Gjest lmari Skrevet 20. desember 2004 #621 Del Skrevet 20. desember 2004 Gratulerer så mye med jobben - det var såå morsomt å våkne opp til melding fra deg! Du er så flink - jeg er faktisk stolt av deg!! Nå tar jeg straks juleferie, og selv om jeg kanskje stikker innom i løpet av uka fram til julaften, så er jeg nå på en offisiell julehilsens-runde! Du er ei veldig bra dame, Ingeborg, det er så kult å vite at det er andre jenter i denne bransjen som har det sånn som meg! Det er faktisk gull verdt å ha kontakt med sånne som deg!! Ønsker deg en flott julefeiring sammen med ektemannen (tenk at han er ektemannen, da du!!!), håper du får masse fine gaver og at julematen smaker slik den skal, og at det nye året blir både spennende og utfordrende for dere! klem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 20. desember 2004 #622 Del Skrevet 20. desember 2004 Gratulerer så masse med ny jobb. Og riktig god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 21. desember 2004 Forfatter #623 Del Skrevet 21. desember 2004 Tusen, tusen takk, alle sammen. Går rundt på en liten lykke-sky om dagen. Også fordi tulle-tv-innslaget vårt ble vist igjen på julemiddagen fredag, og jeg fikk så mye respons av typen "den ankerjobben, den har navnet ditt på seg" og sånt etterpå... Kjempegøy. Det ble julemiddagen også, vi festet i tolv timer... :oops: Ellers rolig helg, korpsseminar og smykkeproduksjon. Fått masse bestillinger fra folk på jobb som jeg har fått ferdig. Og i går var jeg ute til lunsj med ei venninne, det var kjempekoselig. I dag skal jeg på pressevisning på Phantom of the Opera-filmen! Hurra!!!! Stikker nok innom igjen før jul, så ønsker ikke god jul til dere ennå. Men en god dag må dere ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. desember 2004 #624 Del Skrevet 21. desember 2004 God jul/solsnu/vintersolverv i dag, 21.12.2004! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 21. desember 2004 #625 Del Skrevet 21. desember 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 26. desember 2004 #626 Del Skrevet 26. desember 2004 :nissekone: God jul ...til deg og dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 27. desember 2004 Forfatter #627 Del Skrevet 27. desember 2004 Tusen takk, dere, og god jul! Hvorfor blir jula alltid mer hektisk enn jeg regner med? Hadde trodd jeg skulle få god tid til å komme innom her og skrive før julaften, men neida... og det har gått i ett fram til nå. Men herlig julefeiring! Julaften var vi hos mine foreldre, med søsteren min og en sånn "ekstra-tante" som pleier å feire jul hos oss. Mannen og jeg gikk i kirka, vi spiste ribbe som vanlig (krise! mamma glemte sosissene!!! men det var visst bare jeg som savnet dem), åpnet pakker og koste oss. Mannen og jeg fikk så mye fint! Ikke minst fikk jeg profesjonelt smykkeverktøy, skikkelig herlig å jobbe med. Og syskrin til å sortere alle hobbyprosjektene mine i. Masse fint! Første juledag gikk vi inn til Nidarosdomen grytidlig om morgenen. Det er ottesangsgudstjeneste klokka sju, familietradisjon at vi går dit. Var nydelig vær og blikk stille, og vi så ikke et menneske i gatene mens vi gikk den tre kvarters turen inn til sentrum. Herlig! Så gikk vi hjem og sov litt mer. Lenger ut på dagen var det brunsj hos onkel og tante, og så videre til ny brunsj/middag/koldtbord hos svigers. Og i går var det familieselskap hjemme hos oss. I dag er det roligere. Nå skal jeg til byen, treffe venninne S. på kafé, og kanskje kusine C, og dessuten sjekke ut den nye butikken til Perlehuset her i byen. Hurra! Og i kveld skal mannen og jeg spille rollespill med hans bror og tremenning, spise pizza og være u-julete. Det blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 29. desember 2004 Forfatter #628 Del Skrevet 29. desember 2004 Da var jula plutselig litt slutt... tilbake på jobb. Kom nordover med nattoget og gikk rett opp i avisa. Trøtt... Men har vært veldig bra jul, da! Var på konsert i Nidarosdomen i går kveld, lillesøster spilte harpe mens Nidarosdomens Jentekor sang. Kjempekonsert. Storesøster er ikke så rent lite stolt... Lite produktiv dag på jobb i dag. Men tror ikke det gjør så mye. Skal opp tidlig i morgen for å ta nett, og skal på konsert i kveld, så jeg tror jeg vil bli minst like trøtt i morgen. Skal jobbe på formiddagen nyttårsaften også. Men pytt sann - da er jeg ferdig med denne jobben. Klar for nye utfordringer! Gleder meg. Var i byen 3. juledag, kjøpte meg notisbok til å skrive ideer til kommentarer i, ei stor sitatbok til å finne inspirasjon i og en anerkjent analyse av amerikansk utenrikspolitikk de siste 50 årene. Og julelektyren har vært en lærebok i politisk idehistorie... I come prepared! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. desember 2004 #629 Del Skrevet 29. desember 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. desember 2004 #630 Del Skrevet 29. desember 2004 :dagensrose: 1) Gratulerer med velfortjent ny stilling! 