Bokalven Skrevet 4. januar 2005 #641 Del Skrevet 4. januar 2005 Så gøy, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 4. januar 2005 #642 Del Skrevet 4. januar 2005 Så bra med tv-jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 4. januar 2005 Forfatter #643 Del Skrevet 4. januar 2005 Sier ikke noe helt sikkert ennå - skal prøvefilme torsdag ettermiddag. Så får vi se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. januar 2005 #644 Del Skrevet 4. januar 2005 Det høres i hvert fall spennende ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 4. januar 2005 #645 Del Skrevet 4. januar 2005 Så herlig :-) Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 4. januar 2005 Forfatter #646 Del Skrevet 4. januar 2005 Tusen takk, alle sammen! Kjenner at jeg er helt utslitt - stresset med å begynne i ny jobb + usikkerheten ved tv-oppstarten har tatt på mer enn jeg trodde. Så i kveld har jeg tatt fri fra korpset og bare slappet av på sofaen. Vil definitivt ikke bli syk og borte fra jobb, med prøvefilming i overimorgen og seminar lørdag-søndag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2005 #647 Del Skrevet 6. januar 2005 Hei på deg:) Lykke til på prøvefilming i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. januar 2005 #648 Del Skrevet 6. januar 2005 Ja, brekk et bein! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 6. januar 2005 Forfatter #649 Del Skrevet 6. januar 2005 Tusen takk, jenter... må innrømme at jeg er temmelig nervøs nå... og enda er det fire og en halv time til jeg skal i gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 6. januar 2005 #650 Del Skrevet 6. januar 2005 Takk for "praten" i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 6. januar 2005 #651 Del Skrevet 6. januar 2005 Massevis med lykke til i dag - jeg er overbevist om at det kommer til å gå veldig bra! ... bare slapp av, pust rolig og vær deg selv, så kommer du til å bli en stjerne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. januar 2005 #652 Del Skrevet 6. januar 2005 Break a leg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 6. januar 2005 Forfatter #653 Del Skrevet 6. januar 2005 Dere er så snille! Glad i dere alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 6. januar 2005 Forfatter #654 Del Skrevet 6. januar 2005 Har prøvefilmet! Det gikk ganske bra, tror jeg... gode tilbakemeldinger. De bestemmer seg vel i morgen eller noe sånt, men tror jeg er med. Hurra! Men fy søren, så varmt sånn studiolys er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. januar 2005 #655 Del Skrevet 6. januar 2005 Venter i spenning på resultatet :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. januar 2005 #656 Del Skrevet 6. januar 2005 Hva slags tv-kanal er det egentlig? Sånn feks. Tv-Bodø eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 6. januar 2005 Forfatter #657 Del Skrevet 6. januar 2005 Hva slags tv-kanal er det egentlig? Sånn feks. Tv-Bodø eller noe? Navnet blir AN Nyheter - sender på TVNorgefrekvensen. Mye som TV Trondheim, men dekker Salten-regionen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. januar 2005 #658 Del Skrevet 6. januar 2005 Okey, det blir nok helt sikkert bra. Krysser fingrene for deg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 8. januar 2005 Forfatter #659 Del Skrevet 8. januar 2005 Velvel... da er jeg straks klar for avmarsj til seminar i Sulitjelma. Forhåpentligvis får vi godt faglig utbytte av det, men jeg har en mistanke om at det blir vel så mye et sosialt seminar (og meget mulig blir det også ei real fyllekule...). Hadde min første kommentar på trykk i går, og fikk masse positiv tilbakemelding på den. Det var jo hyggelig. Og i dag får jeg vel endelig beskjed på om jeg skal på tv eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 9. januar 2005 #660 Del Skrevet 9. januar 2005 Håper du koser deg på seminar og lærer masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg