Gå til innhold

Innerst inne hos Ingeborg

Ingeborg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei på deg!

Er det nå til uken du har ferie?

Skal vi ta en liten smykkeskolering da?

Jeg har kjempelyst til å lage smykker av de søte røde hjertene vi så på den butikken!

Også har jeg innmari lyst på en koselig skravlestund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nå er jeg litt i sjokk. I positiv forstand. Skrev jo i forrige uke om det tv-tullet vi laget til julebordet - nå kan det vise seg å ha vært det smarteste karrieretrekket jeg har gjort. Nyhetsredaktøren kom og spurte om jeg vil prøvefilme rett over nyttår - som mulig ankerkvinne for nyhetssendingene våre!!!

Hihi, så kjempekult!

Og så bra at det uansett har ordnet seg med jobb fremover for deg. Aldri godt å ikke helt vite hva man skal gjøre...

Det var rett og slett så veldig lenge siden jeg hadde vært innom deg og sagt hei at det ikke var noen vei utenom. (Og hva gjør man vel ikke for å lure seg selv til å tro at semesteroppgaver skriver seg selv... :oops: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, alle sammen!

Noen dager siden jeg har vært innom nå. Masse å gjøre... Fredag var jeg og hjalp venninne L. med å lage en juleCD til broren, som skal feire jul i Latin-Amerika. Koselig det. I går hadde mannen og jeg jule-dugnad - laget merkelapper og pakket inn alt som skulle sendes. Så gikk han på postkontoret, og jeg laget meg et lekkert armbånd og matchende øreringer - røde perler festet til sølvlenke. Så dro jeg på julebord med laget mitt fra musikk-quiz. Kjempeartig, dro videre på utrolig bra operapub, og ut på kafé og drakk noen glass vin. Så slo PMS inn, og alt var bare kjedelig og ekkelt, så jeg dro hjem rundt halv to.

I dag våknet vi til "Klar en klassiker" på radio - mamma og pappa vant premie! Ellers har jeg slappet av; strøket tøy, vasket klær og hatt en rolig dag. Nå er jeg på jobb, skal på konsert i kveld, og etterpå skal jeg opp til venninne L. og se "Dirty Dancing" på tv. Og i morgen må jeg skrekkelig tidlig opp, skal dekke luciafeiring i domkirka klokka sju!! :o

Madley - får fri fra torsdag. Opptatt i helga, men tar gjerne juleverksted en av de andre dagene.

Pepita - kjenner følelsen av oppgaver som helst burde skrive seg selv. Ikke artig. Lykke til!

Tusen takk, Medlem og MrsL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha! Ha! Og dobbelt HA!! Der kan de dumme redaktørene se at de burde ha kalt deg inn! Var det ikke det jeg VISSTE, at du ville gjøre deg bra på tv? Kult! Det er stas at de faktisk kommer og ber deg om sånne ting - det er uansett en stooor fjær i hatten for deg!

... høres ut som du koser deg og har det så bra om dagen, det er så bra! Da blir jeg glad!

Klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, lmari! Er så koselig med sånne hilsener at du aner ikke. Og ja, jeg har det ganske bra om dagen!

Kjempekoselig i går kveld, med Dirty Dancing på tv oppe hos ei venninne. Utrolig artige flashbacks til ungdomstida, vi husket jo fortsatt mange av replikkene og greier!

Nå er jeg ganske trøtt, men jeg har det veldig bra. Sto opp halv seks i dag, og var på plass i domkirka halv sju. Klokka sju begynte luciakonserten, og den var virkelig en opplevelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier bare: "Nobody puts Baby in a corner".

Udødelig replikk for alle jenter mellom 30 og 20 år!! :ler:

"And the reason I know is because I was with him", sier nå jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vant forresten quizen for fjerde gang på rad i går... nå begynner noen av de andre lagene å bli temmelig sure. Men det er ikke vår feil, da, at vi klarer å svare på spørsmålene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Lenge sidan eg har gitt lyd frå meg her inne...

Men du - så ufatteleg morosamt med TV-jobb - mogelegheit! Måtte i grunnen le litt då eg les om det... :) Men no kan dei jo sjå kor dumt det var å ikkje ta deg inn i utgangspunktet! :tunge1:

Ha ein fin dag, tøffe Ingeborg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bare innom å ønske god jul, jeg. Og når jeg leser om hva som skjer på jobben din, så skjønner jeg at det blir det jo. Jeg følger med framover også, jeg, for dette blir spennende!

:nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir politisk journalist!!!!

Fikk beskjed i går om at jeg får vikariat på politisk avdeling i avisa. I et halvt år, muligens med forlengelse til et helt. Det vil si at jeg skal dekke fylkes- og rikspolitikk, skrive kommentarer og lederartikler og redigere leserbrev. Så kjempespennende! Er i gang 3. januar. Og ser det som en utrolig tillitserklæring fra sjefredaktøren og lederen for politisk avdeling at de vil ha meg der...

Så hipp hurra, jeg har det bra...

Dessuten begynte jeg med juleferie i går. Var hos frisøren, drakk kaffe med ei venninne og hadde smykkeverksted med Madley. Kjempekoselig. Åh, og så var jeg selvsagt på shopping... :oops: Har vært fæl til å bruke penger denne måneden - men så fikk jeg ei kjempelønning, og var nesten ferdig med julegavene allerede før den kom, så synes jeg kan unne meg å bruke penger på meg selv nå.

Tidlig i uka kjøpte jeg et par lekre, mørkerøde skinnstøvletter som jeg har sett på lenge. Men de har kostet 1900 kroner, så jeg har slått det fra meg. Så var de plutselig til halv pris! Nesten knehøye støvletter med stiletthæler og svart snøring på utsiden, de er kjempelekre. Skal bruke dem for første gang på avisas julemiddag i ettermiddag. Så måtte jeg jo kjøpe klær å ha til... :oops: Kjøpte et beige satengskjørt med en rosett på, og en lysebrun strikkegenser - vil liksom ikke være alt for pyntet. Og så mørkerød veske, en mørkerød rosett til å sette ved siden av den hvite på skjørtet, og så har jeg laget mørkerøde smykker. Tror det blir riktig så fint, faktisk!

I dag har jeg fri fram til julemiddagen klokka tre. Skal bruke halve formiddagen på å stelle meg, har jeg tenkt - elsker å ha litt "me-time" til egenpleie. Sov til klokka ni, nå bør jeg vel snart komme meg i dusjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...