2) Glad i deg! 3) Nyt (i) 2005 også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 29. desember 2004 Forfatter #631 Del Skrevet 29. desember 2004 :dagensrose: 1) Gratulerer med velfortjent ny stilling! 2) Glad i deg! 3) Nyt (i) 2005 også! Vennen min! Vanvittig herlig å se deg! Går det bra med dere alle sammen? Har savnet deg. Glad i deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 30. desember 2004 Forfatter #632 Del Skrevet 30. desember 2004 Åååå, jeg drømmer meg bort... Mannen og jeg har nemlig vedtatt at en av drømmene vi har hatt lenge, faktisk skal omgjøres i virkelighet. Neste sommer skal vi på ferie til Kina! Så i går kjøpte jeg reisehåndbok. Nå bare drømmer jeg... Men et og et halvt år, det er lenge å vente, det! Trenger tida til å spare... men likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 31. desember 2004 Forfatter #633 Del Skrevet 31. desember 2004 Siste dag i denne jobben. Oppdaterer nettet og sitter og ser rundt meg på pulten min. Skal bli rart å flytte. Jeg skal bare 20 meter, omtrent, men over i en helt annen avdeling av huset. Nye folk, nye arbeidsvaner. Jeg er spent. Når jeg er ferdig med nettoppdateringen, skal jeg pakke sammen fra pulten min og flytte tingene over i den andre gangen. Nesten litt vemodig. Men jeg gleder meg også! Har med lærebok i politisk idéhistorie og "Den store norske kvinnesitatboka" til inspirasjon i min nye tilværelse som kommentarskribent. Merkelig måte å forlate et år på. Men kanskje enda bedre måte å begynne det nye på. Jeg er i hvert fall full av forventning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 31. desember 2004 Forfatter #634 Del Skrevet 31. desember 2004 Nyttårsaften blir alltid en dag til ettertanke. Med katastrofen i Asia langt framme i hodet blir tanker om det egne veldig små - men her er likevel en liten liste over mine håp for 2005 for min egen del: * At mannen og jeg skal fortsette å vokse oss nærmere hverandre, at vi stadig skal kunne holde liv i forelskelsen vi har kjent i sju år nå. * At jeg lykkes i den nye jobben på politisk avdeling. At jeg blir respektert for det jeg gjør - at jeg greier å være både kritisk og redelig. * At prøvefilmingen til uka går bra, at vi kommer i gang med lokal-tv og at jeg får være med på det! * At jeg kanskje får fast jobb i løpet av året. * At mannen min får full jobb, siden vi ser at han trives så godt som lærer. * At alt går godt med alle vennene våre som venter barn. * At jeg klarer å gå ned de fem-seks ekstra kiloene som har hengt seg fast... :evil: * At vi får en fin, gammeldags sørlandssommer med familie på begge sider, at jeg rekker å kose meg med besteforeldrene mine mens jeg fortsatt har dem. * At vi er flinke til å spare til kinaturen i 2006. * At jeg kanskje får tatt en eksamen eller to. * At svogeren min kommer gjennom skilsmissen og angsten og blir et tryggere menneske som tør å stole på seg selv. Så veldig glad i ham! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 1. januar 2005 Forfatter #635 Del Skrevet 1. januar 2005 Godt nyttår, alle sammen! Fikk kjempefin nyttårsfeiring, spleisefest med gode venner. Masse vin og synging, god mat og godt humør. Kan ikke akkurat klage. Men vi skal ha korpsøvelse klokka tre i dag (konsert i morgen), så vi var hjemme og i seng før tre. Og i dag er det nye året begynt. Mitt eneste nyttårsløfte er å ta meg sammen med tanke på rotet i huset - så jeg har blitt med i FLYLady. Jepp. Jeg er nå offisielt en Flybaby. Og kjøkkenvasken er gullende rein, dag én er i gang. Nå må det spises litt her, og så blir det laaaang korpsøvelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 2. januar 2005 Forfatter #636 Del Skrevet 2. januar 2005 Utslitt! Korpsøvelser hele helga. Men så har vi spilt en vanvittig bra konsert i kveld! I morgen begynner den nye jobben. Jeg er utrolig spent. Skal snart legge meg, bare gjøre den lille "flybaby"-kveldsrutinen min først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 2. januar 2005 #637 Del Skrevet 2. januar 2005 Massevis med lykke til på ny jobb i morra, jeg er overbevist om at du klarer deg veldig, veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 3. januar 2005 Forfatter #638 Del Skrevet 3. januar 2005 So far, so good. Er blitt godt tatt imot på ny avdeling. Jobber med oppfølging av katastrofen i Sørøst-Asia i dag. Men det går litt tregt, merker jeg... Får komme ordentlig i sving etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 3. januar 2005 #639 Del Skrevet 3. januar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 4. januar 2005 Forfatter #640 Del Skrevet 4. januar 2005 Hei, MrsL! Ja, da er jeg visst offisielt inne i tv-varmen. I hvert fall skal jeg på tv-seminar til helga, sammen med det som er av redaktører og tv-folk. Hurra! Og da de nye tv-journalistene kom i går, ble jeg introdusert som "det siste ankeret". Og jeg har ikke prøvefilmet ennå en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg