Gå til innhold

Innerst inne hos Ingeborg

Ingeborg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisan Ingeborg!

Long time osv osv. Har bare lest de siste par sidene her inne, men forstår at store ting har skjedd og at andre store ting er på trappene. Grattis med med alt positivt som har skjedd, og lykke til med det måtte komme!

Pss, du er litt hekta på sykling ennå? Ja? Jeg skal til Frankrike i sommer og se Touren! :euforisk:

Go-gnukk fra Retz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good morning, ladies!

Og Retz, så koselig å høre fra deg. Lenge siden. Følger stadig sykling, selv om jeg fikk en knekk da Tyler ble tatt for doping... :evil: Liker ikke ham lenger...

Ny uke. Sliten etter utrolig festlig, men tøft seminar i helga. Utrolig artig fest på lørdag. I dag tar redaktørene avgjørelsen om hvem som skal på skjermen, MrsL... jeg er spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på tv! :hoppe:

Ikke offisielt ennå... men de var nettopp ferdige i redaktørmøte. Og jeg har en veldig pålitelig kilde som sier at det blir sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først en liten halo kanskje :vinke:

Også er det vel på sin plass å gratulere deg. Virkelig! Lykke til!

Grunnen til at jeg kommer innom her er fordi jeg har fått med meg før en gang at du har tatt journalistutdanningen din i Bodø. Mulig jeg husker feil, men journalist er du jo som jeg ser her. Jeg ligger litt mellom å flytte hjemover (til Bodø) for å ta journalist der, eller begynne i Oslo. Og jeg lurte i grunn på om det har noe å si i forhold til videre jobbing hvilken skole en har gått på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Hunky Dory!

Tror ikke det gjør noen forskjell hvilken av de to utdanningene du velger med tanke på videre jobbing. Skolen i Bodø har opparbeidet seg ganske godt rykte, særlig for avismedier og nett. Og jeg har bare godord å si om utdanninga her!

Bare spør hvis du lurer på noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke offisielt ennå... men de var nettopp ferdige i redaktørmøte. Og jeg har en veldig pålitelig kilde som sier at det blir sånn...

Men det er veldig, veldig hysj-hysj, altså - så ikke si noe til noen, noen av dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:digge: Si hva om hvem??? :tunge1:

Takk for svar :) (må nok innrømme at jeg er litt imponert over min egen hukommelse akkurat nå!) Det var kommet meg for øret at Oslo skolen ga den "mest respekterte" utdannelsen, men tidene forandrere seg. Kommer nok til å henvende meg til deg om det skulle være noe jeg lurte på om utdanningen :-)

Jeg har tatt statsvitenskap ved hibo, så studentmiljøet der er hvertfall ikke noe å klage på.

Takk skal du ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Gratulerer!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis!!!

.. var det ikke det jeg tenkte, de kan jo ikke stå imot sjarmen din!! ;)

Dette var virkelig morsomt å høre, hadde vært morsomt å se deg på tv en gang. Kanskje jeg må dra på ferie til Nord-Norge?

Lykke til - når begynner du, tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, alle sammen!

Men nå blir jeg lei av nyhetsredaktøren som ikke kan få fortalt meg at jeg skal på tv... utrolig irriterende å vite, men ikke kunne juble offentlig... For offisielt vet jeg jo fortsatt ingenting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj... finner ikke igjen den gamle note-avataren min! Og det var på tide å bytte ut jula, ja... Må lete videre. Denne får holde så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten ikke skrevet her inne at jeg er i gang med et slags slankeprosjekt på nyåret (jeg, som ikke har tro på nyttårsforsetter...). Har spist utelukkende sunt i halvannen uke nå, ikke noe godteri og fett og sånt - og har blitt kjempeflink til å komme meg ut og gå tur.

Har en god kompis som har gått ned ti kilo i løpet av høsten, og som skal fortsette den innsatsen. Og vi inspirerer hverandre kjempemasse! Dette er en arbeidskollega, så vi er flinke til å passe på hva vi spiser på jobb, og så bor han ikke så langt unna, så vi kommer oss ut på tur sammen. I går gikk vi to timer.

Og på denne korte tida merker jeg allerede at buksene mine siger! Utrolig bra, flott motivasjon mmot at jeg skal på tv i løpet av noen uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig er det offisielt - jeg skal bli tv-kjendis! :ler:

Nyhetsredaktøren sluttet å være treig og kom og fortalte meg det i sted. Du verden, så flink jeg er til å spille overrasket... Jeg skal inn i uke to, det vil si andre uka i februar. Og de neste par ukene blir hektiske, med opplæring og prøvesendinger og i det hele tatt. Gleder meg masse!

I går slo shoppingmonsteret til igjen... Selv om jeg ikke akkurat har MYE penger nå i januar, måtte jeg ut på salg. Fant limegrønn fløyelsbukse (utrolig skarp farge) til 150 kroner - og da den passet i str. 40, måtte jeg bare kjøpe den... (var str. 42 før jul!!!) Og så kjøpte jeg to topper for til sammen 100 kroner på Vero Moda. De gadd jeg ikke prøve i butikken, og fikk selvsagt angre - i den ene ser jeg vanvittig gravid ut... men den andre var kjempefin. Og finner vel et bruksområde for begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Fighter!

Fredag, siste dag av uke to i politisk avdeling. I går kveld var jeg flink og gikk en times tur aldeles alene. Og trim og kosthold fungerer, tydeligvis - i hvert fall begynner både skjørt og bukser å sige i livet! Hurra! Målet er å komme ned i størrelse 38 og bli der - har kklart det før, så bør klare det igjen.

I dag skal jeg skrive min første lederartikkel. Det blir spennende... litt nervepirrende og veldig skummelt, men jeg får god hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...