfor står det ikke hvem som har skrevet lederene i avisa?

Det har jeg lenge lurt på faktisk :ler:

Rett og slett fordi lederen er avisas offisielle mening. Det spiller ingen rolle hvem som skriver den, for det er uansett sjefredaktøren som står ansvarlig for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen har mannen bursdag. Lurer fælt på hva jeg skal gjøre for å gjøre dagen hans spesiell... Har kjøpt gave (nesten ferdig, i hvert fall), men lurer på hva annet jeg kan gjøre...

Gode forslag? Jeg begynner mye tidligere på jobb enn han trenger å stå opp, så frokost på senga er neppe populært. God middag er selvsagt en god idé. Men noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta ham med på kino?

Godt forslag, bortsett fra at vi har korpsøvelse i morgen. Men kanskje ta ham med i badeland på lørdag eller noe... Vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hm... *tenke* Lage rebusløp for å finne pakken? ;)

Også kjempegodt forslag - men han gjorde det til meg på julaften, så da kopierer jeg ham... *klø seg i hodet* Får tenke videre, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, ja da var det jo ikke så godt forslag alikevel. ;)

Smøre matpakke til ham og skrive et dikt på matpapiret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET var en god idé, lunacia. Det skal jeg gjøre. Og så blir det felles frokost og vekking på senga med pakker (han skal tidlig på jobb likevel), og deilig felles middag før korpset. Tror han skal få en fin bursdag, jeg.

Nå er pakken innpakket og ligger under senga mi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...